• Welke bands kan jij absoluut niet uitstaan? En welke vind je echt suuuupergoed?
    Tmoet niet allemaal over th gaan hé, maar als je dan toch th zet, doe dan wel met een goeie reden, er zijn ook nog zoveel andere bands ;) :D
    kusje XXX

    Love: There for tomorrow TH, There for tomorrow,JB, There for TomorrowLaFee
    duidelyk ? (A)
    Hate: CB (sorry voor de fans :P)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    schlechte bands:

    Tokio hotel
    justin bieber
    hillary duff
    lady gaga
    madonna

    Goeie bands:
    Red hot chili peppers
    weezer
    My chemical romance
    Avril
    enz...


    AFK

    Goed ;; Lady Gaga

    Slecht;; Sissor Sisters ..


    X,


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Goed: Tokio Hotel, Adam Lambert, ..
    Slecht: Natalia, Milow, ..


    Some people make the world special just by being in it

    goed : Green Day, Black Veil Brides, Jon Lilygreen&The Islanders
    slecht : die gasten van sun in my pocket, ookal is dat geen band

    Goed (:
    - Owl City
    - Train
    - Green day
    en nog hele hoop solo zangers en Disney for a change, klinkt zo cheasy maar ik vind demi gwoon awesome

    Slecht ):
    Niet echt een band die ik echt haat :P

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:27 ]

    like: Jonas Brothers
    unlike: Valerius

    (A)

    reden: Valerius speelde in het voorprogramma van de Jonas Brothers en toen vond ik ze gewoon heel vervelend. & Jonas Brothers, idk, ik vind ze gewoon awesome (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Like: Tarot, Tarja, Nightwish tot 2007, Delain, Epica, Kerion, Children of Bodom, Amorphis, The Scorpions, Finntroll, Jorn, Allen-Lande, Leaves' Eyes, Autumn, Pain, SA en nog een hele zooi..

    Haat: meeste rap, dance, RnB. Hardcore zooi (al zit er wel goed spul tussen). En Nightwish met Anette Olzon. Reden: als je 3 keer een live show kunt verpesten door vals te zingen en nog 2 festivals en dan nog denkt dat je alles bent en geen zangles nodig hebt, dan ben je gewoon echt waardeloos...

    Goede bands:

    Di-rect
    McFly
    Simple plan
    Alphabeat
    Green day
    Kane

    Slechte bands:

    Tokio Hotel
    Cinema bizarre


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tokio Hotel vind ik goed omdat hun liedjes ook een betekenis hebben, dat heeft de helft van de muziek deze tijd niet meer.

    Linkin Park is gewoon awesome <3
    &
    Ik haat niet echt een band ofzo. Ik hou persoonlijk niet zo van hardcore :'D


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Goede bands/groepen: Queen Adreena, Run DMC, Publik Enemy, Young Money, G-unit.
    Slechte bands: Bring me the horizon en al die andere 'muziek' waarin ze schreeuwen en willekeurig op gitaren slaan. (:


    You move me ......... Kurt

    Likes; All time low, The friday night boys, Versa Emerge, en weetikveelnogmeerbandjes.
    Dislikes; Tokio hotel -sorry, ik heb een liedje gehoord, en ik ben niet zo fan van Bill zijn stem.- Demi lovato -de enige ster die ik echt níét kan uitslaan.


    SLOAN.