• Dus, ik was de laatste tijd al een beetje crea bezig geweest met filmpjes ombouwen tot nieuwe filmpjes, en nu heb ik dus een crossover van de kleine zemeermin en Avatar De legende van Aang gemaakt. Ik weet het, het is kinderachtig, maar het was wel leuk om in elkaar te zetten, nu weet ik dat ik waarschijnlijk allemaal slechte reacties ga krijgen want het is een van mijn eerste filmpjes (en mijn eerste crossover)en het is dus niet zo goed (en kinderachtig, en duf, en voorspelbaar, enz...)
    maar toch ga ik het nu hier neerzetten.
    ik wil graag weten wat jullie er van vinden, goede maar ook slechte reacties zijn gewenst!


    Verhaallijn:
    Melody is op een dag aan het zwemmen als ze aang vind, die bijna verdrinkt, ze redt hem. Ze worden vrienden, maar Ariel, de moeder van Melody, wil dit niet. Na een ruzie tussen moeder en dochter loopt Melody weg, iedereen achterlatend in de wetenschap dat ze van een klif gesprongen en dood is. Melody weet niet waar ze heen moet dus gaat ze naar Morgana, die haar een staart geeft.
    Vier jaar later ziet Melody een boot en besluit er een kijkje te nemen. Ze ziet Aang, die haar niet ziet. Als er een storm komt valt ze van de boot af.
    Ze gaat naar Morgana (die net als Aang en Melody wat gegroeid is, maar dan in de breedte) en die geeft haar haar benen terug.
    Als Melody boven water komt ziety Aang haar, hij herkent haar als Melody en verteld haar dat hij haar gemist heeft en dat hij van haar houdt.
    Wat haar reactie is mag je zelf lekker invullen!!!! (muhaha ik ben slecht)



    hier blijven (in ieder geval op mijn pc) de beelden steeds haken, dus je kan hem het best op youtube zelf kijken.
    ik heb een re-make gemaakt, omdat ik de storm er eigenlijk ook in wilde hebben, het verhaal blijft eigenlijk hetzelfde, alleen redt ze hem bij die storm opnieuw van de verdrinkingsdood, en omdat ze wil dat hij weet dat ze in leven is gaat ze terug naar morgana.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:58 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.