• M'n ouders zijn nu twee dagen naar Parijs, dus is mijn oma hier om 'op mij te letten'. Nou ja, eigenlijk is het andersom, en moet ik meer op haar letten, haha :'D.
    Ze is 78, en is al de hele dag bezig met op te ruimen en te poetsen, ook al is het niet vuil. En als ze daarmee klaar is legt ze alle boeken en prulletjes op alfabetische volgorde. Maar ik mag maar niet helpen! Want als ik haar help 'voelt ze zich oud', haha.. Maar achteraf zit ze wel altijd te klagen dat ze is en pijn aan haar rug heeft, maar toch niet willen toegeven dat ze niet meer jong is!
    En ik moet ik altijd maar eten van haar. Als ik bv. al twee kommen soep opheb vraagt ze altijd als ik nog wat moet hebben, ze ik 'nee', roept ze me 5 minuten later om te zeggen dat de soep klaar is.

    Maar toch blijf m'n oma geweldig. (:

    Wie heeft hier ook leuke omaatjes? ^^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 14:38 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb er eentje die best veel van de jouwe weg heeft :')
    Maar serieus, die titel las ik echt zingend, doe me dat nooit meer aan (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha, sounds familiar.
    Ik dacht dat het over K3 ging:Y)


    Miep

    Hahaha, dat klinkt echt geweldig ^^

    Mijn oma aan vaderskant is zo'n schat... als we op familie-weekend gaan bakt ze altijd een overvloed aan wafels en speculaas-koeken (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha dat is wel leuk :3!
    Mijn oma is niet zo geweldig. Ze geeft een duidelijke voorkeur aan één van haar andere kinderen. Dus wij worden dan min of meer achtergesteld :'). Ze zal ook nooit vrijwillig langskomen ofzo en ze zeurt veeeel. Maarja daar ben ik al wel aangewend. Ik zeg er ook niets meer van, want dan komt het er op neer dat ik slecht opgevoed ben en brutaal ben. Maar ik heb niet echt een band met mijn oma.

    Mijn andere oma en mijn beiden opa's zijn al overleden.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Penelopy schreef:
    Ik heb er eentje die best veel van de jouwe weg heeft :')
    Maar serieus, die titel las ik echt zingend, doe me dat nooit meer aan (cat)


    I'm not even sorry. :Y)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mijn ene oma ken ik niet meer en mijn andere oma is overleden.
    Ik heb haar wel gekend en ze was verschrikkelijk lief! :')
    Ze gaf ons altijd snoep mee naar huis als we bij opa en oma op bezoek gingen, maar thuis kwamen we er vaak achter dat het snoep allang over de datum was :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Penelopy schreef:
    Ik heb er eentje die best veel van de jouwe weg heeft :')
    Maar serieus, die titel las ik echt zingend, doe me dat nooit meer aan (cat)
    + Nou, Ik wil dit niet zeggen hoor, Maar is je oma een beetje vergeetachtig. Niet erg hoor die van mij is het ook soms zeg ik haar iets. Belt ze me 2 minuten daarna weer, en daarna weer 5 minuten daarna, ja zo kan je doorgaan.

    Scarface schreef:
    Haha dat is wel leuk :3!
    Mijn oma is niet zo geweldig. Ze geeft een duidelijke voorkeur aan één van haar andere kinderen. Dus wij worden dan min of meer achtergesteld :'). Ze zal ook nooit vrijwillig langskomen ofzo en ze zeurt veeeel. Maarja daar ben ik al wel aangewend. Ik zeg er ook niets meer van, want dan komt het er op neer dat ik slecht opgevoed ben en brutaal ben. Maar ik heb niet echt een band met mijn oma.

    Mijn andere oma en mijn beiden opa's zijn al overleden.


