• -

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 10:58 ]

    Heb je het formulier ingevuld?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oh, dat was snel! ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mag je het invullen als Belg? (Gewoon een vraagje, want soms moet je daar rekening mee houden in een onderzoek.)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb het ingevuld! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb het ingevuld! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dazai schreef:
    Mag je het invullen als Belg? (Gewoon een vraagje, want soms moet je daar rekening mee houden in een onderzoek.)

    Sure


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Balash schreef:
    Oh, dat was snel! ^^

    Ik weet dat het nogal kort is, maar zolang we maar duidelijk zijn en alles. Ze gaan ook niet van ons eisen dat we overal diep op ingaan.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    ik wil de enquete invullen!
    alleen begrijp ik die eerste of-vraag niet..
    als het je wel opvalt maar zelf niet gooit wat moet je dan aanklikken?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aelin_Ashryver schreef:
    ik wil de enquete invullen!
    alleen begrijp ik die eerste of-vraag niet..
    als het je wel opvalt maar zelf niet gooit wat moet je dan aanklikken?

    'Ja.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ingevuld. Maar het was snel klaar


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik vind het een beetje raar, want het gaat om voedsel weggooien? Maar dat kan in principe ook in een prullenbak. En misschien is voedsel op straat gooien minder erg want dat vergaat wel, plastic e.d. niet.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 16:20 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ingevuld! *O*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Als designer (in opleiding) wil ik graag een aantal dingen aanmerken over de enquête, het is totaal niet om jullie aan te vallen of jullie werk af te kraken, meer wat tips. Ik vind de enquête niet helemaal passen bij de ontwerpvraag die jullie stellen. De vragen gaan over het weggooien van voedsel, waarschijnlijk (zoals ik het interpreteer) in een prullenbak, terwijl jullie juist specifiek dingen willen weten over het ontwerp van de huidige prullenbak, waarom mensen deze wel of niet gebruiken en over afval op straat weg gooien ipv. in een prullenbak. Dus ik denk dat de antwoorden van de enquête niet relevant zijn voor het onderzoek of voor het ontwerp.

    Bedoelen jullie met weggooien dat het ergens op straat belandt? Of weggooien in een prullenbak? Ik snap de enquête niet helemaal geloof ik.

    Weggooien in - of naast - een vuilnisbak.

    @Garrett we kregen een willekeurig onderwerp om op te focussen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oké dus de enquête gaat over iets heel anders dan het ontwerpen van een eigen prullenbak als ik dat goed begrijp? (: Dan vul ik het zo in!