• Samantha Paige, ook wel bekend als dé badgirl van California High. Ze drinkt, ze rookt, ze vecht, ze spijbelt en wordt er bij de lessen waar ze wel is uitgestuurd. Ondanks de vele schorsingen en de dreigementen van haar alleenstaande moeder blijft ze doorgaan. Maar een keer wordt het teveel, en die keer valt op 30 Augustus. Haar moeder is het gedrag van haar dochter helemaal zat en stuurt haar naar haar vader in Wasau. Gelegen in Wisconsin, dus zowat aan de andere kant van Amerika. Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag zit Samantha in het vliegtuig richting Wasau. Haar vader houdt nog hoop, zijn bloedeigen dochter kon toch echt niet zo erg zijn? Maar ook hier zet Samantha gezellig de boel op stelten, en ze krijgt al snel een nieuwe hobby. Het leven van haar zus verpesten... Maar wat als Samantha opeens een spiegel voor krijgt, en zelf ziet hoe ze echt is.. Zal ze veranderen, of het vergeten en gezellig door gaan..


    Rollen:
    Zus Samantha Tevens Captain cheerleaders -
    Nieuwe vriendengroep Samantha Ook een beetje het slechte groepje van de school -
    De Populaire jongen van de school -
    Overige scholieren Verschillende groepjes! -
    Vader Samantha -
    Moeder Samantha -

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit (White/Afro-American/Hispanic/Asian):
    Groep (Cheerleaders, Jocks, Muzikanten, Normaal, Nerds, Goths, Emo enz.):
    Karakter:
    Uiterlijk (Bekend Persoon!)
    Hobby:
    Extra:

    xx

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 23:35 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik zal proberen een paar rollen voor je in te vullen. Heb je een bepaalde voorkeur voor het karakter van Samantha's zus? Want zij lijkt mij namelijk een vrij belangrijk personage, en misschien had je al een idee voor haar in je hoofd.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dreamence schreef:
    Ik zal proberen een paar rollen voor je in te vullen. Heb je een bepaalde voorkeur voor het karakter van Samantha's zus? Want zij lijkt mij namelijk een vrij belangrijk personage, en misschien had je al een idee voor haar in je hoofd.


    Niet precies nee. Doe maar gewoon wat :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik wil wel wat proberen.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Naam:Nova Ann Harrison
    Leeftijd:16
    Nationaliteit:Brits
    Groep:Het nieuwe vriendengroepje van Samantha.
    Karakter::Nova is een stil pienter meisje,ze praat niet veel maar als ze wat zegt dan is het iets wijs. Ze is een beetje de buitenbeentje van het groepje.ze leest erg graag en veel, is dol op geschiedenis maar dat houd ze voor zich zelf. Ze is niet vies van sigaretten maar rookt niet overdreven veel. Ze word vaak beschreven al mystrieus.Toen ze verhuisde van Engeland naar America moest ze al haar vrienden en crush velaten daarom is ze zo gesloten bang om meer vrienden te verliezen.
    ]

    Uiterlijk:




    Naya Rivera
    [/face]Nova tennist graag en doet ook aan hockey, ze is erg sportief om houd van sporten.Ze houd ook veel van tekenen en schilderen.
    Extra:Haar moeder en vader zijn gescheiden.

    Is dit goed?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 11:56 ]


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Naam: Georgia Megan Paige.
    Leeftijd: Zeventien jaar. Ze is jarig op de derde van april.
    Nationaliteit: Amerikaanse.
    Groep: De cheerleader. Ze is overigens de captain van het team.
    Karakter: Georgia lijkt in geen enkel opzicht op haar zus. In principe zou ze wel eens haar tegenpool kunnen zijn. Ze is aardig, beleefd en heeft een erg perfectionistische trek. Ook is ze erg sportief en bijna altijd vrolijk, hoewel het heel gemakkelijk is om haar te kwetsen of te irriteren. Georgia raakt snel gefrustreerd als haar iets niet lukt of als iets niet gaat zoals zij dat graag zou willen. Ze zorgt er altijd voor dat haar leven op rolletjes loopt. Alles moet perfect zijn, anders is de glimlach op haar gezicht ver te zoeken.
    Uiterlijk:



    (Rachel McAdams)

    Hobby: Cheerleaden, hoewel ze het ook leuk vindt om te dansen.
    Extra: Er is niks specifieks om te moeten weten over Georgia.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 0:41 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil wel wat invullen =)
    Edit: Wat zijn Jocks?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 0:50 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:
    Ik wil wel wat invullen =)
    Edit: Wat zijn Jocks?


