• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic
    Laatste Topic


    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Gaisford
    Elistar Ashworth - Charybdis

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Seeder
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Charybdis
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Gaisford

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Gaisford
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Charybdis

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Gaisford, Charybdis


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:44 ]


    help

    Avani - 4 - Grot
    Uiteindelijk bereiken we de grot. Alice ligt te slapen. Jayden is vast en zeker nog aan het jagen. Ik gooi mijn boog en werpmessen ergens in een hoekje en inspecteer de inhoud van de rugzakken, op zoek naar wat verband. "Hier", zeg ik tegen Cheilanthe. "Het is een van onze laatste verbanden, wees er zuinig mee." Ik gooi haar het verband toe. "Als je je oud er hebt van gehaald, ga ik het wel even afspoelen. Misschien kunnen we het dan nog gebruiken. Ik kijk naar mijn eigen hand. Een rode vlek doorboord het wit van het verband. Het lijkt op een minimeer, er lijken haast zijriviertjes uit te lopen. Ik haal mijn eigen verband ervan en kijk door het gat dat Jaydens pijl heeft gemaakt.


    help

    Cheilanthe - 3

    Behendig vang ik de rol op.
    'Dank je,' fluister ik, terwijl ik het oude verband eraf begin te wikkelen.
    Ik wist dat het er niet al te fris uit zou zien, maar dit is toch wel een schok. De wonden zijn opgezwollen en paars, het opgedroogde bloed zwart.
    'Ajakkiebah,' zeg ik met een vies gezicht. 'Ik spoel het verband straks zelf wel af, hoef jij niet te doen hoor.'
    Voorzichtig -en deze keer nauwkeuriger- verbind ik mijn wonden met het nieuwe verband.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Avani - 4 - Grot
    "Geen moeite, ik moet de waterflessen toch nog gaan bijvullen", mompel ik. "Let jij op de spullen? En zorg dat Jayden je niet doodschiet als hij terugkomt", zeg ik er grinnikend achterna. Ik raap haar vuile verband op, bevestig mijn werpmessen rond mijn borst en neem een rugzak, waar ik alle waterflessen in stop. "De waterval is hier een klein stukje vandaan", zeg ik. "Binnen een halfuurtje of zo ben ik terug." Ik loop naar buiten en kijk naar de nachtelijke hemel. Er is geen wolkje te zien en de maan weerkaatst het felle licht van de zon op het bos. Het zilverachtige licht zorgt er voor dat ik genoeg kan zien om mezelf te kunnen beschermen.


    help

    Cheilanthe - 3
    'Wacht!' roep ik, lichtelijk gefustreerd. 'Wie is Jayden en wat moet ik tegen hem zeggen om te laten weten dat ik niet vijandelijk ben?'
    Geen idee of ze het nog hoort. Ik kijk even met een schuine blik naar het meisje dat een stukje verderop opgekruld ligt te slapen. Ze ziet er schattig, maar tegelijkertijd ook kwetsbaar uit. Ik ben benieuwd hoelang ze het volhoudt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Avani - 4 - Bos
    "Die gast van 10!", laat ik haar weten. "En maak je maar niet druk, 'k zal zien dat ik terug ben tegen dan."

    (Beetje aangepast in volgende post)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:20 ]


    help

    Cheilanthe - 3

    Ik knik voorzichtig, nog niet helemaal gerustgesteld.
    Wat als die jongen terugkomt, voordat Avani er weer is? Een angstig gevoel bekruipt me, terwijl er een beeld opkomt, dat ik me herinner van het begin.
    Was dat niet die gewelddadige gast? Ik kruis mijn vingers en hoop dat Avani snel terug is.

    [Jayden moet komen, lekker veel drama 8D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Er staat in mijn post dat ze op de rand van de grot zit, en daarbij klopt jouw post dus niet.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Sowwy! Dan is het aan de andere kant van de grot. Laten we zeggen dat die waterval aan de zijkant loopt, en dat Cee aan de voorkant zit? Zo'n beetje er half in, dan kan Avani haar niet zien ^^)


    help

    Ohja, vergat ik te melden:

    Tolkien = Charybdis


    help

    En Peacekeeper is Seeder en binnenkort Hawkeye, lol.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (NEE, IK WIL HAWKEYE. GROM. Thor is al in beslag genomen. ): )


    help

    [Wanneer kan je dan veranderen? 8D
    -mijn hele profiel is een en al Hawkeye xd-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Ik moet ook eens mijn profiel gaan aanpassen, maar ik ga niet heel mijn profiel volzetten met draaikolken en zeemonsters...)


    help

    [Wanneer kan je nou verandereeeeen D:
    -wil weten of ze de oorlog om Hawkeye wint-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Ik ga nu kijken. MUAHAHAHAHA)


    help