• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic
    Laatste Topic


    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Gaisford
    Elistar Ashworth - Charybdis

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Seeder
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Charybdis
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Gaisford

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Gaisford
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Charybdis

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Gaisford, Charybdis


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:44 ]


    help

    ( Zal ik iedereen die een rol heeft een gb bericht sturen? )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Doe laar als je wilt xd)


    help

    Charybdis schreef:
    (Doe laar als je wilt xd)


    ( Als ze niet meer willen maken we ze af, en er staat nog een reservering open van meisje district 8, zal ik die dan maar overnemen? )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Why don't we just kill everybody who has never posted?(A)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Je mag, denk ik wel. XD)


    help

    [bew, soortvan :')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Post maar wat je wilt. Ik wil drama xd. Elistar is trouwens een beetje dood. Niemand die met hem wilt praten? Ik ga trouwens zo douchen... of waarschijnlijk in bad, dus dat gaat wel een tijdje duren xd)


    help

    Leave schreef:
    [bew, soortvan :')]


    Jippie, (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Waar waren we? :')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @Leave, begin maar ergens, ik weet het ook niet meer helemaal.
    Solis Dorsane - Snatergaai mag vermoord worden, dus anders laat ik Glynn jagen en haar van de schrik vermoorden.
    Die van xheavenlyx mogen ook dood, maar die bewaar ik wel even voor de beroeps. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Ze zat daar maar. Staarde voor zich uit terwijl ze op mos kauwde. Hier en daar ging een knal af - het ging allemaal langs haar heen. Uiteindelijk ontwaakte ze uit haar trance, en keerde ze zich tot Glynn. "Al met al zijn de Spelen het mooiste dat me kon overkomen. Want zonder de Spelen zou ik jou nooit ontmoet hebben, Glynn." Ze krulde haar verfijnde lippen tot een lichte glimlach, waarna ze een blik uit de grot wierp.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Glynn | district 4 | grot

    "Al met al zijn de Spelen het mooiste dat me kon overkomen. Want zonder de Spelen zou ik jou nooit ontmoet hebben, Glynn." zegt ze zacht waarna haar lippen zich tot een glimlach krullen en ze naar buiten keek. Even weet ik niks te zeggen maar dan pak ik haar gezicht liefdevol vast en draai het naar me toe. Ik werp een blik in haar ogen en wreef zacht over haar wangen. "Cymbeline, jij bent het beste wat mij ooit is overkomen." ik wreef nog een keer over haar wang en stond toen op. "Blijf hier, oké?" ik raapte de speer op en liep de grot uit. Ik schatte de tijd rond half vier in de nacht, aan de stand van de maan te zien. Ik liep een beetje rond door het bos, rondkijkend voor wilde dieren. Ergens achter me hoor ik een paar takken kraken en ik draai me met een ruk om. Ik knipper een paar keer met mijn ogen, en gooi de speer richting het geluid. Ik hoor een doffe klap en ren er naartoe.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Ze knikt langzaam wanneer hij de grot verlaat. Ze knoopt haar haren los en haalt er een geïmproviseerde kam doorheen voor ze het opnieuw vlecht en de krot uitloopt. In haar hand siert de boog die ze heeft kunnen kapen. Ze gooit haar benen over de rand van de klif, waarna ze de wind tegen haar huid laat duwen. Haar ogen gaan naar de lucht. Het volkslied speelt en de dode gezichten van vandaag verschijnen. Bah.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avani - 4 - Bos/grot
    "Kom je nog?", roep ik grimmig naar Cheilanthe, terwijl het laatste gezicht van een van de dode tributen van vandaag van het scherm verdwijnt. Ik kijk even omhoog en krijg een brok in mijn keel als ik het gezicht zie. Nog steeds verafschuw ik wat ik met Lizzie heb gedaan. Ik haal even diep adem en loop verder naar de grot.


    help

    Cheilanthe - 3

    'Jaha,' roep ik terug, terwijl ik richting Avani en de grot hol.
    De klanken van het volkslied tetteren na in mijn oren. De jongen die ik heb gedood was er ook. Ik haat mezelf, voor wat ik hem en zijn familie heb aangedaan. Ik voel de tranen weer prikken achter mijn ogen, maar laat niets merken en slik ze in.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.