• Laatst zat ik met mijn moeder aan tafel en zegt ze: 'Je heb toch een afspraak bij psychiatrie op 18 april?' Ik kijk haar echt zo aan van: Wtf. Ik had werkelijk geen idee, maar mijn moeder pakt de kalender, ze had het er zelfs opgeschreven en volgens haar had ik gebelt en kreeg ik die datum te horen en werd die brief naar me opgestuurd. Maar ik wist werkelijk van niets.
    Nu komt ineens die brief binnen. -2 weken te laat- en zegt mijn zusje: 'Ja, die afspraak heb je op 18 april, ik werd erover gebelt maar jij was niet thuis dus heb ik het aan mama vertelt.' DOH, Nikki, je bent nog niet helemaal gek gelukkig.
    Ugh, zit er zo'n ellelange vragenlijst bij, moet ik zelfs mijn naam, voornaam, meisjesnaam en alles invullen. Goh, print gewoon een sticker uit en plak het erop! Als ik compleet gestoord zou zijn en mijn naam niet eens kan invullen, kan ik dat vast ook niet met de rest en zou ik allang opgenomen zijn. Maar fuck, zo'n lijst is nog moeilijk eigenlijk... Ik kreeg het al even te kwaad bij sommige vragen en zie nu nog erger op tegen mijn afspraak. Iemand zin om me een beetje moed in te praten?


    Your make-up is terrible

    You can do it ;D
    Me moeder heeft daarbij gelopen en die noemde het telkens de gekkendokter..

    De dokter wou mij daar ook eerst heen sturen maar vond dat toch maar geen goed idee xd.


    Maar jij kan het! Jij bent Super Nikki ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Komt goed schatje!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh ik ook hoor, die vragenlijsten zijn echt van wtf moet ik hiermee. Maar ze helpen je wel heel goed en het is vast handig?


    SLOAN.

    Het komt wel goed ;).
    Misschien kan je moeder/zusje/vader/vriendin je helpen met die vragenlijst als het niet lukt?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Alles komt vanzelf goed Niksel. Jij kunt dat, dat weet ik gewoon van je. <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Alles komt vanzelf goed Niksel. Jij kunt dat, dat weet ik gewoon van je. <3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Komt wel goed hoor
    even doorbijten
    en ben je er zo weer vanaf


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind meeste vragenlijsten (maakt niet uit welke soort) bullshit. De meeste vragen slaan echt nergens op...
    Maar eventjes doorbijten, dan ben je ermee klaar! (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou met je meegaan als het mocht D: <3


    Life is hard and then we die

    DarkSavior schreef:
    Alles komt vanzelf goed Niksel. Jij kunt dat, dat weet ik gewoon van je. <3

    Gewoon doen, het is altijd beter voor je.
    Ik heb ook zo'n soort lijst in moeten vullen en ik werd ook helemaal naar ervan, maar het wordt altijd beter.


    Destroy what destroys you.