• ik heb een vraagje over de pil. (ik dacht dat hier al eens een algemeen topic over was maar ik vond het net niet) Maar dus, ik kwam er net achter dat ik hem 3 dagen na elkaar ben vergeten, en een vriendin van mij zegt nu dat ik deze strip moet weg smijten en maandag (ik begin altijd op maandag) gewoon een nieuwe moet beginnen, maar alleen, dit vind ik zo vaag want ik zat nog niet eens in de helft van mijn strip dus om nu helemaal opnieuw te beginnen lijkt me gewoon fout. Ze zegt wel dat dat in haar bijsluiter staat maar ik heb niet dezelfde pil (ander merk) dus zou het ook misschien al niet kunnen dat ik daarom eigenlijk iets anders zou moeten? (oh, ik ben btw ook mijn eigen bijsluiter kwijt --' )

    Oke, is er misschien toevallig iemand die weet wat ik misschien kan doen nu?


    effort never betrays you

    Poseidon schreef:
    Alle pillen die je vergeten bent zo snel mogelijk innemen, verder gaan met de strip en extra voorbehoedingsmiddelen gebruiken. c:


    Het is sowieso slim om altijd extra voorbehoedsmiddelen te gebruiken. De pil beschermt je (normaal gesproken) wel tegen zwangerschap, maar niet tegen SOA's. :')


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Je kan ook gewoon even naar de apotheek lopen en de verpakking meenemen van je pil. Daar weten die mensen ook vaak heel goed advies te geven en je hoeft je dokter niet lastig te vallen. :]

    Plus, je bijsluiter staat vast op internet
    http://medicinfoconsumer.devgem.be/Pdf/2612406.pdf
    Voila.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 16:27 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Het is sowieso slim om altijd extra voorbehoedsmiddelen te gebruiken. De pil beschermt je (normaal gesproken) wel tegen zwangerschap, maar niet tegen SOA's. :')

    I know, I know. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Dat topic was van mij. (cat) Smijt niets weg, slik hem gewoon door en wat je gemist hebt ook, hou je stopweek. Na een week slikken is hij weer veilig, dus gebruik aankomende 7 dagen extra bescherming.
    Ik doe de opleiding ervoor, let maar niet op de rest hier

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:22 ]


    Your make-up is terrible

    Rooskens schreef:
    Een vriendin van mij zegt altijd dat je dan gewoon op dezelfde tijd, als je het normaal slikt, opnieuw in moet nemen ^^.
    Dit is het enige wat ik weet, ik gebruik het niet ^^.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.