• Het is 1916, en we zijn in een klein dorpje. Rio heet het dorpje. Niet Rio de Janeiro, maar gewoon Rio, afkomstig van de naam van eerste sherrif van het dorp. Het is een normaal dorpje voor die tijd, en het is er rustig. Rustig? Er zijn wel veel kwajongens maar daar kan iedereen tegen.
    Wat er verder gebeurd in het dorp is aan jullie, aan ons. Zal het er gewoon blijven? Of gebeurd er opeens iets heel ergs? Wie je bent is ook aan jezelf, de minimale leeftijd enzo staat hier onder:

    Naam : gewoon de hele naam van je personage, niet zo moeilijk volgens mij :)

    Leeftijd : Tussen de 6 en de 60 (Jonger mag niet, want dan doe je nog niet zo veel, je kan naar school als je 6 bent, maar dat hoeft niet ivm de armoede van je gezin, ouder mag niet want zo oud werden die mensen niet zo vaak, denk ook niet dat jullie dat willen :P

    Familie : Heb je nog allebei je ouders, broers, zussen? Als je een familielid wilt zijn van een ander personage moet je natuurlijk even met die persoon overleggen

    Karakter : Hoe ben je, ben je een ijverige werker of een vreselijke kwajongen? Ben je vriendelijk of juist niet? Dat soort dingen

    Werk/bezigheid : wat voor werk doe je? denk hierbij er wel aan dat kinderen vaak hun ouders hielpen bij diens werk, dus dat je als kind van 6 of 9 of zo best werk kan hebben, niet te zware arbeid dat wel. Je kan natuurlijk ook werkloos zijn, maar dan moet je een andere bezigheid hebben die je doet, anders kan je niet echt veel in de RPG.

    Uiterlijk : Plaats hier even een foto van je personage, zo nodig de kleding of andere accesoires. Evt nog beschrijving als je dat wilt

    Rijkdom: Ben je rijk of arm? Zet het hier even neer. Kies uit Rijk, beetje rijk, normaal, beetje arm, arm. Normaal zie ik onder dat je normaal alle primaire behoeften kunt kopen en ongeveer twee keer per week iets extra’s. De meeste van ons zullen een beetje arm of arm zijn, maar het ligt natuurlijk aan je familie. De sherrif en familieleden zullen natuurlijk Rijk of een beetje rijk zijn, maar een schoenmaker arm of een beetje arm. Let hierbij dus op je familie!

    Extra: Wil je nog wat zeggen over je personage?

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Denk eraan dat het het zich in 1916 afspeelt (ongeveer de tijd van bijv. Kruimeltje), dus houd je er aan dat je niet een auto kan hebben
    (die waren er wel maar meestal niet in zo’n klein dorpje)

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Bellen kan alleen bij de sherrif/postkantoor.

    -De eerste die zich aanmeldt als sherrif is de sherrif, niet gaan vechten daarom. Er kan maar een sherrif zijn :P Misschien wel 2 bakkers of schoenmakers of wat je dan ook bedenkt. Denk zelf even na of het logisch is dat er daar twee van zijn.

    -MAAK PLEZIER!!


    Iets meer info over de sherrif:
    De sherrif is de belangrijkste persoon van het dorp. Hij luistert naar je als je iets niet goed vind in het dorp. Ook kan hij kwajongens die echt te veel uithalen voor een nacht in de cel smijten, maar dat kan hij natuurlijk ook met oudere dieven. De sherrif moet wel een echt goede reden hebben om dat soort dingen te doen.

    Plaatjes van het dorp en openbare dingen:
    Bakkerij
    Huis van de Sherrif (dit is echt een groot huis, van achter loopt het nog even door. De sherrif is rijk.)
    Huis waar anderen in wonen
    REST BEN IK AAN HET OPZOEKEN



    Melrose 'rose' Elyse Roux - Soms bakkerij : Rooba
    Eva Melissa Avery - ? : Demii0
    Susanna (Susan) McBright - Overal, liefst bakkerij, smid, sherrif : GelaarsdeKat
    Valerie Chermaine Avery - ... : Demii0
    Nina Chanel McCean - geen werk, rijk : ThoseWords
    Evangeline 'Eve of Line ' Rosie Temperson - Op zoek : Brutus
    Ciara McArthur - 18 jaar - Geen werk : ThoseWords


    Mario Owny - kattenkwaad en schoen/kleermaker : GelaarsdeKat
    Gereserveerd - .... : xromylicious
    Lucas David Avery - Hulpje van de sherrif : Demii0
    Jason McBright - Sherrif : Rooba
    Joseph 'Jo of Seph' Apollo Mahone - Slagersjongen : Brutus
    Christoph 'Chris' Travis Mahone - Slagersjongen : Brutus
    Santiago Cameron Montgomery : Smidsknecht - Leite


