• Sorry als dit topic verkeerd staat.

    Ik heb al een tijdje problemen met mijn huidige mp3 speler van Lenco, hij loopt vast, touchscreen doet vervelend, springt opnieuw op zonder aanleiding en als je een half uur niet op het touchscreen tikt, houdt de muziek op met spelen. Daarbovenop is er ook nog eens niet genoeg ruimte voor al mijn muziek. Ik heb op verschillende sites gekeken - zoals op die van de krëfel en Van den borre - en een mp3 speler van zestien gigabyte kost al gauw veel geld.

    Op de iPod Nano na vond ik niet echt iets interessants, maar die is dan weer piepklein en raak je snel kwijt. Daarom dacht ik in een iPod Classic te investeren, prijzig, maar die heeft wel honderdzestig gigabyte. Zijn er hier users met een iPod Classic die hun ervaringen met me willen delen?


    comfort in c h a o s

    Ik heb een iPod Classic en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb hem nu al 5 jaar ofzo. Doet het nog prima (al heb ik er een keer perongeluk red bull over gegoten, dan gaat ie dus kapot ><, dat was nog in de twee jaar garantie dus :Y) ). Als ik jou was zou ik die gewoon kopen, je hebt er plezier aan en het is het geld waard.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 17:03 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Puroisen schreef:
    Ik heb een iPod Classic en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb hem nu al 5 jaar ofzo. Doet het nog prima (al heb ik er een keer perongeluk red bull over gegoten, dan gaat ie dus kapot ><, dat was nog in de twee jaar garantie dus :Y) ). Als ik jou was zou ik die gewoon kopen, je hebt er plezier aan en het is het geld waard.


    Wauw, 5 jaar is voor een iPod heel veel.
    Wat je ook kan doen, is zo eentje als mij komen. Koop je eentje met 2 gig voor 25 euro, touchscreen en alles (mp4) en dan kan je zelf een geheugenkaartje erin stoppen. Die zijn veel goedkoper dan een mp3 of mp4 met veel geheugen. (krul)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wauw, 5 jaar is voor een iPod heel veel.
    Wat je ook kan doen, is zo eentje als mij komen. Koop je eentje met 2 gig voor 25 euro, touchscreen en alles (mp4) en dan kan je zelf een geheugenkaartje erin stoppen. Die zijn veel goedkoper dan een mp3 of mp4 met veel geheugen. (krul)

    Ik heb mijn dosis touchscreen voor de volgende drie triljoen jaar wel gehad. Te veel slechte ervaringen.


    comfort in c h a o s

    Ik heb een iPod classic gehad, voor ongeveer drie jaar denk ik. Top ding! Vond hem echt heel relaxed. Uiteindelijk begaf ie het wel, en gaat ie niet meer aan en zo. Volgens mij de batterij. (Sowieso niet echt het sterkste punt van Apple.)
    Maar het is wel een goede investering. Hoeveel kostte ie?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    Ik heb een iPod classic gehad, voor ongeveer drie jaar denk ik. Top ding! Vond hem echt heel relaxed. Uiteindelijk begaf ie het wel, en gaat ie niet meer aan en zo. Volgens mij de batterij. (Sowieso niet echt het sterkste punt van Apple.)
    Maar het is wel een goede investering. Hoeveel kostte ie?

    iPod Classic? Tweehonderddertig euro.


    comfort in c h a o s

    Ik heb bijna drie jaar een iPod classic en ik vind het echt een geweldig ding! Hij kan tegen een stootje en ziet er gewoon mooi uit, haha. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb een iPod Classic. Vorige maand al 3 jaar geloof ik. Dus dat is best lang! Ik had altijd mp3 spelers die het nauwelijks een jaar overleefden.
    Ik heb hem toen voor 200 euro gekocht (was zo'n iPod Mania actie bij de MediaMarkt) en ik heb toen ook gelijk een siliconen hoesje van Belkin gekocht. Mijn vader heeft echter zo'n hoesje waarbij er ook iets over het scherm heen zit, waardoor dat ook beschermd is, dus dat is ook een optie.

    Ik vind hem echt heel fijn; heb er nu bijna 2000 nummers op staan en ook behoorlijks wat films/afleveringen van series en ik heb nog steeds 70 GB vol te proppen. Die van mij heeft 120GB dus ik zit nu op de 50GB.
    Het is alleen nadelig als je ook spelletjes en zo wilt spelen/op wifi wilt, want daarvoor heb je gewoon een iPod Touch nodig.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bedankt iedereen! [:
    Ik wilde een iPod Classic, omdat het meer een normale mp3 is in plaats van een halve gsm, dus dat zit wel goed.


    comfort in c h a o s

    Ik had een ipod classic, maar heb hem ooit laten vallen en toen viel ie gewoon uit elkaar. :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    skinwalker schreef:
    Ik had een ipod classic, maar heb hem ooit laten vallen en toen viel ie gewoon uit elkaar. :(

    Van hoe hoog heb je hem dan wel niet laten vallen en de hoeveelste keer was het dat hij viel? 0.o


    comfort in c h a o s

    Ik heb 6 jaar lang een mp3 van 30 euro van de eplaza gehad en nu heb ik een mp4, 4gb en die heb ik bijna een jaar nu en die heeft regen en vallen overleefd
    En daar kan ik ook nog een geheugenkaartje instoppen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb de Classic nu net een jaar. Hij werkt prettig je moet alleen oppassen met het schermpje. Er kunnen 10 000 nummers op dus je hebt plek zat. Eigenlijk ben ik alleen maar positief.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."