• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Nope a. Ash is nog bij Liam ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Liam en Benjamin zijn terug, iets gebeurd ?]

    [Lol, dus Ashleigh heeft Siënna genegeerd. How about Eliza? :') En xHaribo, mijn laatste post staat op de vorige pagina. Ik quote hem wel even]

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:18 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Iemand voor Svennie? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xHaribo schreef:
    [Liam en Benjamin zijn terug, iets gebeurd ?]


    [Ash is Liam gaan kietelen ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMirrorMan schreef:
    [Iemand voor Svennie? :'D]


    [Mary en Jason zitten ergens op het plein, misschien kan je er iets mee :"D Ik heb atm niks te doen, aangezien Squib er niet is ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Crystallized schreef:
    Siënna

    'Houd toch je kop,' lach ik. Hij wordt stil. Quasi opgelucht kijk ik op. 'Wel dat ging makkelijk. Ik had verwacht dat ik je zou moeten zoenen om je de mond te snoeren, maar dit is veel sneller.' Pest ik hem. Ik druk een kus heel dicht bij zijn mond. 'Ik ga me nog even klaarmaken voor het feest. Tot straks.' Ik loop terug naar de groep en geef Eliza en Ashleigh een vrolijke blik. 'Komen jullie je ook opfrissen voor het feestje?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [O dat is waar, Squib is off. Nou dan heeft ze pech, Siënna heeft Eliza gewoon meegesleurd. :'P]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam

    Toen Ash op me af kwam en me begon te kietelen hield ik me nog even sterk. Daarna begon ik zo hard te lachen dat ik me door mijn armen liet zakken op de grond maar Ash meetrok. Ik rolde ons om zodat ik nu op haar onderbuik zat. Haar armen zaten veilig naast haar hoofd en konden niet weg dankzij mijn sterke armen. "Dat had je niet moeten doen" zei ik met een grijns.

    Benjamin

    Ik liep ook maar naar binnen. Naar de kantine welliswaar, ik had honger. De broodjes waren wél lekker die ze hier hadden. Ik nam er 1tje en at die op. Daarna liep ik naar boven om me te douchen en andere kleren aan te doen. Ik deed een jeans aan en een 'Marcelleke' -Ik heb er geen ander woord voor-. Daarna spoot ik nog wat parfum, poetste mijn tanden en liep terug naar beneden.

    Ashleigh
    Ik probeer weg te komen maar Liam is veel te sterk. 'Dus,' zeg ik dan met een kleine grijns, 'wanneer laat je me gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ waar kan Summer naartoe?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    "Oh" zei ik luchtig, "Ik zit best goed zo, misschien blijf ik hier wel de hele avond zo zitten, geen probleem". Ik keek naar de lucht en lachte zachtjes, "Ik zit écht goed, dus je kan me proberen om te kopen," zei ik toen. Ik was wel niet zo goed om te kopen, Woopsie.

    [Sven en Summer kunnen wel vast wat klaarzetten voor 't feest? :'D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ is goed (:]

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 18:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sven loopt ergens rond bij 't hotel]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'