• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    Begin:

    Iedereen doet een beetje zijn ding..


    El Diablo.

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik doorzoek zijn broekzakken en grijns als ik er een enorm pakket geld uit haal. Ik laat het in mijn achterzak glijden en loop weg. Ik tik tegen mijn voorhoofd, borst, linkerschouder en vervolgens mijn rechterschouder. "Moge god genade hebben op zijn ziel" mompel ik en druk een kus op het kruisje dat om mijn nek hangt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jade Skyler Bright
    Ik zucht geergerd en gooi mijn nieuwe prada tas op de grond. 'Waarom begrijp je me nou niet.' Gil ik naar mijn vader. Ik gooi een kussen richting zijn hoofd. 'Ik wil is weg van het noorden. Het is hier saai.' Zeg ik grommend. 'Nee Jade dat doe je niet.' Bromt hij terug. Ik loop omhoog en ga op mijn balkon staan. Ikvgrijnsde even. Ik klom van mijn balkon af en spring op mijn mooie scooter. Ik begin te rijden door noord wat pittig saai is dus ging ik maar op de rand. Ik had nog was wiet nodig...

    Jayden Jason King
    Ik zucht even als ik op bed val. Ik had net het geld in de kluis gelegd. Zelfs Demi wist niet waar hij was. Nou niet de precieze locatie. Ik was wel de onderleider ik kwam hier tegelijkertijd met Demi aan. Maar zij was ouder en ik werd haar linker of rechterhand. Ik Zie dante zijn ketting kussen. Hij was gelovig net als ik.

    Rue Jones
    Ik spoel mijn haar uit. Ik had er nu roze highlights doorheen gedaan. Stond beter dan groen vond ik. Ik krul mijn wimpers en loop de deur uit. Opzoek naar avontuur.

    [Welke jongen wilt de mooie Jade tegenkomen? Ze vraagt bijna om gekidnapt te worden xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    Ik rek me even uit, en kijk de woonkamer rond. Niet veel mensen, maargoed. Ik pak een gun en stop hem in mijn broekzak. 'Ik ga even naar het westen' mompel ik. Ik loop naar de bmw, en begin dan met rijden.


    El Diablo.

    Alice Hannah Carters
    Ik loop door de woonkamer, en zie een foto van mijn broer op 10 jarige leeftijd. 'Zal ik hem ooit nog is terug zien' denk ik. Dan komt mijn moeder binnen, ik zet snel de foto terug. 'Ik ga maar is naar buiten' zeg ik. Ik loop de woonkamer uit, en ga naar buiten. Mijn moeder roept me nog net na 'Pas op voor die mensen hé' Ik weet dat ze bang is dat ik ook wordt gegrepen zoals bij me broer 7 jaar geleden, maar ik ben al 14.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:25 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson

    De jongen trok me een steegje in, en ik drukte hem tegen de muur. Hij grijnsde even, en langzaam bracht ik mijn hoofd naar de zijne. Hij ging er helemaal op in, arme kerel. Hij legde zijn hand op mijn kont, en onze lippen waren enkele centimeters verwijderd. Het was tijd.. Onopvallend haalde ik mijn mes uit mijn kontzak, en stak die met een soepele beweging in zijn buik. De jongen verstijfde, en zakte langzaam op zijn knieën. ''Volgende keer beter'' zei ik poeslief, trok mijn mes uit zijn lichaam, en liep vervolgens weg terwijl het getik van mijn hakken weergalmde in het steegje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik loop het enorme huis binnen. "Ik ruik eten" roep ik grijnzend. Ik ben gek op eten en ik doe het het liefst ook de hele dag door. "niemand thuis?" Mompel ik verbaast als ik geen antwoord krijg.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik rij even langs de rand van het noorden, altijd leuk om meisjes te ronselen. Opeens zie ik een meisje (Alice) en ik stop de auto. 'Hey beauty, hoe gaat ie!?' roep ik grijnzend.


    El Diablo.

    Jayden Jason King
    'Niemand thuis?' Hoor ik van beneden. Ik loop naar beneden en zie Dante. 'Eey.' Zeg ik vriendelijk. Ja ik kon vriendelijk zijn, maar alleen tegen bende lenen. Ik loop naar de keuken waar de spagetti pas klaar was. Gemaakt door een van de nieuwe meiden. 'Een heeft spagetti gemaakt ofoziet.' Zeg ik schouder ophalend. Ik had niet veel trek.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson


    Snel liep ik richting het huis, en toen ik de straat in kwam merkte ik dat mijn witte shirt besmeerd was met bloed. ''Fijn'' mompelde ik geërgerd. Ik opende de deur, en liep gelijk door naar de keuken om mijn bebloedde mes af te spoelen. ''Niemand thuis?'' klonk de bekende stem van Dante, en ik grijnsde. ''Jawel'' riep ik nonchalant terug, en focuste me weer op mijn mes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Dan vind ze het vast niet erg als ik een bordje neem" Grijns ik naar Jayden. Ik schep een enorme bord vol. "Here zegen deze spijs A-MEN" Ik ga aan de tafel zitten en neem een grote bord. 'oh hmmm here zege de dame die dit gemaakt heb heerlijk damn!" Ik grijns naar Catelinn. "hey beautyfull" grijns ik

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:32 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sharona

    Mopperend stap ik het huis in van The Latin Killers. 'Damn, die fransen kunnen zeiken zeg' grijns ik. Ik ga tegenover Dante zitten, en kijk wat rond.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Fransen?" vraag ik verbaast met mond vol. "Zitten hier Fransen?" Ik kijk Catelinn en Jayden stom verbaast aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jade Skyler Bright
    Ik rij even rond, maar verveel me. Mijn deLer kon ik niet vinden en ik sla een geergerde zucht. Ik was niet zo verwend, maar ik wou wel bepaalde dingen. Zoals drugs me eventjes high. Even van de wereld. Ik reed nu het gevaarlijke oostendeel in en daarna het zuidelijke deel. Ik deed mijn scooter op slot en liep op een jongen af. 'Wiet.' Zei ik simpel. De jongen knikte en ik gaf hem 200. Meer dan normaal, maar hij kon er blij mee wezen. Ik stapte weer op mijn scooter en begon weer te rijden.

    [Iemand naar Jade toe?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sharona

    'Ik was toch een maandje naar frankrijk?' grinnik ik, en neem dan een glas vodka. 'Maar die gasten zeiken echt gelijk' grijns ik.


    El Diablo.