• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic
    Laatste Topic


    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Gaisford
    Elistar Ashworth - Charybdis

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Seeder
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Charybdis
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Gaisford

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Gaisford
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Charybdis

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Gaisford, Charybdis


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:44 ]


    help

    Citizen schreef:
    [Heeft er iemand zin om de jongen uit 12 te vermoorden? -dat mocht van de eigenares van dat personage- Die moet namelijk nog dood en dan leeft deze RPG weer. Of moet Chei het doen? :')]


    { sure :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    (...)

    { sure :3 }

    [Wie gaat het nou doen? xd]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    (...)
    [Wie gaat het nou doen? xd]


    { Jij? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    (...)

    { Jij? }

    [Okai :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Leave schreef:
    [Um = sorry. School was aan het zuigen, but - I am back filled with inspiratie ^^]


    (Then post! Ik weet niets om te posten met niemand van mijn charries... Ik zit met Iridescent in mijn hoofd...)


    help

    Cheilanthe - 3 - Bos

    Ik schiet wakker als ik geritsel achter me hoor. Ik moet zijn ingedut, voortaan wakker blijven, Chei. Ik bedenk me geen moment, gris het mes van mijn riem en gooi het naar het geluid. Zodra het zijn doel treft, hoor ik een gepijnigde doodskreet vanuit de bosjes.
    Ik hol ernaartoe en zie dat mijn mes steekt in het hart van een jongen, die uit 12 geloof ik. Zijn ogen staren met een holle blik naar boven en trillend trek ik het mes uit zijn lichaam.
    Dit was zeker niet mijn bedoeling geweest.
    Mijn ogen worden vochtig en schor fluister ik: 'Sorry.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Avani komt echt SLECHT over door iemand zo te folteren, terwijl het bij de rest per ongeluk ging... XDD)


    help

    Tolkien schreef:
    (Avani komt echt SLECHT over door iemand zo te folteren, terwijl het bij de rest per ongeluk ging... XDD)

    [She's evil(cat)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (She IS. XD Momenteel is ze ingestort. Of niet? Ik twijfel nog of ik haar dubbelspel ga laten spelen. Ze wil sowieso vinden waar Cymbeline en Glynn zich verscholen houden, that's for sure. XD)


    help

    Tolkien schreef:
    (She IS. XD Momenteel is ze ingestort. Of niet? Ik twijfel nog of ik haar dubbelspel ga laten spelen. Ze wil sowieso vinden waar Cymbeline en Glynn zich verscholen houden, that's for sure. XD)

    [She may not kill THEM. They're too cute for being killed :C]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (That's true... Maar zou ik dubbelspel doen?)


    help

    Tolkien schreef:
    (That's true... Maar zou ik dubbelspel doen?)

    [Ja*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cheilanthe - 3 - Bos

    Ik kniel neer bij het lichaam en bekijk wat hij bij zich had. Eén banaan en een mislukte, zelfgemaakte boog. Nou ja, kon ik gelijk leren boogschieten, dat zal ik misschien wel nodig hebben. Wel een magere oogst, maar ja, hij komt dan ook uit 12, hè?
    Ik zucht even, sta op, werp nog één laatste blik achterom en loop dan weg van het lichaam. Het kanonschot dat ik net hoorde zal nooit uit mijn gedachten gaan, net als de aanblik van zijn lichaam met míjn mes erin. Ik hol weg, dwars door de struiken heen, ik wil er niet meer aan denken, het niet meer zien, het niet meer horen, weg, weg, weg.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik vind Glynn en Cee zoown schattig stel. ;')]

    Cymbeline - 5
    Ik knipper langzaam met mijn ogen. De wereld draait een beetje wanneer mijn blik de lucht vangt. "Lizzie." Stoot ik ongelovig uit. Daar staat ze. Met een lieve glimlach, hoog bovenin de hemel. Ze is.. Dood. Ik voel een nare smaak in mijn mond opkomen en strompel overeind. De pijn negeer ik bars terwijl ik mezelf naar buiten waag en langzaam mijn maaginhoud boven één van de bosjes leeg. Boos draai ik me in de richting van een camera. Vastberaden druk ik drie vingers tegen mijn lippen, en steek die vervolgens trots in de lucht. "Je bent eindelijk vrij, Lizz." Glimlach ik waarna ik mijn ogen voor een moment sluit. Mijn ogen vullen zich met wanhopige tranen wanneer ik mezelf langs de rotswand laat zakken, en mijn armen rond mijn middel klem - om de pijn te verzachten. Ze is echt weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (ARGH. Nu voel ik me zo schuldig in Avani's plaats.. XD)


    help