• voor een verhaal! Hahah!
    Het gaat over de 77th hungergames, waarbij Madge Undersee die altijd Katniss' vriendin is geweest, de nieuwe meisjestribuut van district 12 wordt, en Katniss wordt haar mentor

    De rest moet ik nog even uitvogelen, maar zouden jullie dit lezen? (nerd)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nee, ik niet.


    comfort in c h a o s

    Nope, er komen nu gewoon te veel Hunger Games verhaal + nadat het district panem is gevallen zouden er geen Hunger Games dingen meer komen...

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:32 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik snap niet waarom mensen een 76ste en meer hongerspelen doen. Ik bedoel; na wat er gebeurd is, worden er toch geen meer georganisseerd?
    Dat even terzijde.
    Misschien wel ja, ligt aan je schrijfstijl.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cray schreef:
    Nope, er komen nu gewoon te veel Hunger Games verhaal + nadat het district is gevallen zouden er geen Hunger Games dingen meer komen...
    Ja, weet ik, maar een beetje fantasie kan geen kwaad (nerd)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ikke wel, lijkt me gaa. wil je me een bericht sturen, zit in hungergames fase


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    ikke wel, lijkt me gaa. wil je me een bericht sturen, zit in hungergames fase
    Haha, ja hoor is goed! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik niet.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    echt zoiezo wel!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    En nu het geniale idee? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind het niet zo geniaal eerlijk gezegd. Gebrek aan originaliteit noem ik het eerder.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mh, op zich een leuk idee maar Madge lijkt me nu typisch zo'n meisje dat na een dag al dood is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cray schreef:
    Nope, er komen nu gewoon te veel Hunger Games verhaal + nadat het district panem is gevallen zouden er geen Hunger Games dingen meer komen...



    Dat weet je niet. President Coin is dan misschien dood, maar de winnaars hebben wel voor een laatste hongerspelen gestemd... maar ja, dat was mijn idee al xD


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zat in de bioscoop toen de trailer van die 1e film kwam, en ik had besloten nooit die boeken en films te lezen en zien, sorry he spijt me, dus ik snap niks van de verhaallijn, dus al helemaal niet van je 'geniale' idee. Sorry. (;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo'n geniaal idee vind ik dit toch niet. Is zei trouwens niet dood. En waarom zou je een nieuwe hongerspelen organiseren als het capitool toch gevallen is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aan iedereen hier voor me die zegt dat het Capitool gevallen is, er zijn veel verhalen waarbij ze zelf verder schrijven na het eerste boek, zonder rekening te houden met het tweede en derde. Maar mij spreekt het idee ook niet aan, sorry.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.