• Ik was net You'll be in my heart aan het luisteren, toen ik opeens hoorde dat Tuk een meisje is, toen Kala zei:'All right, little lady, come on. It's way past your bedtime.' Al die jaren dacht ik dat ze een jongen was :')



    Nog iemand zo'n ontdekking gedaan? (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Scandal schreef:
    Ik wist dat. Maar toen ik erachter kwam, had ik wel dezelfde reactie. :')


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha ik wist wel dat ze een meisje was, maar ik heb ook serieus altijd gedacht dat Tuk een jongen was. Ze klinkt zo jongensachtig haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben er later achtergekomen, maar dat kwam door een aflevering van de serie. Toen vond ze een andere gorilla leuk ;]
    And I was like: WHUT?

    Maar ze zeggen op een gegeven moment in de film toch ook zoiets van: 'Tukina!' Tenminste, dat heb ik in m'n hoofd zitten (cat)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:16 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    Ik ben er later achtergekomen, maar dat kwam door een aflevering van de serie. Toen vond ze een andere gorilla leuk ;]
    And I was like: WHUT?

    Maar ze zeggen op een gegeven moment in de film toch ook zoiets van: 'Tukina!' Tenminste, dat heb ik in m'n hoofd zitten (cat)


    Ja, ze heeft een heel rare naam :'D
    En toen was haar moeder inderdaad van: Kom eens hier jongedame! blabla.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    in de musical klinkt ze ook als een jonge vind ik maar heb ik ookwat geleerdxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    MoonRaven schreef:
    in de musical klinkt ze ook als een jonge vind ik maar heb ik ookwat geleerdxD

    In de NL musical is 'ze' ook een jongen. Wat ik trouwens zéér slecht vond :[


    Deep inside, I've never felt alive

    In de film en de tekenfilm serie is Tuk een meisje
    In het engels is de naam Terk
    Ze hebben Tuk op broadway en hier in de musical producties een man gemaakt

    Endure schreef:
    Wist je dat niet? x'D


    To love is to destroy.

    Het komt van Tukita :'DD
    Maar ik vond het ook altijd zo'n jongen 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    oud nieuws:)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wist dat al wel ja (:
    Maar dat heb ik ook heel vaak bij anime personages. Maar daarbij worden jongens regelmatig ingesproken door meisjesstemmen en andersom, dus dan is het minder raar als je dat denkt :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Haha ik wist het wel (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''