• Ruzie met je ouders. Dat is volgens mij iets wat iedere puber wel kent.
    Zelf heb ik eigenlijk bijna nooit ruzie met mijn ouders. Al helemaal nooit met mijn moeder. Met mijn vader (mijn ouders zijn gescheiden) heb ik nog wel eens ruzie. En zo vandaag dus ook. Vandaag dit topic :')!

    De vraag is: Waar heb jij ruzie over met je ouders?


    Ik heb met mijn vader altijd ruzies over jongens. Ik ben 15 jaar en heb veel vrienden van een paar jaar ouder. Hij vindt dit echt vreselijk en ik mag nooit met ze alleen afspreken. Echt stom -__-.
    Ik mag alleen met ze afspreken als ze bij mij komen, en dan in de woonkamer gaan zitten. Dan maar niet dus!

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:50 ]

    Dat mij vader me niet serieus neemt. Hij er amper is, niet aan mij of mijn zus denk, dat wij altijd maar voor de honden moeten zorgen en voor onszelf moeten koken enzo. En vooral dat hij niks met ons overlegt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh, vroeger voer van alles, nu praat ik bijna niet meer tegen ze.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb over verschillende dingen ruzie. Vaak over het feit dat ik bijna 18 ben, en dat er nog een hoop geregeld moet worden en dat mijn ouders vinden dat ik wat volwassener moet gaan worden. Of over hoe laat ik thuis moet zijn - mijn mam is er wat makkelijker meer dan mijn pa. Gewoon hele kleine dingen, of ergernissen.


    To infinity and beyond •

    Vroeger wel, nu niet echt meer. Met mijn moeder sowieso nooit meer, met mijn vader af en toe :') Gaat meestal over het feit dat ik lui ben lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn ouder zitten steeds te zeuren over dat ik later thuis kom maar ik kan er dan helemaal niks aan doen omdat sommigen bussen er dan gewoon niet door komen. --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn ouders zitten konstant te zeuren dat ik te veel achter de computer zit, nu zitten ze te zeggen dat ik computer verslaaft ben.. Weetje ze doen maar.. Mn vader zit elke dag achter zn Ipadje en mn moeder zit ook dagelijks achter haar laptop..


    Don't be like the rest of them, darling

    ik heb altijd gezeik met mn vader

    Ik heb ruzie met ouders over school, over dat ik te vaak weg ga ofsow.

    En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je zoveel met je ouders kunt bespreken. Ik bespreek niets met hun.


    <3

    Mijn ouders zijn bijna hetzelfde. Ze zeggen telkens:'Je vrienden mogen hier komen,maar jij gaat nergens heen.' -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Over alles, serieus. Mijn ouders kunnen overal ruzie om maken en dat doen ze dan ook..


    I was an angel living in the garden of evil

    Dingen die ik wil, maar niet mag. Zoals naar concerten gaan, of laat naar de film, zulke dingen meestal.


    Food.

    Ik heb niet vaak ruzie met mijn moeder, maar als dat wel zo is dan omdat ik weer puberaal doe volgens haar :'D


    -

    Oooh. Mijn moeder geeft mij en mij zus altijd de schuld als bijvoorbeeld: een lege wcrol hangt, de deur niet op slot is gedaan en dat soort onzin. Terwijl mijn zus en ik zeker weten dat we dat niet gedaan hebben. Zegt mijn moeder dan ook zo schijnheilig: 'Kan ook niks goed doen ;s.'


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik heb nog wel eens ruzie met mijn ouders en vaak gaat dat over geld :S Rare wezens...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zelfde als jij ongeveer, mijn pa zeurt over heel veel dingen, maar hij verbiedt me nooit iets. En met mijn moeder heb ik bijna nooit ruzie.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 april 2012 - 16:19 ]


    Life is hard and then we die