    Oh mijn god. Mijn oma aan vaderskant is precies hetzelfde. Daarom heb ik haar al zo'n 2 jaar niet meer gezien, terwijl op een kwartiertje van m'n huis woont. Toen mijn neef 16 werd heeft hij €1000 gekregen. €1000! En toen ik 16 werd heb ik zo'n stom goedkoop handtasje gekregen dat ze waarschijnlijk in een of andere speelgoedwinkel heeft gekocht. Echt, ik weet wat je meemaakt.

    Mijn andere oma zit nu hier, en mijn beide opa's zijn ook overleden..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Haha, leuk. :3
    Mijn ene oma heb ik nooit gekend, maar de andere is wel geweldig. Jammer is dat ze in Frankrijk woont, maar we gaan er bijna elke zomervakantie heen en soms ook nog tussendoor een keer. Mijn oma is gewoon superlief. :3


    The universal language of art.

    Mijn ene oma is té.
    Hier neem nog wat.
    'nee ik hoef geen chips meer hoor oma.'
    Hier alsjeblieft
    Daar word ik gek van :P
    Mijn andere oma is de beste die ik ken. Ze is best jong voor een oma, 62 maar echt gewoon super :) ze woont jammer genoeg in Frankrijk sinds paar weken :(( alhoewel ik er in de zomervakantie 5 weken heen ga :D
    Ze luistert altijd naar je, geeft je altijd tips en ideeën en helpt je. Ze merkt dat er iets dwars zit en merkt eigenlijk dan ook al wat. Dan zegt de daar niks van maar helpt je naar de oplossing. Ze heeft veel voor je over, wilt dat je bijv even helpt maar na twaalven smiddags mag je niet meer helpen en ze heeft zon goede smaak! Voor muziek, boeken, films .. Haar lievelingsfilm is lord of THE Rings :P
    Nouja dat was veel over mijn perfecte oma ;-)

    Die van een vriendin van mij is echt erg... Zo dom :O LETOP: ze is niet dement!!
    Vader: ik heb hier een boek gevonden over Albert Einstein, mag ik die meenemen?
    Oma: wie is Albert einstein?
    Vriendin v mij: een voetballer -hihi-
    Vader: ja een profvoetballer bij Ajax.
    Oma: oke, ja hoor je mag hem meenemen Ik heb toch geen verstand van voetbal.

    Echt, en dat als je niet dement bent :O


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    PeregrinTook schreef:
    Mijn ene oma is té.
    Hier neem nog wat.
    'nee ik hoef geen chips meer hoor oma.'
    Hier alsjeblieft
    Daar word ik gek van :P
    Mijn andere oma is de beste die ik ken. Ze is best jong voor een oma, 62 maar echt gewoon super :) ze woont jammer genoeg in Frankrijk sinds paar weken :(( alhoewel ik er in de zomervakantie 5 weken heen ga :D
    Ze luistert altijd naar je, geeft je altijd tips en ideeën en helpt je. Ze merkt dat er iets dwars zit en merkt eigenlijk dan ook al wat. Dan zegt de daar niks van maar helpt je naar de oplossing. Ze heeft veel voor je over, wilt dat je bijv even helpt maar na twaalven smiddags mag je niet meer helpen en ze heeft zon goede smaak! Voor muziek, boeken, films .. Haar lievelingsfilm is lord of THE Rings :P
    Nouja dat was veel over mijn perfecte oma ;-)

    Die van een vriendin van mij is echt erg... Zo dom :O LETOP: ze is niet dement!!
    Vader: ik heb hier een boek gevonden over Albert Einstein, mag ik die meenemen?
    Oma: wie is Albert einstein?
    Vriendin v mij: een voetballer -hihi-
    Vader: ja een profvoetballer bij Ajax.
    Oma: oke, ja hoor je mag hem meenemen Ik heb toch geen verstand van voetbal.

    Echt, en dat als je niet dement bent :O


    Vette oma als haar lievelingsfilm LOTR is :'D.
    Nou niet iedereen weet wie Albert Einstein is hoor :'). Er zit een meisje bij mij op school die niet eens weet wie Christoffel Columbus is, dus troost je..

