• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Extra:

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dan kunnen we nu beginnen?


    El Diablo.

    WACHT! Ik zie nu dat Nikki's poppetje ook Riley heet dus ik verander die van mij


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dus we beginnen?


    El Diablo.

    *hoopt*


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb de andere twee een berichtje gestuurd. Als ze em vandaag invullen kunnen we beginnen. Ze hebben wel gereserveerd dus vind een beetje gemeen als ik zonder hen begin


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oké ik ga hem nu heel lief invullen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De meeste beginnen als er maar 2 reserveringen nog staan, en die kunnen later inspringen maarja..


    El Diablo.

    dit is niet echt een verhaallijn waarbij je kan inspringen denk ik...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zou het persoonlijk zeer vervelend vinden als iemand dat deed, want zeker bij deze RPG is dat best belangrijk, dat iedereen er bij is.


    Your make-up is terrible

    daarom

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 22:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik hoef nog niet perse te beginnen, dan kan ik nog wat aan mijn rollen werken (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam:Dianne Tia Emerson
    Leeftijd: 18
    Geslacht:Vrouw
    Uiterlijk + foto:


    Ze heeft lang rood haar, dat ze meestal in een staart heeft. Ze heeft blauwe ogen die soms een groene tint hebben. Ze heeft een blanke huid dat vrij bleek is en is vrij kort 1.62m
    Karakter:Ze is een beetje verlegen. Ze is vaak ook niet de eerste persoon die een gesprek begint. Ze laat het liefst andere een gesprek beginnen. Ze is vrij behulpzaam. Zo helpt ze thuis vaak mensen die ergens moeite mee hebben om te leren. Ze is ook slim, daarom ook dat helpen van mensen die iets niet snappen. Daardoor wordt ze ook in het vakje Nerd geplaatst. Ze kan soms een beetje terughoudend zijn en denk over alles 2 keer na.
    Extra: Ruzie die eindigt op een gevecht wil je niet hebben, want ze heeft op een vechtsport gezeten. En is daar ook erg goed in.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    T lijk mIj slik om morgen te beginnen of laer. Meer mensen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ga m'n jongen maken :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naam:
    Joshua Stan Jameson.
    Leeftijd:
    19.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Uiterlijk + foto:


    Joshua heeft donker blond en wild haar dat makkelijk in model komt. Hij hoeft er maar een keer met een vleugje gel door heen te gaan en zijn haar zit goed. Zijn wenkbrauwen zijn iets lichter dan zijn haarkleur en zijn best dun. Hij heeft bruine ogen en -voor een jongen- lange wimpers. Ook heeft hij een zwarte oorbel. Niet groot, best klein eigenlijk. Als hij lacht krijgt hij kuiltjes in zijn wangen wat de meeste meiden wel schattig vinden. Hij is best gespierd en is ook best dun. In ieder geval is hij zeker niet dik.
    Karakter:
    Joshua is een betrouwbare jongen en is meestal aardig. Hij zal mensen nooit zomaar verraden of vreemd gaan. Hij word niet snel verliefd, maar thuis heeft hij de ware toch gevonden. Valeska is iemand waarvoor hij veel over heeft. Ze zijn nu ongeveer anderhalf jaar samen en sommige op school noemden ze het 'gouden koppel'. Ze deden bijna alles met elkaar, maar ze hebben allebei wel genoeg tijd over voor hun vrienden. Maar het gouden koppel zijn ze zeker niet. Ze hebben ook wel hun problemen. Joshua is een spontane jongen en enigst kind. Vaak is hij bij vrienden of Valeska, maar thuis is hij bijna nooit. Alleen om te slapen. Zijn vader is alcohol verslaafd en komt meestal ladderzat thuis. Zijn moeder durft niets tegen hem te beginnen, want ze is bang dat ze weer word geslagen. Ja weer. Ze is al een keer geslagen door hem. Daarom gaat hij vaak naar vrienden of Valeska.
    Extra:
    Joshua heeft thuis in Amerika een vriendin, genaamd Valeska. Toen hij naar Japan ging, ging het al niet zo super meer tussen hun, maar nog steeds houden ze van elkaar ookal gaat het soms wat stroef.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 10:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'