• veelen bij mij op zchool vinden jonhy deph een heele goede actuur maar waarom ik snap dat niet echt oke hij is geniaal in de piris of de carabibien maar ie hij echt zo bizonder??

    Je bedoeld; Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 21:08 ]


    <3

    Hij speelt altijd van die geniale rollen, bijvoorbeeld in Alice in Wonderland _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    omg hij is egt een goede acteur hoor XD

    Hij is vooral erg aantrekkelijk en zijn acteerprestaties zijn niet heel slecht. Verder heeft hij altijd heel speciale rollen, waardoor hij opvalt (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Toronto schreef:
    Je bedoeld; Johnny Depp


    En Pirates of the caribbean _O_

    Wel, hij is gewoon een geweldige acteur en hij is ongelooflijk knap (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ohmygod, ben je echt 15? D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Hij is ook gewoon goed hoor ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hij is geniaal omdat hij zo veel verschillende soorten rollen zo goed kan spelen. Hij kan een gek, dief, drugsdealer, detective spelen. Hij kan emotioneel,macho,grappig,gek, serieus spelen. Hij kan volgens mij echt alles spelen.

    @Major
    Dat volgens mij best wel mee,hij heeft vaak hoofdrollen maar niet elke hoofdrol is speciaal.

    Je kan aan 1 film niet zien of iemand een goede acteur is daar moet je er meerdere voor zien,zoals ik heb gedaan.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 21:14 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Hij is geniaal omdat hij zo veel verschillende soorten rollen zo goed kan spelen. Hij kan een gek, dief, drugsdealer, detective spelen. Hij kan emotioneel,macho,grappig,gek, serieus spelen. Hij kan volgens mij echt alles spelen.

    Je kan aan 1 film niet zien of iemand een goede acteur is daar moet je er meerdere voor zien,zoals ik heb gedaan.


    Precies. _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hij is hott. :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MONSTERBEAR schreef:
    Hij is hott. :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hij is gewoon geweldig, voor mij is hij echt de beste acteur. De man met 1000 gezichten :Y)

    Exercitus schreef:
    Hij is geniaal omdat hij zo veel verschillende soorten rollen zo goed kan spelen. Hij kan een gek, dief, drugsdealer, detective spelen. Hij kan emotioneel,macho,grappig,gek, serieus spelen. Hij kan volgens mij echt alles spelen.

    @Major
    Dat volgens mij best wel mee,hij heeft vaak hoofdrollen maar niet elke hoofdrol is speciaal.

    Je kan aan 1 film niet zien of iemand een goede acteur is daar moet je er meerdere voor zien,zoals ik heb gedaan.

    Arrow schreef:
    Hij speelt altijd van die geniale rollen, bijvoorbeeld in Alice in Wonderland _O_


    Daar vond ik hem ook een geniale rol hebben


    "Ignite, my love. Ignite."

    MICKEY schreef:
    Hij is gewoon geweldig, voor mij is hij echt de beste acteur. De man met 1000 gezichten :Y)


    effort never betrays you