• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ja, HALLO. Dat doe je juist als het erbij staat x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rafael
    'Ik denk dat we bij een bijeenkomst van een online dating site zijn beland,' zucht Rossel. Ik kijk om me heen en frons lichtjes. Dan kijk ik weer naar Rossel. 'Wat heb ik allemaal gemist?'

    Ashleigh
    'Wel, heel erg gemeen,' grijns ik. 'Kan je dat lopen op je handen ook volhouden als iemand je kietelt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Weet ik. Maar dat doet iedereen toch al. x'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Marylinn

    Ik schoot in de lach. ''Als ik jou was, bedoel ik'' grinnikte ik, en ik voelde hoe hij een haarlok vastpakte. Ik voelde me rood worden, en ik hoopte dat hij het niet zag. ''Als iemand het in mijn slaapkamer kwam doen, dan ging ik inderdaad naar de jongensslaapzaal'' zei ik grijnzend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Was al te snel gebeurd, daarom lig ik nu plat van het lachen]

    Benjamin

    "Glazuur is wel moeilijk te maken hoor" zei ik verbaasd. Ik keek haar even met interessante blik aan en knikte toen. "Leuk" zei ik grijnsend, "Hee, waarom krijg ik eigenlijk alleen maar een kusje op mijn wang, als iedereen het al weet van ons ?".

    Liam

    Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Ik gok van wel" grijnsde ik met een uitdagende blik in mijn ogen. Ik liep nog wat verder en begon toen vrolijk met mijn benen te bewegen.

    Rossella.

    "Wat heb ik allemaal gemist?" Vraagt Rafael. "Veel, blijkbaar" Zeg ik, waarna ik richting een tafeltje loop vlakbij het strand, de stelletjes ontwijkend. "Ik meen het. We zijn echt op een bijeenkomst van een online datingsite beland. Zelfs Jason doet eraan mee" Zeg ik, als ik op een stoel ben gaan zitten en Jason en Mary op merk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik sla mijn andere arm om haar schouder en trek haar een beetje dichter naar mezelf toe. Ik bijt onzeker op mijn lip. Haar geur dringt mijn neus binnen. Ze ruikt lekker bedenk ik me. 'Kunnen we gezellig gaan praten,' zeg ik. 'En ik waarschuw je, Eliza heeft een glas water over James heen gegooid toen ze in bed lagen dus waarschijnlijk komt hij naar jullie slaapzaal.'

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:29 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Haha wauw, er zijn 2 Marylinn's! :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [I'm sorry, heb ik vaker als ik tegen iemand praat.]


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Hij sloeg een arm om mijn schouder, en trok me zachtjes naar zich toe. Sven zag me niet staan, toch? Hij was altijd zo onverschillig, dit kon vast geen kwaad. ''Kunnen we gezellig gaan praten'' zei hij. ''En ik waarschuw je, Eliza heeft een glas water over James heen gegooid toen ze in bed lagen dus waarschijnlijk komt hij naar jullie slaapzaal'' zei Jason, en ik schoot in de lach. ''Het zal je maar gebeuren'' giechelde ik.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Siënna

    'Omdat ik niet met iemand ga lopen bekken,' Leg ik uit. 'In het openbaar.' Voeg ik daar grinnikend aan toe. 'Vooruit. Één kusje dan.' Ik rol met mijn ogen en druk mijn lippen even op de zijne.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:33 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Benjamin

    Ik genoot van de 2 minuten -bijna toch- en begon toen te lachen. "Dus James en Eliza zijn geen goede voorbeelden ?" vroeg ik grijnsend. Ik merkte nu pas op dat ik mijn shirt had uitgedaan, maar wat dan nog, het was snikheet. Voor mij dan.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:33 ]

    [http://www.youtube.com/watch?v=2hKui4ptfHs Mijn schooltje. En omg, ik zit er ook in x'D. Alleen niet duidelijk
    Ik ga slapie doen x'D.]

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:34 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Blijkbaar wilde hij niet geloven dat hij wakker was omdat zij naast hem lag,' grinnik ik. 'Nou werd ik wakker omdat Eliza me vroeg wat ik in haar bed deed, dat is niet heel veel beter.'
    Onzeker laat ik haar lok los en laat ik mijn arm om haar middel glijden.


    Remember to be ridiculous.