• Een goede documentaire?
    En dan heb ik het over een Engelse documentaire zonder ondertiteling die ik ook online zou kunnen kijken.
    Ik moet voor Engels verschillende dingen kijken en ik moet dus nog 1 ding en nog 2 keer nieuws en ik dacht dan doe ik wel een documentaire, alleen ik weet geen goede -.-
    Andere ideeën mogen ook.
    Ik heb al een aflevering van True Blood gekeken dus graag geen fantasy tv-series (andere tv-serie mag wel die niet onder fantasy valt) en ik heb een episode van The Ellen DeGeneres Show gekeken, dus graag geen talkshow. Film kan ook niet meer, omdat ik daarvoor al te veel series/dingen heb gekeken (een film telt als twee, maar ik heb al twee dingen)
    Ik hoor het graag (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    My Strange Addiction, op TLC.
    Dat zijn amusante maar vreemde korte documentaires waarin mensen vertellen over hun verslavingen. De verslavingen lopen uit van het drinken van je urine tot het eten van het as van je gecremeerde man.
    Engelstalig & verslavend :)

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:15 ]


    Here & Now

    Ik heb vorige week een docu gekeken over het geweld in Johannesburg. Echt heel erg interessant. Of eentje over een woud in China waar ieder jaar 100'n doden worden gevonden..

    De documentaires van Louis Theroux zijn echt heel interessant! Aanraders (:

    Het was dus ook een documentaire van hem, deze van Johannesburg.

    Hier een lijstje met al zijn docu's

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:22 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Air Crash investigation.


    SLOAN.

    Hm, ik kijk altijd over die mensen die verslaafd zijn aan verzamelen. Dat is interresant maar geen idee hoe het heet daar.


    Your make-up is terrible

    Oeh, dat klinkt interessant. Bedankt allemaal (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    Hm, ik kijk altijd over die mensen die verslaafd zijn aan verzamelen. Dat is interresant maar geen idee hoe het heet daar.


    comfort in c h a o s

    Titanic: The Final Word With James Cameron

    Deze vond ik persoonlijk best wel cool ;D


    Believe in yourself.

    toddlers and tiaras
    echt een vreselijk progamma, maar zo verslavend en hilarisch. Je kan de afleveringen op youtube vinden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Galileo schreef:
    My Strange Addiction, op TLC.
    Dat zijn amusante maar vreemde korte documentaires waarin mensen vertellen over hun verslavingen. De verslavingen lopen uit van het drinken van je urine tot het eten van het as van je gecremeerde man.
    Engelstalig & verslavend :)


    DIT!
    Op Youtube staan video's. ;D

    En My Crazy Obsession van TLC is ook wel interessant.


    Destroy what destroys you.

    Het is allemaal te zien wat je interesses zijn. Zonder die te weten, kunnen wij niet veel zeggen. (:
    En een film die een documentaire is, kan dat?
    Ik weet wel nog enkele; dus als je niet weet wat je moet doen, mag je me pb'en.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik denk dat ik hier wel een eind mee kom. Tjah, mijn interesses zijn voornamelijk muziek, fantasy, lezen en ik vind rare dingen ook altijd leuk dus ik ga dan ook kijken bij My Crazy Obsession en My Strange Addiction (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis