• ... op 1 juli naar het provinciaal domein de Gavers in Geraardsbergen komen?

    Ik had eerst het idee er een echte meeting van te maken, maar omdat het domein nogal ver van het station ligt, heb ik dat maar niet gedaan.

    Dus heeft er iemand zin?
    Je kan dus niet via de trein op het domein geraken maar mss wel als je daarna de bus neemt. Je kan natuurlijk ook met de auto komen (dat is het simpelste) of aan je ouders vragen om je te brengen. Ja ik weet het dat is moeilijk maar mss kunnen zij daar dan ook een dagje blijven want er is echt veel te beleven.

    een paar vb.:
    -er is een zwembad (best wel groot)
    -speeltuinen (ook een voor jongeren)
    -je kan er sowieso wandelen en fietsen (zelf meebrengen of huren) want er ligt langs heel de vijver een pad.
    -gocartparcours
    -tennisterreinen
    -klimmuur
    -strandzone/zwemzone
    -minigolf
    -inline skaten
    -je kan op de vijver boten huren: kano,waterfiets... en er is ook een grote boot.
    -picknicken
    -boogschieten
    -trampoline
    -...
    (meer info)

    en de belangrijkste activiteit, maar dat is alleen op 1 juni in de namiddag: een open water wedstrijd. Eerst zijn er de wedstrijden voor competitie zwemmers en daarna is er een jogging voor iedereen.(deelname prijs: 2,5 euro) Je kan je er nadien ook douchen en er zijn ook drink- en eetmogelijkheden.De jogging is om 17 U en de wedstrijden beginnen om 14 U.

    kan je er op die dag niet zijn?
    HIER vind je een overzicht van alle andere wedstrijden (waar ik trouwens ook ben)

    Mss kunnen we er een meeting van maken als we met genoeg zijn?
    Wss komen er ook al een paar vriendinnen van mij, die ook op Q zitten.
    Wie wil/kan er komen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nope. Sorreh :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh ja die lekkere mattentaarten komen van in onze stad

    deze dus:

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 13:45 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb ondertussen Geraardsbergen opgezocht en dat is way to far voor mij. Ik heb geen zin om over de Brusselse ring te moeten rijden met mijn bouwvallig autootje. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb ondertussen Geraardsbergen opgezocht en dat is way to far voor mij. Ik heb geen zin om over de Brusselse ring te moeten rijden met mijn bouwvallig autootje. :')


    ik begrijp het


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    mss een kaartje erbij halen:



    In oost-Vlaanderen dus

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 13:59 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nope sorry! Ookal is het vlakbij ..Ik vertrek de 4de op vakantie en moet dan wss nog vanalles verzamelen en regelen..

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 14:25 ]

    Ligt een beetje ver, ik kom van Vlaams-Brabant, tegen Limburg aan.

    O ja das best ver dan


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ken Geraardsbergen, maar het is een beetje te ver voor mij.. Al zijn de mattentaarten wel heel lekker. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hahaha sorry Nederland.


    SLOAN.

    Tempesta schreef:
    Ik ken Geraardsbergen, maar het is een beetje te ver voor mij.. Al zijn de mattentaarten wel heel lekker. :/


    ja die mattentaarten zijn echt super lekker, kheb er daarstraks nog 1 gegeten


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dan vier ik waarschijnlijk mijn verjaardag. Ik ben op 1 juli jarig. :'D
    Plus, het is veels te ver.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Neen sorry, te ver voor mij

    sorry, ik woon in zuid-holland dus dat gaat hem niet worden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik zou wel willen maar ik ben de volledige eerste week van de zomervakantie op cursus dusja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.