    Jocks zijn typische atleten die meestal gelinkt zijn aan voetbal. Het is eigenlijk een stereotype. Ze zijn populair, hoewel hun karakters verschillen van aardig naar zelfzuchtig. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naam: London Wrights.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Nationaliteit: Brits.
    Groep: Cheerleader.
    Karakter: London heeft een uitgesproken persoonlijkheid en is dan ook niet bang om haar mening te uitten. Het maakt haar niet uit wat mensen van haar vinden. Over het algemeen is ze spontaan, vrolijk en altijd in voor een grapje. Al is ze af en toe best snel op haar teentjes getrapt als het over dierbaren gaat. Ze is een sportieve meid, die een grote voorliefde heeft voor lachen. Ze heeft een goed humeur en kan het vaak met iedereen wel vinden. Ze hoort bij het 'populaire' groepje van de school, al was dat vroeger wel anders. Wanneer ze bij hun groepje is, gedraagt ze zich als een ander persoon. Ze word een beetje een ruig typetje, terwijl ze dat eigenlijk helemaal niet is. Ze was vroeger altijd het buitenbeentje en heeft besloten dat te veranderen. Door zichzelf anders voor te doen, hoopt ze dat ze geaccepteerd word door anderen. Wanneer het er op aan komt kan ze ook best manipulerend zijn en is ze goed in liegen.
    Uiterlijk:




    Hobby: Winkelen, lezen en cheerleaden.
    Extra: /

    Ik hoop dat je er wat aan hebt, :Y)


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik wil wel de populaire jongen invullen (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vul wel iets in!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Presence schreef:
    (...)

    Jocks zijn typische atleten die meestal gelinkt zijn aan voetbal. Het is eigenlijk een stereotype. Ze zijn populair, hoewel hun karakters verschillen van aardig naar zelfzuchtig. (:


    Thank you =)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Naam: Peach Lucindia June
    Leeftijd: Peach wordt 17 op 31 Oktober.
    Nationaliteit: Asian
    Groep: Peach zit bij de Muzikanten.
    Karakter: Peach heeft een zachtaardig karakter, maar ze is zeker niet op haar mondje gevallen. Niet dat ze het vaak moet gebruiken, want meestal wordt ze toch genegeerd. Ze heeft ook maar weinig vrienden, 'cause, zeg maar zelf, niemand wilt aan het einde van de voedselketen staan. Vaak fantaseert ze hoe het zal zijn om vrienden met Samantha Paige te zijn. Als uitlaatklep schrijft ze veel songteksten, die je echt overal in haar kamer ziet hangen. Van haar ouders hoeft ze geen hulp te verwachten, omdat die toch niet luisteren. Peach is ook een nachtuiltje en je kan haar rond 19.00 bijna altijd buiten vinden.
    Haar kledingstijl varieerd van schattig naar ruig, net zoals haar muzieksmaak. Verder is ze ook echt puur natuur en strikt vegetarisch.

    Uiterlijk:



    Helly Tong
    Hobby: Peach is echt creatief en doet veel met muziek en kunst. Verder schrijft ze veel gedichten en korte verhaaltjes. Ze houd er ook van om met haar lynx te spelen en samen met hem naar het bos te gaan.
    Extra: Peach heeft een elektrische Vespa. En ze bespeeld gitaar en piano en ze doet aan zang.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 15:39 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Naam: Mekayla "Maiko" Hillsworth
    Leeftijd: 16 (verjaardag: 19 april)
    Nationaliteit: Amerikaans/ white
    Groep: Emo/ nieuwe vriendengroep van Samantha
    Karakter: Maiko, zoals ze vrijwel altijd wordt genoemd, is een meisje met een eigen willetje. Ze trekt zich niets van de mening van anderen aan en gaat lekker haar eigen gang. Maiko heeft dan ook een hekel aan regels en gaat hier maar al te graag tegen in. Ze is tegendraads, opstandig, dwars en koppig. Ze heeft een sterke eigen mening en komt hier altijd voor uit. Ze heeft nogal een kort lontje wanneer mensen denken dat ze haar kunnen vertellen wat ze moet doen. Als je haar iets probeert op te leggen, gaat ze hier sowieso tegen in. Dit kan uitmonden in onredelijk en kinderachtig gedrag. Ze is echter te trots om toe te geven dat een ander gelijk heeft of om, zoals ze het zelf noemt, "voor een ander te kruipen". Maiko is dan ook echt geen hielenlikker. Ze heeft een hekel aan slijmballen. Maiko is een gevoelsmens en leeft dan ook volgens het motte: "eerst doen, dan denken" , hoewel het denken vaak helemaal niet aan te pas komt. Dit betekend niet dat ze dom is, want ze is best intelligent, maar gewoon dat ze houdt van wat risico en te lui is om haar hersenen te gebruiken. Maiko is avontuurlijk en houdt van een behoorlijke adrenaline kick. Ondanks dat Maiko roekeloos is en haar eigen gang gaat, beschermd ze wel de mensen om wie ze geeft. Je moet niet aan de mensen komen die belangrijk voor haar zijn, want dan kan ze flink tekeer gaan. Zoals ik al zei heeft ze een kort lontje, en ook al ziet ze er niet zo uit, ze kan behoorlijk wat schade aanrichten. Dit is dan wel fysiek, ze heeft namelijk ook een hekel aan achterbaks gedrag en geroddel. Als ze je niet mag, zal je dit rechtstreeks van haar horen. Naast al die oppervlakkigheid, zit een best lief meisje. Maiko wil alleen absoluut niet meer klein en zwak gevonden worden, dus is ze geworden zoals ze is. Dat is geen act, ze is daadwerkelijk brutaal en zelfverzekerd, maar het heeft even geduurd voor ze zo werd. En diep van binnen, zitten dan ook nog de emoties van het angstige, eenzame meisje die ze ooit was. Deze emoties zullen er echter alleen in de meest zeldzame situatie naar buiten komen.
    Uiterlijk:


    Charlotte Destiny
    Hobby:
    - skaten
    - snowboarden
    - manga tekenen/ schilderen/ lezen
    - tv-serie marathons houden
    - graffiti spuiten
    Extra:- Ze is opgegroeid al enig kind waarbij haar ouders veel ruzie maakten en amper aandacht voor haar hadden. Hierdoor heeft ze een slechte relatie opgebouwd met haar ouders. Vroeger was ze dan ook erg teruggetrokken en had ze last van angstaanvallen, nu is ze vrijwel het tegenovergestelde.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:04 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Naam: Nathalie Brooklynn
    :Leeftijd:16
    Nationaliteit (White/Afro-American/Hispanic/Asian):white
    Groep (Cheerleaders, Jocks, Muzikanten, Normaal, Nerds, Goths, Emo enz.)Nerd
    :Karakter:lief en onzeker
    Uiterlijk (Bekend Persoon!)



    Miley Cyrus
    Hobby:leren en dansen
    Extra:Ik hoop dat dat de foto werkt.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 11:50 ]


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Nyctophilla schreef:
    Naam:Nova Ann Harrison
    Leeftijd:16
    Nationaliteit:Brits
    Groep:Het nieuwe vriendengroepje van Samantha.
    Karakter::Nova is een stil pienter meisje,ze praat niet veel maar als ze wat zegt dan is het iets wijs. Ze is een beetje de buitenbeentje van het groepje.ze leest erg graag en veel, is dol op geschiedenis maar dat houd ze voor zich zelf. Ze is niet vies van sigaretten maar rookt niet overdreven veel. Ze word vaak beschreven al mystrieus.Toen ze verhuisde van Engeland naar America moest ze al haar vrienden en crush velaten daarom is ze zo gesloten bang om meer vrienden te verliezen.
    ]

    Uiterlijk:




    Naya Rivera
    [/face]Nova tennist graag en doet ook aan hockey, ze is erg sportief om houd van sporten.Ze houd ook veel van tekenen en schilderen.
    Extra:Haar moeder en vader zijn gescheiden.

    Is dit goed?


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown