• Hallo iedereen (flower),
    Ik ben nu op een uitwisseling voor 3 maanden in Duitsland, en ik heb het echt naar mijn zin! Serieus, ik wil nog niet weg en heb hier zo totaal geen spijt van. Mijn klas is luid, maar super gezellig.
    Helaas zit er één jongen in dat mij moeilijk durft aankijken. Te verlegen denk ik, hij praatte alleen maar tegen mij op facebook en in het echt kruisten onze blikken gewoon of keek hij mij niet aan.
    Hij begon net een (Duitse) chat met mij. 'Jij zuigt dikke lullen' zei hij.
    Uh oke, leuk voor jou dan. Ik heb het gewoon genegeerd.
    Dan zei hij: of je droomt ervan'.
    Heb ik even gereageerd met 'Als ik dikke lullen zuig, kan die van jou er in elk geval niet bij zijn', hij reageerde lekker stoer met '=DDDDD'.
    Wel dan heb ik hem nog even genegeerd maar hij werd echt vervelend.
    Ik vertelde hem dan van het morgen allemaal in mijn gezicht te komen zeggen. 'Leer Duits' zei hij. Ja, mijn zinsopstelling was niet goed nee, maar wat een lame antwoord? Mijn antwoord daarop was: 'Ik kan zeer goed Frans, mijn Engels is uitstekend, mijn Nederlands is perfect en ik kan mij dan nog duidelijk maken met Duits, wat kan jij?'
    Zijn antwoord was weer zo lame: '=DDDDD heb ik je boos gemaakt? =(((((( =DDD'.
    Ik zeg 'nee zo zwak ben ik niet. Maar ik ben er zeker van dat jij te zwak bent om het morgen allemaal tegen mij te komen vertellen. Heb je mij nodig in je vriendenlijst?'. Dan volgde er een laaaange stilte. Uiteindelijk kreeg ik een 'nee =DD'. Wel dan heb ik hem verwijdert.
    Morgen ga ik wachten tijdens het eerste lesuur tot hij iets tegen mij zegt, als ik dan niets te horen krijg begin ik zelf een gesprek met: 'durf je me eigenlijk wel aan te kijken?'. Zijn antwoord weet ik nog niet, maar dan ga ik hem bevelen van alles nog eens opnieuw te vertellen, TERWIJL HIJ MIJ AANKIJKT. Zal een harde opdracht worden voor hem.
    Phew, mijn hart is gelucht.
    Heb ik goed op hem gereageerd of heb je een andere mening?


    Owl you need is love.

    Je hebt perfect op hem gereageerd, haha!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Thefuuuuck.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het lekker zo laten trouwens. Gewoon negeren verder. ;)


    Life is hard and then we die

    Oké. Wat een creep is dat.


    The odds are néver in our favor.

    Uuuuh, ik snap er vrij weinig van. Maar die kerel is raar en ik zou niet weten waarom je hem niet zou moeten verwijderen. Ik zou hem al verwijderen vanwege zijn irritante smileys.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een rare gozer xD
    Je hebt gewoon goed gereageerd hoor ;) En wat gaaf dat je op uitwisseling bent! Lijkt me een hele leuke ervaring. Veel plezier daar nog en laat dat jochie maar lekker. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat een engerd


    26 - 02 - '16

    Huh, slechte pick-up line. Had eerder iets gedaan van "Word je het nooit zat om kleine lullen te zuigen? Zuig aan de mijnen!"

    (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sandrachips schreef:
    Je hebt perfect op hem gereageerd, haha!


    i put the fun in funeral

    Persoonlijk had ik vanaf het begin niet gereageerd, wat je ook zegt dat soort typetjes weten toch altijd iets te antwoorden, daarbij word je er toch niet wijzer van en ga je je alleen maar irriteren. Ze zijn de moeite van je woorden niet eens waard.
    Maar ik vind het wel vreemd dat hij altijd normaal doet op internet, verlegen is in het dagelijks leven en dan ineens zo raar doet. Weet je zeker dat hij het is en niet een van zijn vrienden die dacht leuk te zijn?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Persoonlijk had ik vanaf het begin niet gereageerd, wat je ook zegt dat soort typetjes weten toch altijd iets te antwoorden, daarbij word je er toch niet wijzer van en ga je je alleen maar irriteren. Ze zijn de moeite van je woorden niet eens waard.
    Maar ik vind het wel vreemd dat hij altijd normaal doet op internet, verlegen is in het dagelijks leven en dan ineens zo raar doet. Weet je zeker dat hij het is en niet een van zijn vrienden die dacht leuk te zijn?

    Zal ik morgen dan wel horen als ik hem ga aanspreken.


    Owl you need is love.

    Sandrachips schreef:
    Je hebt perfect op hem gereageerd, haha!


    None but ourselves can free our minds.

    wat een creeep.
    OMG, je hebt perfect gewoonweg gereageerd.
    Hij komt morgen vast niet naar school :X


    -

    CyberLord schreef:
    Uuuuh, ik snap er vrij weinig van. Maar die kerel is raar en ik zou niet weten waarom je hem niet zou moeten verwijderen. Ik zou hem al verwijderen vanwege zijn irritante smileys.


    Haha, echt hè. Ik zelf gebruik ze ook vaak, maar dan om de tekst wat duidelijker te maken, maar zijn =DDDDDDD zijn gewoon echt storend.

    Hoe dan ook, ik kan het zelf ook nooit laten tóch op zulk soort dingen te reageren, gewoon omdat het stiekem zo grappig is hoe dom/triest die mensen zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jij bent badass zegg... De volgende dag hij: ZIEK! Hahaa..Ik brn benieuwd of hij iets gaat doen..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!