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 14:19 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mijn oma liet m'n moeder in de steek. Dus ik wil haar gewoon niet zien.
    Iets tegen mijn mama, en het is tegen mij. :Y)


    Life is all about having a good time.

    Aperio schreef:
    (...)

    Oh mijn god. Mijn oma aan vaderskant is precies hetzelfde. Daarom heb ik haar al zo'n 2 jaar niet meer gezien, terwijl op een kwartiertje van m'n huis woont. Toen mijn neef 16 werd heeft hij €1000 gekregen. €1000! En toen ik 16 werd heb ik zo'n stom goedkoop handtasje gekregen dat ze waarschijnlijk in een of andere speelgoedwinkel heeft gekocht. Echt, ik weet wat je meemaakt.

    Mijn andere oma zit nu hier, en mijn beide opa's zijn ook overleden..


    Dat klinkt inderdaad heel overeenstemmend met wat mijn oma doet. Alleen zie ik mijn oma dan wel eens, omdat ze uit beleefdheid toch naar de verjaardagen van ons komt. Maar mijn neef heeft haar auto gekregen, aan ons werd niets gevraagd en ook toen ik 18 werd kreeg ik gewoon €10 en mijn neef kreeg toen €50 ofzo. En ik vind dat je dat niet kunt maken, daarom ga ik ook eigenlijk nooit naar mijn oma. Ik zie haar alleen als ze hier is, want van mij hoeft dat zo niet. En het gaat me niet om dat geld, maar meer om het feit dat ze haar ene kleinkind dus voortrekt op de andere kleinkinderen. Dat is iets wat ik niet kan hebben.
    Maar ergens vind ik het toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Niet dat het fijn is voor jou, maar je begrijpt me wel hoop ik.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Aperio schreef:
    (...)

    Vette oma als haar lievelingsfilm LOTR is :'D.
    Nou niet iedereen weet wie Albert Einstein is hoor :'). Er zit een meisje bij mij op school die niet eens weet wie Christoffel Columbus is, dus troost je..



    Ze had het boek zelf gekocht , en het was een druk in 2012 dus zolan kon het niet geleden zijn , hoogstens ene paar maanden.
    En dat is heel eng dat je dat niet weet.
    Die oma is van een vriendin van mij hè xd


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Scarface schreef:
    (...)

    Dat klinkt inderdaad heel overeenstemmend met wat mijn oma doet. Alleen zie ik mijn oma dan wel eens, omdat ze uit beleefdheid toch naar de verjaardagen van ons komt. Maar mijn neef heeft haar auto gekregen, aan ons werd niets gevraagd en ook toen ik 18 werd kreeg ik gewoon €10 en mijn neef kreeg toen €50 ofzo. En ik vind dat je dat niet kunt maken, daarom ga ik ook eigenlijk nooit naar mijn oma. Ik zie haar alleen als ze hier is, want van mij hoeft dat zo niet. En het gaat me niet om dat geld, maar meer om het feit dat ze haar ene kleinkind dus voortrekt op de andere kleinkinderen. Dat is iets wat ik niet kan hebben.
    Maar ergens vind ik het toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Niet dat het fijn is voor jou, maar je begrijpt me wel hoop ik.


    Ja, dat is bij mij ook zo. Dat was vroeger al zo tussen mijn papa en zijn broer. Zijn broer mocht altijd alles, terwijl mijn vader altijd moest werken. Als zijn broer slechte punten had op school werd er niets over gezegd, maar als mijn vader slecht punten had kreeg hij gegarandeerd een veeg rond zijn oren.
    Gelukkig is mijn vader niet zo als haar geworden. Ik heb bijna nooit meer contact met de familie van mijn vaderskant.
    Maar ik ben wel blij dat mijn moeder zo'n geweldige mama heeft, aan haar heb ik ook een groot deel van mijn geweldige kinderjaren te danken :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.