• JuliaFrost en ik moeten voor Geschiedenis een opdracht doen over een politieke partij doen en wij hebben de partij voor de dieren gekregen.
    Nu leek het ons leuk om jullie mening daar in te verwerken
    Jullie kunnen stemmen in deze poll, maar jullie mogen natuurlijk ook je mening geven in dit topic!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja en dat doe ik ook altijd. Ik geef niet veel om stemmen, maar wil ook niet dat de mijne zomaar weggeven wordt aan een andere partij als ik niet stem. Daarom stem ik bewust op de Partij voor de dieren. Sinds ze namelijk een aantal zetels hebben behaald in de kamer in het verleden, is o.a de dierenpolitie op gang gebracht en zijn er vele andere positieve vooruitgaande sprongen gemaakt voor dieren. :]
    Ze zullen nooit winnen en dat hoeft ook niet, maar ze doen zeker goed werk.


    Til hug og blod.

    Nee. Ik vind al die politieke partijen niks. Ik ga dus ook niet stemmen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee. Ik vind het een one issue partij, waarvan ik niet weet wat ze verder doen of willen.


    I am an idiot, I move.

    Nee.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    Nee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gethsemane schreef:
    Nee. Ik vind het een one issue partij, waarvan ik niet weet wat ze verder doen of willen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Peacekeeper schreef:
    Nee.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nooit. Dieren zijn belangrijk, maar als mensen moeten we toch onze eigen belangen voor laten gaan. Bovendien stem ik liever een parij die ook een degelijke mening heeft over de overige politieke onderwerpen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk niet dat ik op de partij voor de dieren zal stemmen. Dieren zijn natuurlijk wel belangrijk, maar er zijn dingen waarvan ik denk dat ze belangrijker zijn en meer aandacht verdienen. Ook hebben ze volgens mij niete echt een mening over andere politieke onderwerpen.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ze hebben ook een degelijke mening over andere politieke onderwerpen hoor
    Kijk maar eens op hun site


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou er nooit op stemmen. Niet zozeer omdat ik dieren geen stem gun, maar omdat ik mensen belangrijker vind en meer om mezelf geef - ja, dat is zo - dan om de dieren. En de punten die ik belangrijk vind liggen meer bij andere partijen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Barnabas schreef:
    Nee. Ik vind al die politieke partijen niks. Ik ga dus ook niet stemmen!


    Gethsemane schreef:
    Nee. Ik vind het een one issue partij, waarvan ik niet weet wat ze verder doen of willen.


    Maar van de andere kant is het wel goed dat er een stem is voor de dieren.
    -doet haar stage heel pro bij het WNF-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als ik dit jaar zou mogen stemmen, zou ik niet stemmen omdat geen van alle partijen echt voordoet waar ik voor sta en ze allemaal wel mooie praatjes houden, maar er geen fuck van terecht komt.


    SLOAN.

    Peacekeeper schreef:
    Nee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Op sommige vlakken hebben ze wel gelijk, maar soms gaan ze ook echt te ver. Zo vinden ze dat paardrijden afgeschaft moet worden, ik wil niet veel zeggen hoor, maar dat hoort bij de mens, probeer het dan maar eens af te schaffen. Tuurlijk, mishandeling vind ik ook niet goed, maar paardrijden zien zij ook als vorm van mishandeling en dat gaat me toch te ver. Dus nee, ik zou niet op ze stemmen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis