• Voor alle Disney-fans out there:

    Tangled: The Series is an upcoming American animated television series that will premiere on Disney Channel in 2017. It is based on Disney's 2010 computer-animated film Tangled directed by Nathan Greno and Byron Howard. It takes place between the original movie and the short Tangled Ever After. A teaser trailer was released during the Disney Channel Original Movie, The Swap. It will begin as a Disney Channel Original Movie, titled Tangled: Before Ever After.
    The series will feature new songs from Alan Menken, who wrote the score and songs for the original movie, and Glenn Slater. Mandy Moore and Zachary Levi will reprise their roles.

    Bron

    We heart Tangled. Ever since we first heard about the Disney Channel Original Movie Tangled: Before Ever After, and the subsequent television series coming out in March, we have been refreshing our feeds on repeat, waiting to learn more. Well get ready everyone, because we now have the new trailer and it’s amazing! Rapunzel, Eugene, Pascal, and Maximus are back in a brand new adventure. And it looks like Rapunzel’s hair is back as well! Take a look:


    Bron

    In het Nederlands:
    Je hebt de film, Tangled, daar is nog een short achteraan gekomen Tangled: Ever After (gaat over de bruiloft van Rapunzel en Eugene), en nu komt er eerst een (korte?) film waarop een serie volgt, allebei genaamd: Tangled: Before Ever After. Van wat ik uit de trailer kan opmaken, is Rapunzel heel enthousiast in het ontdekken van het koninkrijk, maar één keer gaat ze een grot in daar gebeurd iets en dan heeft ze ineens haar haar terug. En deze keer kan het niet afgeknipt worden.
    Het is nog niet bekend wanneer het Europa/Nederland naar voren komt (USA: maart 2017), maar ik ga zeker kijken of ik ergens online kan vinden, want ik ben heel excited. Vind het ook heel leuk dat ze ervoor gekozen hebben om het 2D te houden. Ik ken namelijk series op films (*AHUM*Dragons*AHUM*) en die waren al in 3D en daar hebben ze de series ook in 3D gehouden. Maar HTTYD 2 is zo'n amazing goede kwaliteit (seriously, Frozen doet daar echt voor af en dat was al baanbrekend amazing, maar Frozen was ook 2 jaar eerder) dat Dragons: Race To The Edge heel erg teleurstellend is qua kwaliteit en toevoeging van de draken.
    Verder vind ik het ook heel leuk dat ze haar haar terug hebben "gehaald", omdat dat het hele hebben en houden was van de film. Ik had al eerder gehoord dat er een serie zou komen en toen had ik al zoiets van: Huh? Maar wat willen ze dan nu weer verzinnen?
    En ik ben nu alweer in love met de sass van Eugene x'D "Oh COME ON, really?

    Wat denken jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 11:01 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het een hele awesome trailer haha. Vooral de tekenstijl, maar ik ben inderdaad ook benieuwd wat ze er nu weer van gaan maken. Ergens ben ik een beetje bang dat dit een Finding Dory 2.0 disaster gaat worden. Kunnen ze niet gewoon iets nieuws maken in plaats van overal maar meteen weer een deel twee van te maken? Ja natuurlijk, het levert geld op, maar mensen vergeten echt het creatieve proces, wat zo jammer is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik vind het een hele awesome trailer haha. Vooral de tekenstijl, maar ik ben inderdaad ook benieuwd wat ze er nu weer van gaan maken. Ergens ben ik een beetje bang dat dit een Finding Dory 2.0 disaster gaat worden. Kunnen ze niet gewoon iets nieuws maken in plaats van overal maar meteen weer een deel twee van te maken? Ja natuurlijk, het levert geld op, maar mensen vergeten echt het creatieve proces, wat zo jammer is.

