• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Abo]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Mijn Topics]

    [Mijn topics]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [My topics, alvast :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CrumbCake schreef:
    [Abo]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Mijn topics.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    ik stap de lift uit en loop meteen door naar mijn kamer. daar zie ik een hoopje kleding liggen, maar daar kijk ik straks wel naar. ik zet de douche aan en laat het warme water over mijn lichaam stromen. dit is wel iets wat ik ga missen, de luxe en comfort uit het capitool. na een tijdje stap ik gerimpeld uit de douche. als ik naar mijn vingers kijk, begin ik te lachen. dus zo zal ik eruitzien over 60 jaar. ik stop met lachen wanneer ik me bedenk dat ik misschien niet eens nog 60 uur leef.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Frederick Smith, district 12

    'Ik weet het, ik zou niets liever willen, maar ze zouden ons zoeken tot ze ons en iedereen waarom we geven afgemaakt hebben. Je kent het verhaal van Katniss toch? Ze doen Lilly iets aan, Lilly! Ik vind het vreselijk om te moeten zeggen, maar die hoop moet je opzij zetten No.' Ik zuchtte, iemands hoop d grond in boren voor haar eigen bestwil, wat voor een zieke wereld was dit? 'Er is maar één manier om veilig terug in het district te komen, No, maar we gaan alles doen wat we kunnen! Geef de hoop nooit op!' Ìk keek haar dwingend in de ogen, hopend dat ze het met me eens was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {Was ik weer! Ik was logeren... Wat is er gebeurd?}


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik zuchtte ook, streek mijn blonde lokken voor mijn gezicht weg en sloeg mijn armen verdrietig over elkaar heen. Hij had natuurlijk gelijk, maar ik wilde hier zó graag weg en mijn baby weer in de armen nemen...
    'Er is maar één manier om veilig terug in het district te komen, No,' zei Fred, '- en we gaan alles doen wat we kunnen! Geef de hoop nooit op!'
    Ik keek met een waterige glimlach op, maar wendde toen mijn gezicht af en knipperde net zo lang met mijn chocoladebruine ogen weer droog waren.

    Frederick Smith, district 12

    Hopelijk was ik een beetje tot haar doorgedrongen. Mijn groene ogen staarden een beetje doelloos rond in de verte, mijn blik was niet op iets specifieks gericht...
    'Kom, we gaan hier weg,' mompelde ik, de tijd ging traag voorbij en ik wou hem opvullen zonder ons te veel uit te putten, we zouden onze energie nodig hebben. 'We slapen straks best nog een uurtje, dat we niet als zombies voor de camera's verschijnen, een sterke, gezonde ogende tribuut is een sponsor waard.' Ik herhaalde Lucy's woorden, die had ze me toegefluisterd nadat ze me verteld had dat ik me sterk moest houden, dat kind had te veel inzicht in deze vrede wereld...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    ik besluit om het beste van die 60 uur te maken en kleed me aan. ik kijk even naar de arenakleding en zie een zwart shirt, een zwarte broek en zwarte schoenen. daar ben ik blij om, dat is beter om je te verstoppen. als ik het shirt oppak zie ik een mooi detail. een rij wegvliegende vogeltjes. zij vliegen naar de vrijheid en rust, precies het tegenovergestelde van wat de arena is.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 20:57 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    {Kan iemand me even vertellen wat er gebeurd is?}


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    Door Freya's uitbarsting ben ik verward ik zeg doei tegen Freya en loop naar mijn kamer. Daar kleed ik me om en probeer nog even te ontspannen. Als ik na 10 minuten merk dat dat niet lukt ga ik naar Lisa. Ik klop op haar deur en wacht tot er ' kom maar binnen' word geroepen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    Waarom is die gast bang van mij? Van het moment dat ik iets zij, klapte hij dicht en rende hij gewoon weg. Dan was ik de geslotene...
    Ik besloot het hoopje kleren dat klaar lag te bekijken, het was doorgegeven door de stylist. Het bleek een zwart T-shirt met lange mauwen en een diepe insnijding, niet echt uitdagend, maar je zag wel een hoop van mijn huid, zelfs de helft van mijn schouders. Daarbij hadden ze ook nog een ongelofelijk strakke broek van zachte stof gedaan. Het was duidelijk dat mijn steil dus hot zou worden, maar er was één probleem: ik was helemaal niet sexy. Ik had niet het exotische uiterlijk van mijn districtgenoten, ik was zo bleek als een melkfles, mijn haar was niet glanzend zwart, maar honing in zowel de bruine als blonde tinten, ze liepen in strepen naast elkaar. Ik zuchtte, konden ze echt niets anders bedacht hebben? Zelfs liever schattig dan dit, schattig zou ik nog enigszins kunnen zijn: mijn groenbruine ogen waren, zoals Jonah al zei, beter met een puppyblik dan als een uitdagend persoon. Alleen Jonah, die als blondje al net zo'n uitzondering was als ik, leek geïntimideerd door mij, anders zou hij vast niet steeds vluchten voor mijn woorden...
    Alsof dit nog niet erg genoeg was hadden ze mijn lipbalsem, die eerst een doorzichtig met kamillegeur was, vervangen door een variant met wel dezelfde medicinale werking maar met frambozensmaak, die felrood uitsloeg, geweldige, bedankt Styliste!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...