• hey mensen....
    ik vind eigenlijk wel dat het steeds slechter gaat met de jongens van th. je ziet dat ze steeds minder plezier hebben met optreden enzo... hoe denken jullie dat het komt? word het succes ze teveel? of zijn ze gewoon moe? of vinden jullie het totale onzin???

    (K) laurie


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Ik denk dat het succes ze te veel word en te veel naar amerika toe hebben geleeft.

    tuurlijk is het prachtig voor hun maar de europse fans hebben dan ook iets van bekijk het maar succes word minder en ze gaan uitelkaar

    ik vind dat het succes naar hun hoofd is gestegen xD

    ik denk gewoon dat ze heel erg moe zijn. Ze hebben er heus nog wel plezier in hoowr!!! ma eigenlijk merk ik het niet echt:$ maar dat kan ook gwn weer is aan mij liggen...

    (K)daniella


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    ik denk gewoon dat ze heel erg moe zijn. Ze hebben er heus nog wel plezier in hoowr!!! ma eigenlijk merk ik het niet echt:$ maar dat kan ook gwn weer is aan mij liggen...

    (K)daniella


    daar ben ik het dus mee eens... dat denk ik ook hoor.. kijk maar naar de dvd. daar hebben ze zo veel lol in het optreden... en kijk naar 04.03.08 (voor wie daar bij was) daar hebben ze er veel minder lol in!!!


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Jaa idd
    met het concert van 8 oktober hadden ze nog een praatje gemaakt

    maar nu was het ene nummer naar het ander net als of ze het helemala zat waren xD

    Hoezo geen plezier?
    Een en al plezier! :P
    Ze zij gewoon moe, en dat is toch begrijpelij als je zoveel en zo lang werkt, reist en weet ik wat ze allemaal doen?


    Träume sind wirklich!!

    Leip kind xD
    Tuurlijk is dat niet zo
    Je ziet ze telkens weer stralen als ze optreden.
    Heb je soms aandacht te kort
    Dat je zo'n topic opent?


    parapapapapapa <'3

    als jij vind dat wij aandacht te kort hebben is dat ons probleem en moet jij niet zo levenloos zijn om er op te reageren ;)

    jah, idd..... sorry hoor.. maar als je niet ziet dat ze er nu bijna geen fun meer in hebben... hoe durf je jezelf dan een fan te noemen?!


    You can't win the match if you can't beat the best.

    wannaby fan ;)

    ik denk dat ze er wel nog plezier in hebben.. maar door die operatie van bill zijn ze nu gewoon ff serieus bezig waardoor het lijkt dat ze er geen plezier meer in hebben, want ik heb foto's gezien van 3 dagen geleden en toen zagen ze er uit alsof ze toch echt nog wel veel plezier hadden in wat ze deden, dus ik zou maak me daar geen zorgen over:D

    wahahaha
    tja, zo kun je het ook zien hea:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    kvin het onzin sorry!
    in de joepie(tijdschrift) zijn ze altijd zo enthousiast over hun optredens en kijken ze uit naar werchter boutique! en zijn ze altij eo blij met hun optredes enzo:P ma soms lijkt dat omdat ze gwn moe zijn ma ze hebbn fun das zeker


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    bij een fotoshoot word ze opgedragen op te lachen
    en bij een intervieuw schrijven ze het altijd vrolijk op omdat ze willen dat mensen het tijdschrift lezen

    idd, daar ben ik het mee eens... als je beroemd bent, moet je blij zijn voor de camera... dat is gewoon zo


    You can't win the match if you can't beat the best.

    kvin het onzin sorry!
    in de joepie(tijdschrift) zijn ze altijd zo enthousiast over hun optredens en kijken ze uit naar werchter boutique! en zijn ze altij eo blij met hun optredes enzo:P ma soms lijkt dat omdat ze gwn moe zijn ma ze hebbn fun das zeker


    De joepie verzint wel heel veel..:D
    Ma ik het was mij eigelijk nog nie opgevalle da ze er minder plezier in zoude hebbe fzo.. Als ge TokioHotelTV ziet, kwenie, kvind da die altij wel plezier make:D!


    Een tomaat is rood. Daah.