• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht even waarna ik mijn armen om zijn nek sla. Dan breng ik mijn lippen naar zijn oor. 'Je bent echt lastig over te halen weet je dat?' Fluister ik maar door het kietelen klinkt het een beetje lacherig. Vervolgens druk ik een klein kusje op zijn oorlel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik hou mijn handen stil op haar lichaam terwijl ik mijn adem inhou. Ik kan even niets meer uitbrengen.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik lachte en bleef hem aankijken. Ik zelf bleef gewoon liggen. 'Ja hoor,' zei ik met een lachje. 'Alleen net kon ik je gezicht beter zien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik draaide me zo om dat Jeremy de voorkant van mijn lichaam goed kon zien. "Zo beter?" zei ik glimlachend.

    [ Dat mag niet D: ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Luca stopt met kietelen en zegt niks. Ik hou mijn armen om zijn nek geslagen en breng mijn gezicht dan dicht bij die van hem zodat er nog maar een paar centimeter tussen onze lippen zit. 'Werkte dat?' Fluister ik grijnzend terwijl ik even recht in zijn ogen kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee." mompel ik terwijl ik me er niet toe kan zetten om verder te gaan.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    'Ik bedoel dat je gezicht nu verder weg zit, waardoor ik het minder zie,' zei ik lachend en ging toch maar recht op zitten. Ik glimlachte weer terwijl ik zijn gezicht weer bekeek. 'Je gezicht is eigenlijk best interessant.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Ik glimlachte een beetje verlegen. "Waarom dan?" Ik had toch niet iets op mijn gezicht zitten ofzo?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik breng mijn lippen nog iets dichter naar die van hem en blijf in zijn ogen kijken. 'Zeker weten?' Vraag ik. 'Anders moet ik misschien mijn geheime wapen inzetten,'

    [Welke kleur ogen heeft hij eigenlijk?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders op. 'Het heeft gewoon iets. Net zoals een wind die door de bladeren van een boom waait,' zei ik en ik keek eventjes naar een boom. 'Misschien kijk ik er anders tegen aan dan jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Uuuh, donker denk ik. Dunno, maak ervan wat je wilt hahaha.]

    Luca Jones
    "Ik denk het niet." mompel ik, half van de kaart door de adem die ik op mijn gezicht voel. Ik verplaats mijn handen iets naar achter zodat ik op haar rug terecht komt.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik knikte langzaam. "Ja denk het ook en was dat nou net een compliment?" vroeg ik een beetje in de war.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Ik denk het wel,' zei ik met een glimlachje. 'Zullen we het daar gewoon op houden? Het klonk niet gemeen en ik ben niet zo geweldig in complimentjes.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dan wordt het diepblauw (:]


    Cassie
    Ik kijk nog eens in zijn ogen en het valt me op dat ze echt mooi zijn. Diepblauw. Ik glimlach lichtjes en druk dan mijn lippen voor een paar luttele seconden op die van hem. 'Dan zou dat ook niks uit moeten maken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Nu bloosde ik heel lichtjes en glimlachte naar hem. "Dankjewel." Ik keek een beetje om me heen, niet wetend wat ik zou moeten zeggen. "Dus, hoelang teken je al?" vroeg ik uiteindelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.