    Idunno, ik vind dat ze hier behoorlijk lang mee gewacht hebben, though. En was Finding Dory een disaster? Ik vond hem persoonlijk echt superleuk, sooo... x'D
    Ik vind persoonlijk dat het publiek te veel kritiek hebben op Disney qua "uitmelken". Ik denk niet dat ze daar dom zijn, omdat alles te gaan "uitmelken". Ik denk dat ze zelf een kans zien van een publiek dat deze film leuk vond en daar graag meer van ziet. Dan geven ze dat het publiek en dat schijnt voor veel mensen nog niet goed te zijn. Daar zien ze natuurlijk ook de commercie van, dat zal vast een grote hoofdrol spelen. Maar er zal vast een vraag zijn en daarom wordt er een nummer twee gemaakt. Kijk Titel 2 zijn vroeger vaak flops geweest, maar dat kwam met name omdat het plot niet goed uitgedacht was, of ze kozen een verhaal wat al een eind had, dat was afgerond (Mulan, Pocahontas, Cinderella). Ik vind de vervolgfilms van The Little Mermaid echter wel heel goed gekozen, daar is goed over nagedacht.
    En ik vind persoonlijk dat Disney eigenlijk het mooi in evenwicht brengt, ze brengen wat nieuws uit (Zootropilis & Moana in de afgelopen 2 jaar, beide ontzettend succesvol) en ze brengen wat herhaling (Finding Dory, blijkbaar een flop?).
    Kijk wat ik wel uitmelking vind, is de POTC-series. Ik vind het stuk voor stuk superleuke films en ik geef er ook wel graag mijn geld aan uit, maar de enige die ik écht geweldig in elkaar gezet vond, waren 2 & 3. Ik heb daar het gevoel dat ze daar telkens moeten zoeken naar schurken uit de waterwereld om weer een nieuwe te kunnen verzinnen. Ik zit nog te wachten totdat Johhny Depp er klaar mee is en ze denken: 'We kunnen het wel zonder Johhny Depp.'

    Dit is overigens geen rant naar jou, hoor, Lisa. Gewoon een beetje irritatie over mensen die veel (wat jij dus niet bent, want dit is de eerste keer dat ik je dit hoor zeggen) zaniken over het feit dat er overal maar één film van moet komen, omdat de producers anders profiteurs zijn van het succes.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vond Finding Dory ook echt leuk tbh. Juist, haha. Dory verdiende een goede background story c:

    Ben best benieuwd hiernaar. Ik hoop dat het niet zoiets wordt als Pocahontas 2 wat het hele verhaal verpest natuurlijk, maar tot nu toe ziet het er best leuk uit? Ik krijg hierdoor echt zin om Rider terug te nemen als username ghehehe. Hij blijft zo geniaal :')


    Happy Birthday my Potter!

    Yay! Tangled was geweldig dus ik kijk hier echt naar uit (:


    26 - 02 - '16

    Maar... op de bruiloft is haar haar kort, wat?


    Mhm?

    Bombay schreef:
    Yay! Tangled was geweldig dus ik kijk hier echt naar uit (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wist hier al van, ik heb zelfs gelezen op één van de facebook pages dat er ook al een dvd voor besteld is! :) -Geen idee over een blu-ray versie, sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Occamy schreef:
    (...)
    Idunno, ik vind dat ze hier behoorlijk lang mee gewacht hebben, though. En was Finding Dory een disaster? Ik vond hem persoonlijk echt superleuk, sooo... x'D
    Ik vind persoonlijk dat het publiek te veel kritiek hebben op Disney qua "uitmelken". Ik denk niet dat ze daar dom zijn, omdat alles te gaan "uitmelken". Ik denk dat ze zelf een kans zien van een publiek dat deze film leuk vond en daar graag meer van ziet. Dan geven ze dat het publiek en dat schijnt voor veel mensen nog niet goed te zijn. Daar zien ze natuurlijk ook de commercie van, dat zal vast een grote hoofdrol spelen. Maar er zal vast een vraag zijn en daarom wordt er een nummer twee gemaakt. Kijk Titel 2 zijn vroeger vaak flops geweest, maar dat kwam met name omdat het plot niet goed uitgedacht was, of ze kozen een verhaal wat al een eind had, dat was afgerond (Mulan, Pocahontas, Cinderella). Ik vind de vervolgfilms van The Little Mermaid echter wel heel goed gekozen, daar is goed over nagedacht.
    En ik vind persoonlijk dat Disney eigenlijk het mooi in evenwicht brengt, ze brengen wat nieuws uit (Zootropilis & Moana in de afgelopen 2 jaar, beide ontzettend succesvol) en ze brengen wat herhaling (Finding Dory, blijkbaar een flop?).
    Kijk wat ik wel uitmelking vind, is de POTC-series. Ik vind het stuk voor stuk superleuke films en ik geef er ook wel graag mijn geld aan uit, maar de enige die ik écht geweldig in elkaar gezet vond, waren 2 & 3. Ik heb daar het gevoel dat ze daar telkens moeten zoeken naar schurken uit de waterwereld om weer een nieuwe te kunnen verzinnen. Ik zit nog te wachten totdat Johhny Depp er klaar mee is en ze denken: 'We kunnen het wel zonder Johhny Depp.'

    Dit is overigens geen rant naar jou, hoor, Lisa. Gewoon een beetje irritatie over mensen die veel (wat jij dus niet bent, want dit is de eerste keer dat ik je dit hoor zeggen) zaniken over het feit dat er overal maar één film van moet komen, omdat de producers anders profiteurs zijn van het succes.

    Nou ja, het maakt mij niet zoveel uit hoe lang ze wachten en ja sorry haha. Ik vond Finding Dory echt vrij oninteressant en niet echt heel diepzinnig. Natuurlijk blijft het een kinderfilm, maar tja. Het gebeurt nu ook bij Harry Potter bijvoorbeeld en hoewel Fantastic Beasts wel echt goed was, ben ik altijd bang dat er dan weer net die film tussen zit die niet goed is. Soms is het gewoon echt afgelopen en moet je iets nieuws verzinnen. POTC is zeker uitmelking en ik kijk ze nog steeds true, maar niet omdat de films nou zo geweldig zijn. Het heeft misschien ook te maken met dat ik een opleiding doe om filmmaker te worden en ik gewoon anders aankijk tegen films, maar ik vind het jammer als iets niet meer gemaakt wordt vanwege het creatieve proces, maar alleen om het geld en dat idee krijg ik steeds vaker bij Disney films. Ik ben er meer fan van als iets een keer wat meer outside the box is en dan is Disney waarschijnlijk niet het goede bedrijf om naar te kijken, maar gezien ze samen zitten met Pixar denk ik echt wel dat ze wat meer kunnen dan alleen het standaard Disney verhaaltje dat constant opnieuw vertelt wordt. Dit neemt absoluut niet weg dat ik niet geniet van disney films, want ik hou echt van disney, maar al die vervolgen telkens op? Zootropilis en Moana vind ik gewoon een stuk interessanter om te zien dan Frozen 2, Finding Nemo 2, Tangled 2 etc. want dat heb ik gewoon al gezien.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Deze teaser is echt hilarisch. En Zachary Levi is gewoon Eugene, dat moet wel x'D

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 0:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben vooral blij dat ze grotendeels de filmacteurs hebben kunnen strikken en dat de recurring characters ook vaak Broadwaymensen zijn. Ik lief Broadwaymensen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tangled The Series Renewed For A Second Season!

    Disney Channel on Wednesday announced a Season 2 renewal for its Tangled follow-up series — more than a month before its first season premieres on Friday, March 24 (7:30/6:30c).

    Prior to the debut of Tangled: The Series, Disney Channel will air an original movie titled Tangled: Before Ever After (March 10, 8/7c), which takes place after the events of the original 2010 Tangled film, but before the 2012 short Tangled Ever After. (Are you still with me? Sorry, I should have warned you there would be math involved.)

    The news of Tangled’s renewal comes two days after Disney Channel said it had renewed Elena of Avalor,which centers on a brave and adventurous teenager who rules her kingdom as crown princess, for a third season ahead of its season-two premiere later this year.

    In addition, a line of role-play products, dolls and play sets inspired by Tangled: The Series will debut at New York Toy Fair on Saturday and hit retail stores in the fall.


    Bron Facebook.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.