• JuliaFrost en ik moeten voor Geschiedenis een opdracht doen over een politieke partij doen en wij hebben de partij voor de dieren gekregen.
    Nu leek het ons leuk om jullie mening daar in te verwerken
    Jullie kunnen stemmen in deze poll, maar jullie mogen natuurlijk ook je mening geven in dit topic!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Woow, wacht even. Het ligt er ook aan welke prut de andere partijen hebben. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Barnabas schreef:
    Nee. Ik vind al die politieke partijen niks. Ik ga dus ook niet stemmen!


    comfort in c h a o s

    De partij voor de dieren?
    Dafaq? Sinds wanneer hebben ze een partij? :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    De partij voor de dieren?
    Dafaq? Sinds wanneer hebben ze een partij? :Y)


    Dat is in Nederland. *kuchkuch*
    Verbaas je overigens maar niet over onze politiek. O.o

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:39 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als we hiervoor zouden kiezen moesten we allemaal per direct vegetarier worden. Nee, bedankt. Vlees is veel te lekker en alleen daarom zou ik al niet stemmen. :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ze zouden in ieder geval alle stemmen van de dieren binnen krijgen(bloos)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ja, ik vind dieren belangrijker dan mensen..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Gethsemane schreef:
    Nee. Ik vind het een one issue partij, waarvan ik niet weet wat ze verder doen of willen.


    Life is hard and then we die

    Mombasa schreef:
    Als we hiervoor zouden kiezen moesten we allemaal per direct vegetarier worden. Nee, bedankt. Vlees is veel te lekker en alleen daarom zou ik al niet stemmen. :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik weet het niet, ze hebben goede dingen en (natuurlijk) minder goede dingen. Maar uiteindelijk zijn zij wel de enige die een stem uitbrengen voor de dieren. Dus ik denk toch dat ik voor ze zou stemmen, want zonder hun is er geen enkele partij die zich inzet voor de dieren. Maar als ze hun hersenen wat meer zouden gebruiken, zouden ze het een stuk beter doen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gethsemane schreef:
    Nee. Ik vind het een one issue partij, waarvan ik niet weet wat ze verder doen of willen.

    Mijn stem (als ik zou mogen stemmen) zou naar de SP gaan. Wilders is precies Hitler in mijn ogen, en hoewel ik zeker geen partij voor Stalin zou kiezen ligt het programma van deze partij het dichtst bij mijn opvattingen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."