• Het is 1916, en we zijn in een klein dorpje. Rio heet het dorpje. Niet Rio de Janeiro, maar gewoon Rio, afkomstig van de naam van eerste sherrif van het dorp. Het is een normaal dorpje voor die tijd, en het is er rustig. Rustig? Er zijn wel veel kwajongens maar daar kan iedereen tegen.
    Wat er verder gebeurd in het dorp is aan jullie, aan ons. Zal het er gewoon blijven? Of gebeurd er opeens iets heel ergs? Wie je bent is ook aan jezelf, de minimale leeftijd enzo staat hier onder:

    Naam : gewoon de hele naam van je personage, niet zo moeilijk volgens mij :)

    Leeftijd : Tussen de 6 en de 60 (Jonger mag niet, want dan doe je nog niet zo veel, je kan naar school als je 6 bent, maar dat hoeft niet ivm de armoede van je gezin, ouder mag niet want zo oud werden die mensen niet zo vaak, denk ook niet dat jullie dat willen :P

    Familie : Heb je nog allebei je ouders, broers, zussen? Als je een familielid wilt zijn van een ander personage moet je natuurlijk even met die persoon overleggen

    Karakter : Hoe ben je, ben je een ijverige werker of een vreselijke kwajongen? Ben je vriendelijk of juist niet? Dat soort dingen

    Werk/bezigheid : wat voor werk doe je? denk hierbij er wel aan dat kinderen vaak hun ouders hielpen bij diens werk, dus dat je als kind van 6 of 9 of zo best werk kan hebben, niet te zware arbeid dat wel. Je kan natuurlijk ook werkloos zijn, maar dan moet je een andere bezigheid hebben die je doet, anders kan je niet echt veel in de RPG.

    Uiterlijk : Plaats hier even een foto van je personage, zo nodig de kleding of andere accesoires. Evt nog beschrijving als je dat wilt

    Rijkdom: Ben je rijk of arm? Zet het hier even neer. Kies uit Rijk, beetje rijk, normaal, beetje arm, arm. Normaal zie ik onder dat je normaal alle primaire behoeften kunt kopen en ongeveer twee keer per week iets extra’s. De meeste van ons zullen een beetje arm of arm zijn, maar het ligt natuurlijk aan je familie. De sherrif en familieleden zullen natuurlijk Rijk of een beetje rijk zijn, maar een schoenmaker arm of een beetje arm. Let hierbij dus op je familie!

    Extra: Wil je nog wat zeggen over je personage?

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Denk eraan dat het het zich in 1916 afspeelt (ongeveer de tijd van bijv. Kruimeltje), dus houd je er aan dat je niet een auto kan hebben
    (die waren er wel maar meestal niet in zo’n klein dorpje)

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Bellen kan alleen bij de sherrif/postkantoor.

    -De eerste die zich aanmeldt als sherrif is de sherrif, niet gaan vechten daarom. Er kan maar een sherrif zijn :P Misschien wel 2 bakkers of schoenmakers of wat je dan ook bedenkt. Denk zelf even na of het logisch is dat er daar twee van zijn.

    -MAAK PLEZIER!!


    Iets meer info over de sherrif:
    De sherrif is de belangrijkste persoon van het dorp. Hij luistert naar je als je iets niet goed vind in het dorp. Ook kan hij kwajongens die echt te veel uithalen voor een nacht in de cel smijten, maar dat kan hij natuurlijk ook met oudere dieven. De sherrif moet wel een echt goede reden hebben om dat soort dingen te doen.

    Plaatjes van het dorp en openbare dingen:
    Bakkerij
    Huis van de Sherrif (dit is echt een groot huis, van achter loopt het nog even door. De sherrif is rijk.)
    Huis waar anderen in wonen
    REST BEN IK AAN HET OPZOEKEN



    Melrose 'rose' Elyse Roux - Soms bakkerij : Rooba
    Eva Melissa Avery - ? : Demii0
    Susanna (Susan) McBright - Overal, liefst bakkerij, smid, sherrif : GelaarsdeKat
    Valerie Chermaine Avery - ... : Demii0
    Nina Chanel McCean - geen werk, rijk : ThoseWords
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson - Op zoek : Brutus
    Ciara McArthur - 18 jaar - Geen werk : ThoseWords


    Mario Owny - kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Gereserveerd - .... : xromylicious
    Lucas David Avery - Hulpje van de sherrif : Demii0
    Jason McBright - Sherrif : Rooba
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone - Slagersjongen : Brutus
    Christoph 'Chris' Travis Mahone - Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery : Smidsknecht - Leite


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik reserveer een jongen! Vul hem straks in, moet namelijk weg zometeen.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    GelaarsdeKat schreef:
    (...)\

    Eigenlijk het liefst een jongen omdat ik denk dat daar het minst van zullen komen, maar misschien komen er nog wel jongens en dan mag het wel... Hm... doe maar eerst een jongen misschien mag je er ooit nog een meisje van maken xD Of een meisje en een jongen dan heb je 3 perso's xD


    yesh, but that's the problem..
    Ik kan me niet inleven in jongens :'D.
    Kijk, ik kan dan wel een jongen aanmaken maar dan kan je crappy posts verwachten, en is het een verwijfde kerel :'D.
    Nja ik wil anders wel wachten tot er meer jongens zijn? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    nouja maak maar gewoon een meisje aan :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam : Susanna (Susan) McBright
    Leeftijd : 17
    Familie : Haar vader is de sherrif (dus de gene die sherrif wordt is gelijk mijn vader xD). haar moeder leeft niet meer.
    Karakter : Vrolijk, eigenwijs, wilt van alles doen voor de armen, had zelf liever arm geweest omdat ze dan niet zo opviel, helpt graag iedereen en als ze er is merk je dat ook. Ze is eigenwijs en gaat soms nog wel eens in op haar vader, als hij iemand volgens haar onterecht beschuldigd. Ze heeft een keer iemand vrijgelaten toen haar vader sliep, omdat ze honder procent zeker wist dat diegene het niet gedaan had. Toen was haar vader kwaad op haar.
    Werk/bezigheid : Iedereen helpen maar meestal de bakker, smid of sherrif.
    Uiterlijk :


    Haar haar komt tot net over haar achterwerk en het golft licht. ze heeft sproetjes en dat ziet er vrolijk uit. haar kleren zijn altijd stijlvol en iedereen kijkt haar na.
    Rijkdom: Rijk (dochter van sherrif :P)
    Extra: Hm… Idk..

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:58 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kan ik nog een jongen en een meisje reserveren? De broer en zus van mijn eerste?


    That is a perfect copy of reality.

    Of course!!!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Lucas David Avery
    Leeftijd:17!
    Familie:Twee zussen: Valerie Chermaine Avery en Eva Melissa Avery, Een vader: Nathan Felix Avery en een moeder: Domenique Anna Avery.
    Karakter:Zorgzaam voor zijn familie, kwajongen[Hoe kan hij dan eigenlijk hulpje van de sherrif zijn xO], Luilak, Niet echt slim.
    Werk/Bezigheid: Hulpje van de sherrif.
    Uiterlijk:


    Bruine haren, Grijze ogen, Lang
    Rijkdom:Normaal :]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 17:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Naam:Valerie Chermaine Avery
    Leeftijd:15!
    Familie:Een tweelingzus: Eva Melissa Avery, een broer: Lucas David Avery, een vader: Nathan Felix Avery en een moeder: Domenique Anna Avery.
    Karakter: Harde werker, Slim[minder slim als Eva] Rustig.
    Werk/Bezigheid:Hulpje van de sherrif. [Sherrif heeft 5 hulpjes xdd, njaa drie die spelen]
    Uiterlijk:


    Lang,krullend bruin haar, Bruine ogen en net zoals haar zus niet erg lang.
    Rijkdom:Normaal :]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:55 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [er moet echt een sherrif komen...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Demii0 schreef:
    Naam:Valerie Chermaine Avery
    Leeftijd:15!
    Familie:Een tweelingzus: Eva Melissa Avery, een broer: Lucas David Avery, een vader: Nathan Felix Avery en een moeder: Domenique Anna Avery.
    Karakter: Harde werker, Slim[minder slim als Eva] Rustig.
    Uiterlijk:


    Lang,krullend bruin haar, Bruine ogen en net zoals haar zus niet erg lang.
    Rijkdom:Normaal :]


    Wat voor werk doet ze?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    [er moet echt een sherrif komen...]

    [Idd, en ik heb er drie, Dus jij kan de sherrif worden, dan heb je er ook drie xd ]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:59 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [wordt te druk, ik kijk andere mensjes heel lief aan :P

    ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    [wordt te druk, ik kijk andere mensjes heel lief aan :P

    ]

    [Werkt lekker toch niet bij mij xd]


    That is a perfect copy of reality.

    mg ik nog een meisje reserveren?


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    mg ik nog een meisje reserveren?


    Mag, maar kan je heel misschien een jongen?? Ik denk dat die in de minderheid gaan vallen namelijk....


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel