• ... op 1 juli naar het provinciaal domein de Gavers in Geraardsbergen komen?

    Ik had eerst het idee er een echte meeting van te maken, maar omdat het domein nogal ver van het station ligt, heb ik dat maar niet gedaan.

    Dus heeft er iemand zin?
    Je kan dus niet via de trein op het domein geraken maar mss wel als je daarna de bus neemt. Je kan natuurlijk ook met de auto komen (dat is het simpelste) of aan je ouders vragen om je te brengen. Ja ik weet het dat is moeilijk maar mss kunnen zij daar dan ook een dagje blijven want er is echt veel te beleven.

    een paar vb.:
    -er is een zwembad (best wel groot)
    -speeltuinen (ook een voor jongeren)
    -je kan er sowieso wandelen en fietsen (zelf meebrengen of huren) want er ligt langs heel de vijver een pad.
    -gocartparcours
    -tennisterreinen
    -klimmuur
    -strandzone/zwemzone
    -minigolf
    -inline skaten
    -je kan op de vijver boten huren: kano,waterfiets... en er is ook een grote boot.
    -picknicken
    -boogschieten
    -trampoline
    -...
    (meer info)

    en de belangrijkste activiteit, maar dat is alleen op 1 juni in de namiddag: een open water wedstrijd. Eerst zijn er de wedstrijden voor competitie zwemmers en daarna is er een jogging voor iedereen.(deelname prijs: 2,5 euro) Je kan je er nadien ook douchen en er zijn ook drink- en eetmogelijkheden.De jogging is om 17 U en de wedstrijden beginnen om 14 U.

    kan je er op die dag niet zijn?
    HIER vind je een overzicht van alle andere wedstrijden (waar ik trouwens ook ben)

    Mss kunnen we er een meeting van maken als we met genoeg zijn?
    Wss komen er ook al een paar vriendinnen van mij, die ook op Q zitten.
    Wie wil/kan er komen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zit in Rotterdam. Beetje ver lopen. :')


    Til hug og blod.

    ik zit dan lekker opweg naar Spanje, maar, vanuit G'bergen station (als je met de trein komt) moet je bus 76 richting Appelterre nemen. afstappen halte Gavers.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Verjaardag van een vriendin, plus finale EK voetbal waarschijnlijk, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Uhm, mijn ouders zouden me toch niet willen brengen hoor. Maar ik zou graag komen!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    je kan blijkbaar vanuit het station de bus nemen.
    Waar woon je ergens?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    je kan blijkbaar vanuit het station de bus nemen.
    Waar woon je ergens?

    Antwerpen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    O_O das ver weg


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    O_O das ver weg

    Ghehe om precieus te zijn Kruibeke maar dat is er niet zo ver van.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    begrijpelijk als je er niet kan geraken


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    beetje tever voor mij
    ik kom uit Rotterdam namelijk

    Misschien kan ik wel komen.


    I'm tired of trying, sick of crying, I now I've been smiling, but inside I'm dying.

    zou leuk zijn, maar ik kan dan wel niet de hele tijd aanwezig zijn want ik moet zelf zwemmen :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmm eens kijken hoe ik er zou kunnen geraken.. En of ik die dag kan.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik kan niet, ik zit dan aan de zee.

    Ik heb geen zin. Diezelfde week is er al een meeting. Grote kans dat ik al iets te doen heb, die dag.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please