• ik kan me de laatste paar dagen echt niet meer concentreren op iets. En dat is harstikke vervelend omdat ik tentamens heb deze week. Heeft iemand tips/trucjes om je beter te concentreren? Wat doen jullie altijd als jullie je niet kunnen concentreren?


    Ah shit, titel is verkeerd gespelt :)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:15 ]


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Stoppen met leren en even iets anders doen. Dat advies gaf me moeder me en het werkt wel. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als ik me niet kan concentreren? Hmm.. Meestal zoek ik dan een rustige plek op waar niemand me snel stoort en ga lezen ofzo..


    Don't be like the rest of them, darling

    Even een break nemen, en iets voor jezelf gaan doen. Iets wat jij léuk vindt.
          Als je de hele tijd blijft leren, dan gaat je concentratie vanzelf weg
    Succes met je tentames!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Geen idee wat je kunt doen. Dit probleem heb ik namelijk ook.


    <3

    Yes, me too! In de klas kan ik me wel concentreren, maar thuis is het moeilijker. Misschien dat het helpt om alle dingen die je afleiden, van je kamer af te halen?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Concentraitie nog wel :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Deluso schreef:
    Geen idee wat je kunt doen. Dit probleem heb ik namelijk ook.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een uurtje leren = 20 minuten pauze waard :)
    Plan het goed, doe niet alles in één keer. Verdeel het en neem af en toe een pauze. Dan neem je jezelf voor om iets heel anders te doen dan school. Laat je ouders de tijd in de gaten houden en je weer aan het leren sturen als de tijd om is. Succes! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lol, een vriend van me is heel slim.
    Die heeft in een boek deze zin gezet: 'Als je deze zin leest ben je je concentratie kwijt.'
    Slim xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FlowerOnFire schreef:
    Lol, een vriend van me is heel slim.
    Die heeft in een boek deze zin gezet: 'Als je deze zin leest ben je je concentratie kwijt.'
    Slim xd

    lol xD

    ik ook, en ik heb ook tentamens, super vervelend. tip: laat je hond/vis/kussen sloop uit in het bos (vind een reden om naar het bos te gaan) ga uit bomen springen tot je al je energie kwijt bent, neem een kop koffie mee naar boven en concentreer je minimaal 12 minuten op je leerwerk. Na twaalf minuten zit je er namelijk in en zal je je makkelijker kunnen concentreren. vergeet niet je koffie op te drinken.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Deluso schreef:
    Geen idee wat je kunt doen. Dit probleem heb ik namelijk ook.


    Bad decisions make good stories.

    Ik kan me nooit concentreren, dus ik ben niet geschikt om tips te geven. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik begin daar altijd pas in de allerlaatste week mee. Met de voorkeur dat ik nog maar een dag of drie heb bijvoorbeeld. Met die druk erop haalde ik op school vaak de hoogste cijfers nog. :'D


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Ik begin daar met proefwerken altijd pas de allerlaatste week dag. Met de voorkeur dat ik nog maar een dag uur of drie heb bijvoorbeeld. Met die druk erop haal ik op school vaak de hoogste cijfers nog. :'D


    i put the fun in funeral