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ga een jongen voor je invullen. Leuk idee trouwens. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dakje :D het kwam zo in eens in me op, heeft was op hangen toch nog enig nut. Je lijkt er ideeën door op te doen xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Santiago Cameron Montgomery. Hij wordt zo goed als altijd aangesproken met Santiago, heel soms met Cam - de afkorting van zijn tweede naam.
    Leeftijd: Santiago is nu vijftien jaar oud en wordt op 11 Juni zestien.
    Familie: Santiago komt uit een groot gezin, omdat zijn gezin vrij arm is moet dus ook iedereen werken. Zijn moeder is Elizabeth en zijn vader is Oliver. Samen hebben ze zes kinderen, waarvan Santiago een van de middelste is. Hij heeft een oudere broer Mitchell van vijfentwintig. Dan komt zijn oudste zus Maddison, Maddi, en nog een oudere zus Danielle, Dani. Dan komt Santiago zelf. Hij heeft nog twee jongere zusjes Michelle, Michi, en Nicole. Santiago en Mitchell zijn dus de enigste zoons.
    Karakter: Hoewel Santiago omgaat met de kwajongens, is hij nog een redelijk normale jongens. Hij werkt hard voor zijn ouders, gezien ze erg arm zijn, is erg vriendelijk tegenover anderen en kan het eigenlijk vinden met bijna iedereen. Hij ligt alleen niet zo goed bij de cheriff, maar hij weet eigenlijk niet waarom. Hij probeert altijd aardig te zijn tegen hem, maar dat lijkt niet zo goed te lukken. Santiago is eigenlijk best wel een watje en erg terug houdend. Bij meisjes is hij erg terughoudend en hij hoort eigenlijk alleen maar bij de kwajongens, omdat hij voor de rest bij niemand hoort. Het is een beetje een buitenbeentje.
    Werk/bezigheid: Santiago werkt bij de smid, net zoals zijn oudere broer Mitchell en zijn vader. Zijn zusjes werken bij de bakerij.
    Uiterlijk:


    Rijkdom: Santiago komt uit een hele arme familie. Als zijn zusjes en ook zijn broer werken. Ze kunnen maar net rondkomen, maar er zijn ook avonden dat ze niet genoeg eten hebben. Hierdoor stelen ze weleens, vooral Santiago en zijn jongste zusje Nicole doen dat.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [hihi er zijn nu meer jongens dan meisjes xD wel leuk eigenlijk xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wanneer beginnen we? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben nu bezig met het nieuwe topic maken, ik moet nog effe wat andere dingen er in zetten, heb namelijk net wat nieuws bedacht dus... Ik ben hard aan het werk :D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    is het goed als ik nog een arm meisje erbij doe?

    ik wou namelijk hele tijd al meisje erbij, maar wou niet dat er veel te veel meisjes kwamen en heel weinig jongens...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ja is goed :P Heel veel mensen hebben vele rollen :D Da´s best wel grappig xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam : Ciara McArthur
    Leeftijd : 18
    Familie : Ciara heeft haar familie achter gelaten in Spanje en is hierheen gereist.
    Karakter : Ciara is het soort meisje met grote bek, klein hartje. Ze is nergens bang voor en doet altijd wat ze zelfs wil, wat meestal precies het tegenovergestelde is van wat anderen, en vooral de sheriff's willen.
    Werk/bezigheid : Ciara heeft geen werk, hier heeft ze ook helemaal geen behoefte aan. Als ze iets nodig heeft steelt ze dit en voordat ze in de problemen raakt is ze meestal alweer verdwenen.
    Uiterlijk:





    Arm.
    Extra: Ciara is van plan nergens lang te verblijven en zo de wereld over te reizen. Maar doordat deze plek haar wel bevalt blijft ze hier wat langer, totdat ze in de problemen komt en weer weg zal moeten vluchten.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    Naam : Ciara McArthur
    Leeftijd : 18
    Familie : Ciara heeft haar familie achter gelaten in Spanje en is hierheen gereist.
    Karakter : Ciara is het soort meisje met grote bek, klein hartje. Ze is nergens bang voor en doet altijd wat ze zelfs wil, wat meestal precies het tegenovergestelde is van wat anderen, en vooral de sheriff's willen.
    Werk/bezigheid : Ciara heeft geen werk, hier heeft ze ook helemaal geen behoefte aan. Als ze iets nodig heeft steelt ze dit en voordat ze in de problemen raakt is ze meestal alweer verdwenen.
    Uiterlijk:





    Extra: Ciara is van plan nergens lang te verblijven en zo de wereld over te reizen. Maar doordat deze plek haar wel bevalt blijft ze hier wat langer, totdat ze in de problemen komt en weer weg zal moeten vluchten.


    Plaatjes doen het niet....

    En of ze arm/rijk is staat er ook niet

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    nvm :3

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    GelaarsdeKat schreef:
    (...)

    Plaatjes doen het niet....


    ik weet het, maar het lukt me niet ze wel online te zetten. Weet jij hoe dat gaat met weheartit?


    Keep your head up, keep your heart strong


    Alleen die tweede krijg ik niet voor elkaar :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    nope, idk


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Voilà! The First Topic! Veel plezier


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel