• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Ik hoop het, want zoals het er nu uit ziet, gaan we vethard verliezen" mompelde ik zachtjes. Als het om iets serieus ging, dan was ik serieus en ik hield absoluut niet, maar dan ook echt niet van verliezen. Als we nu laatstes waren, dan dachten ze dat we altijd zo slecht gingen zijn, en dat was iets wat ik echt niet wou !

    Siënna

    Ik laat een sarcastische hoest horen. 'Kuch, vreetzak, kuch.' Ik grinnik en richt me op de barman. 'Doe mij maar een martini.' Glimlach ik. Ik neem hem even in me op wanneer hij het drankje gaat halen. De barman is zeker heel knap. Zonder twijfel zelfs. Maar hij zou nooit aan Ben kunnen tippen. Hij komt weer terug met de drankjes en Ben's broodje. 'Bedankt.' Ik reken mijn drankje af en draai me om naar Sven en Mary. 'Laat me raden, jullie willen een tafeltje voor twee?' Vraag ik op pesterige toon. Siënna, jij vuile koppelaarster. Ghehe.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 22:45 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Summer

    "Maak je niet druk we verliezen niet" zei ik lachend en zocht tegelijk een goed dansnummer op. Uiteindelijk vond ik het nummer waar ik heel vaak op danste. Zonder te denken begon ik te dansen.
    "Trouwens weet de rest het al?" vroeg ik terwijl ik gewoon door dansde


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    "Moest ik weten waar de rest is, zou ik het kunnen vragen" grinnikte ik. Ik deed een paar moves. "Je kunt met dit nummer veel kanten uit" zuchtte ik zachtjes. Je kon er alles mee doen, en ook weer niets. Teveel keuze, dat was juist moeilijk. Ik keek haar even aan. "Je wist toch wat ? Toon het me dan" zei ik met een dwingende toon.

    Benjamin

    Ik keek haar nep-boos aan. "Kan ik eraan doen dat ik zoveel eet" zei ik toen lachend. Ik at wat van het broodje en dronk toen van mijn drinken en lachte om haar opmerking. "Subtiel Siënna" zei ik grijnsend.

    Summer

    "Ja dan moet ik wel het goede nummer hebben" zei ik. "En doe alsjeblieft niet zo gestresst want daar heb ik nu totaal geen zin in ik heb wel iets anders aan mijn hoofd" zei ik erna.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    Ik zuchtte. "Ik heb een jaar rondgelopen met stalkersbrieven, telefoontjes, zij die me persoonlijk opwachtte, maar ik deed er ook nooit moeilijk over, vroeg of laat gaat het toch over, stap naar de politie en je zult geen last meer van ze hebben, daar zijn ze allemaal bang voor" zei ik. Ja ik had er last van, ja ik wou dat het stopte, maar nee ik had nooit iets laten merken aan iemand anders.

    [ ik ga (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Siënna

    'Vond ik nou ook. Kom Ben, wij kiezen alvast en tafel.' Ik kies een knus tafeltje uit en laat me neerzakken op de bank en klop op de plek naast me. 'Ben, aangezien jij een jongen bent en jongens dat soort dingen niet inzien, ik probeer Sven en Mary te koppelen.' Grijns ik. Ik nip van mijn drankje.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:24 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ik ging naast lekker dicht tegen haar zitten en grinnikte zachtjes. "Een blinde ziet dat zelfs" zei ik lachend. Ik at nog wat van mijn broodje en slikte het mooi door. "Maar wie weet werkt het wel," zei ik toen nadenkend. Ik liet mijn blik op haar rusten en was ook niet van plan ergens anders naar te kijken.

    Siënna

    'Ik hoop het. Ik gun Mary dat.' Zucht ik. Ik voel Ben's ogen in mijn gezicht branden. Met een scheef lachje kijk ik terug. 'Bevalt het uitzicht?' Grinnik ik. Ik geef hem geen kans om te antwoorden, maar druk mijn lippen even op de zijne. Bam, vlindertjes. Sven en Mary zijn toch nog aan het bestellen en er is niemand anders in de zaak.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    "Eerlijk ? Ja" zei ik waarna ik mijn tanden bloot lachte. Ik keek even waar Mary en Sven waren maar die stonden met hun rug naar ons toe. Ik draaide haar gezicht naar me toe en drukte mijn lippen op de hare. Met 1 klein kusje was ik niet veel.

    Siënna

    Opnieuw gaat er een kriebelig, behaaglijk gevoel door mijn buik. Het is net of ik een stukje van de grond zweef. Kan ik dat gevoel thuisbrengen? Nee. Mag het van mij altijd zo zijn? Ja. Ik vergeet bijna dat we niet de enige hier zijn. Gelukzalig glimlachend trek ik na een tijdje weer terug. Na hoe lang? Weet ik niet precies. Vrij lang, denk ik. Ik grinnik even. 'Ligt het aan mij of vinden mensen onze relatie heel interessant? Iedereen probeert me er over uit te horen.'

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 0:00 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ik liet mijn armen rond haar middel krullen en lachte vrolijk. "Mij hebben ze nog niets gevraagd alsins" zei ik grinnikend, "Maar misschien vinden ze dat echt interessant, om te weten hoe het liefdesleven van een ander gaat".

    Summer

    "Ik weet het maar dat is niet waar ik het over had" glimlachte ik terwijl ik een goed nummer zocht. Het was misschien wel niet het nummer wat ik zocht maar je kon er wel goed op dansen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Siënna

    'Eigenlijk mag ik niks zeggen. Ik bemoei me ook met Sven en Mary's liefdesleven.' Geef ik grinnikend toe. Dan valt me op dat mijn hand nog steeds op zijn borstkas rust. Ik kan zijn hart voelen kloppen. Ik kijk verwonderd op. 'Jou hart klopt snel.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'