• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Rollentopic
    Laatste Topic


    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Gaisford
    Elistar Ashworth - Charybdis

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Seeder
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Charybdis
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Gaisford

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Gaisford
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Charybdis

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Gaisford, Charybdis


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:44 ]


    help

    Leave schreef:
    [Ik wil leven D: Maar daarvoor heb ik Space en anderen nodig :')]

    (Ik heb HurtedHeart nodig. Of Space. Of je kunt 'puur toevallig' je grot buiten komen en gaan jagen zodat je bij Avan terecht komt? Je mag haar aanvallen als je wilt =D Maar niet vermoorden.)


    help

    ( Dubbelpost )

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:49 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    ( @Leave & @Tolkien,hier ben ik (:. En deze rpg moet gwn weer leven! )

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:50 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Laat Madilaine leven! XD)


    help

    Glynn - district 4

    "Hier." Ik kijk opzij en pak de cracker met mos van haar aan. Ik twijfel even maar dat bedenk ik dat als zij het at, dat het wel eetbaar moest zijn. Ik nam een hap. "Ik ben benieuwd of de spelmakers ons nog een rustige nacht gunnen.."" Zei ik afwezig.

    Madilaine - district 2

    Zwijgend lopen Elistar en ik door het bos. Ik wilde mezelf nu wel eigenlijk van kant maken, zoveel mensen hebben mij verwond op éen dag. Dat was niet normaal voor een beroeps, het hoorde andersom te zijn.

    { Y u No Live Topic? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elistar - 2
    Het begint te schemeren. "We moeten een kamp opzetten", mompel ik tegen Madilaine. "Of in de nacht op tributen jagen terwijl ze slapen. Kies maar." Volgens mij was ze wel aan een nachtrust toe, ze ziet er moe uit.


    help

    Madilaine - district 2

    "We moeten een kamp opzetten." mompelt Elistar. "Of in de nacht op tributen jagen terwijl ze slapen. Kies maar." Ik zucht diep. "Laten we eerst maar een kamp opzetten dan." Zucht ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    { Misschien moeten we iedereen die een charrie heeft even een bericht sturen, dat als ze niet meer willen we hun charries vermoorden (: }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Ben ik het of zuchten de tributen nogal veel? IK HEB TWEE ABO'S BIJ! WOOHOO! Al maakt dat maar 18, ik ben er megacontent mee. EN misschien wel ja, dan zijn de beroeps toch een beetje beroeps. Ik heb zo het gevoel dat de enige die zich een beetje als beroeps heeft gedragen tijdens de Spelen Avani is. En Madi ook. xd Elistar is gewoon... Weird)

    Elistar - 2
    Na nog een tijdje verder te wandelen, komen we bij een gigantische boom terecht, waar je gemakkelijk met drieduizend in kan. Ik controleer de boom of er niets van enge beesten in zit en begin dan te klimmen.


    help

    { Haha, true! }

    Madilaine - district 2

    Ik wacht even tot hij de boom ingeklommen is en spring dan ook behendig op een laag hangende tak. Ik begin verder te klimmen en negeer de pijn in mijn lichaam. Ik zwaai mijn been op een hogere tak en dan gaat het mis. De tak is dun, en is al verzwakt door het gewicht van Elistar die er net ook op gestapt is. Ik zet mezelf met een grote kracht af, hopend om de volgende tak te halen voordat ik val.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Ik slaak een diepe zucht, waarna ik berouwvol mijn hoofd schud. "Nee. Er zijn nog zoveel overlevenden. Die overstromingen alleen waren niet spectaculair genoeg. Het zou me niets verbazen als iedereen straks gedwongen is elkaar te vermoorden." Ik rommel in één van de kleinere rugzakken naar de besjes die ik onderweg heb geplukt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Is Elistar zo zwaar? :O)

    Elistar - 2
    Ik grijp Madilaine vast bij haar pols en trek haar omhoog.


    help

    [mijn personages mogen vermoord worden]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ff een vraagje, weten Cymbeline en Glynn dat Lizzie dood is en wil er een van de twee wraak nemen? ^^)


    help

    [They know - en ik hoef geen wraak. Bijna iedereen is dood als ik de lijst zo zie van mensen die non-actief zijn :')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.