• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik knikte terwijl ik glimlachte. 'Zonder zicht kan ik niet echt veel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Ja, dan kun je niet meer tekenen. Dat lijkt me echt niet leuk voor jou." Ik keek eventjes rond in het park. Er was verder niemand.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Maar je bent een sexy bejaarde,' grinnik ik. 'En je kan je hoofd wel afwenden maar ik kan nog altijd een kus op je wang geven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Maar dat kan deze sexy bejaarde wel aan." grijns ik terwijl ik doorkietel. "Lach jij."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Niet echt nee, door die tekeningen onthoud ik het meest,' zei ik zachtjes. Ik bleef Damon nog aankijken. Ik bekeek hoe alles zat. Zijn oren, zijn mond, zijn neus, zijn ogen, alles. Ik glimlachte onbewust.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik glimlachte terug. "Ben je me al aan het bestuderen voor je tekening?" vroeg ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Als jij dat zegt,' zeg ik lachend waarna ik mijn hoofd naar die van hem breng en een lange kus op zijn wang druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "See, no problem." grijns ik terwijl ik gewoon doorkietel. Als ik een mens geweest was zou je het duidelijk kunnen merken. Nu heb ik geen wangen die rood kunnen worden of een hart dat sneller gaat kloppen.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 23:21 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Misschien,' zei ik met een glimlachje. 'Mag het niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Jawel jawel. Ik zei toch dat het mocht." zei ik snel. "Maar ik vroeg het me af." grinnikte ik. Ik rekte me een beetje uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik staar naar het gat in mijn muur terwijl ik langzaam heen en weer wieg. Ik ben gestopt met zingen en mijn kamer is doodstil. Ik zou het misschien niet eens merken als er iemand binnen zou komen. Een weeïg gevoel in mijn buik zorgt ervoor dat ik me alleen maar rotter ga voelen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Dit dan?' Vraag ik waarna ik Luca even aankijk en vervolgens een zacht kusje in zijn hals druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Mijn ademhaling hapert even en ik stop kort met kietelen, maar ik probeer mezelf snel te hervatten en kietel verder. "Nee." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Oké,' zei ik met een glimlachje. 'Als ik iets wil tekenen wil ik ook dat het goed is. Niet dat het één grote mislukte iets word.' Ik keek toe hij zich een beetje uitrekte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik ging rechtop zitten zodat hij me beter kon zien. "Zo beter dan?" vroeg ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.