• Volgende week maandag hebben mijn vriendje en ik un half jaar. Alleen ik weet begot niet wat ik voor hem moet kopen;$ omdat ik dat over t algemeen voor.jongens erg moeilijk vind..;$ weten jullie miss iets?;$ [oja ben niet heel erg rijk ofzo dus beetje redelijk betaalbaar:$]

    Xoxo'

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    Ga samen naar de pizzeria (:


    I am an idiot, I move.

    Samen romantisch maken :) Filmpje op de bank, in het donker met alleen kaarsjes aan en allemaal lekkere dingen in huis hebben!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eh, het een half jaar uitstellen zodat je nog extra bedenktijd hebt en een cadeau hebt voor als je een heel jaar hebt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Eh, het een half jaar uitstellen zodat je nog extra bedenktijd hebt en een cadeau hebt voor als je een heel jaar hebt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aurelia schreef:
    Eh, het een half jaar uitstellen zodat je nog extra bedenktijd hebt en een cadeau hebt voor als je een heel jaar hebt.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Niks? Ik zou niet weten waarom je iets voor hem moet kopen omdat je een halfjaar hebt. (cat) Doe ik ook nooit.


    -

    Genius schreef:
    Niks? Ik zou niet weten waarom je iets voor hem moet kopen omdat je een halfjaar hebt. (cat) Doe ik ook nooit.


    Nou ik heb bij de 1,2,3 maanden enz... voor hem niets gekocht maar n half jaar idk vind ik wel iets hebben? dus vandaar (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 10:09 ]


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    Hou het simpel, met een zak lekkere chocolaatjes of snoepjes, die je dan samen heerlijk romantisch op de bank kan opsmikkelen haha a.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Misschien een leuke ketting,fotolijstje met foto van jullie erin, voetbal en daar dan dingen op schrijven, chocola/snoep


    I won't let you come close enough to hurt me.

    ik heb mijn vriend twee originele eerste druk van zijn favoriete boeken gegeven toen we half jaar samen waren. Ik heb geen flauw idee wat ik had gekregen toen (we doen het elke maand :D)
    maar laatst heb ik een viool gekregen. (wel bijgelegd met mijn moeder omdat ik die normaal van mama met kerst gekregen zou hebben.)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Eerst samen naar Lady en de Vagebond kijken en dan naar een Italiaans restaurant gaan om het na te doen. (bloos)


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    Eerst samen naar Lady en de Vagebond kijken en dan naar een Italiaans restaurant gaan om het na te doen. (bloos)


    _O_


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik vindt eigenlijk persoonlijk, dat je niet persee iets hoeft te kopen, je kan er ook een speciaale dag van maken die jullie bijde niet vergeten, uhm misschien is het beetje standaard maar tja, het is maar een tip, neem het gewoon uit eten kost ongeveer 30 euro gemiddeld, gezellig bios rond de 20 euro? of bij mooi weer samen romantisch doen in de achtertuin sterren kijken aks het donker wordt :P, of praten over hoe je elkaar hebt leren kennen en wat je leuk vond en misschien andere speciaale dingen (: en dan iets kleins geven? gewoon creatief zijn en "Think outside the box"

    pl0xthef0x schreef:
    ik vindt eigenlijk persoonlijk, dat je niet persee iets hoeft te kopen, je kan er ook een speciaale dag van maken die jullie bijde niet vergeten, uhm misschien is het beetje standaard maar tja, het is maar een tip, neem het gewoon uit eten kost ongeveer 30 euro gemiddeld, gezellig bios rond de 20 euro? of bij mooi weer samen romantisch doen in de achtertuin sterren kijken aks het donker wordt :P, of praten over hoe je elkaar hebt leren kennen en wat je leuk vond en misschien andere speciaale dingen (: en dan iets kleins geven? gewoon creatief zijn en "Think outside the box"


    *O*


    26 - 02 - '16