• Ja, ik dacht, er zijn tegenwoordig zoveel zeiktopics -no offence, trouwens, blij dat jullie hier je verhaal kwijt kunnen- en ik lees zo weinig leuke dingen, laat ik zelf maar een keertje iets vrolijks meedelen.

    Vandaag is dus mijn vader jarig, en mijn stiefmoeder belde me deze week om te vragen of ik met hen mee wilde gaan ontbijten bij een leuk koffie en taarthuisje waar ze gereserveerd had. Ik helemaal van mijn melk af omdat ik dus helemaal geen goede band heb met mijn stiefmoeder, al twaalf jaar niet. Maar ik heb toegestemd en ik moest mijn mond houden omdat het een verrassing was for my daddy.
    Dus ik ging vanochtend naar mijn vader toe, die helemaal blij was dat ik daar stond, omdat hij dacht dat ik niet zou komen "want ik had niet gebeld om te vragen of het kon".
    Ik heb hem zijn cadeau gegeven (twee mooie bongo bons waarmee hij eens een dagje uit met mijn stiefmoeder kan maken) en niet veel later vertrokken we dus, mijn vader nog steeds geen idee waar we naartoe gingen. Eerst hebben we nog mijn stiefzus opgehaald en toen gingen we verder.
    En man, ik heb zo lekker en veel gegeten en goed gelachen met ons "gezinnetje" dat ik er nog misselijk van ben :Y).

    Je kan nu wel zeggen "moet ze daarom een topic maken?" maar gezien de band tussen mijn stiefmoeder en mezelf komen zulke momenten weinig voor en betekent het best wel wat voor me.

    Anyways, nog iemand leuke familiemomenten om te delen? *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Awh! Ik ben echt blij voor je!
    Met mijn familie gaat het weer slechter. Drie mensen in één week in het ziekenhuis, bah.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn vader heeft mijn vriend goed gekeurd (cat)


    -

    Bij mijn familie gaat het niet zo goed. Twee mensen overleden in 2 maanden tijd.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmmm, ff denken.. nope. :W Maar wel leuk voor je. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja, we hadden vorige week m'n opa en oma's anniversary. Het was heel gezellig en een van die zeldzame momenten waarop de familie bij mekaar is. Bij onze familie is Nederland namelijk niet goed genoeg (nerd).


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat leuk voor je! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aww, leuk voor je!
    En met mijn familie niet nee, maar met vrienden had ik eergisteren een awesome feestje. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat leuk voor je! Bij ons in de familie gaat het ook goed, ik krijg er namelijk een neefje of nichtje bij! *\O/*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben verloofd (NIET ZWANGER. Waarom mensen dat toch denken...) maar waarschijnlijk gaan we pas over een paar jaar trouwen. Maar het telt wel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uhm,neen,eerder problemen.
    Maar leuk voor je. ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Bij mij is er alleen maar gedoe op het moment. Ik ben blij voor je (:


    26 - 02 - '16

    Wij hebben net gezellig met zijn allen gegourmet en mijn vader gaat morgen een vakantie naar Movie Park Germany boeken voor ons alle 7 en miss gaat de vriend van mijn zus ook mee
    En gister heb ik met mijn pa/ma/2 zussen de laatste aflevering Sherlock gekeken en Silent Witness


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Okamoto schreef:
    Hmmm, ff denken.. nope. :W Maar wel leuk voor je. :"D


    comfort in c h a o s

    Nog niet. Morgen gaan we met de hele familie (+ vrienden) vliegeren :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.