• Ik ben mijn kamer weer eens aan het opruimen en vind een oud dagboekje terug van een paar jaar geleden. Het is zo'n winx club dagboekje met een slot er op. Ik heb er ooit een bladzijde in geschreven maar die er gelijk uitgescheurd.
    Ik heb werkelijk geen idee wat ik er mee moet. Ik vind het zonde om weg te gooien omdat het amper is gebruikt maar ik hou zelf geen dagboek bij en ik ben ook niet van plan omdat te gaan doen.
    Dus mijn vraag is wat ik er godsnaam mee moet doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vertellen wat er allemaal instaat

    Toen ik een jaar of 8 was, had ik bij sommige dagen tickets & foto's gezet bij de pagina's. Als ik dan naar de bioscoop was geweest, hield ik het kaartje bij en plakte het erop. Hier hebben nu een soort collage van gemaakt. Heb je erzelf misschien ook foto's of zo'n dingen ingezet?

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:27 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Je kan er tekeningen in maken, of als je hem niet dagelijks wil bijhouden, gebruik je hem alleen als je hem echt nodig hebt. Schrijf er momenten in op die je niet wilt vergeten of plak er foto's in. Je kunt het ook als cadeautje een keer weggeven ofzo :P Of maak er een droomboek van, als je je droom kan herinneren kan je hem opschrijven en analyseren :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik zulke dingen vind geef ik het vaak aan de kindjes van mijn zus der collega's. Pas heb ik super veel Winx club spullen weg gegeven, vandaag mijn Hannah montana spullen en mijn Gameboy Color. En al mijn barbie's + spullen Ik bedoel, je maakt die kleintjes er echt super blij mee.. :)

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:32 ]


    Believe in yourself.

    nerveus schreef:
    Je kan er tekeningen in maken, of als je hem niet dagelijks wil bijhouden, gebruik je hem alleen als je hem echt nodig hebt. Schrijf er momenten in op die je niet wilt vergeten of plak er foto's in. Je kunt het ook als cadeautje een keer weggeven ofzo :P Of maak er een droomboek van, als je je droom kan herinneren kan je hem opschrijven en analyseren :)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    sorry voor de tweede reactie, lol xd

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:31 ]


    Believe in yourself.

    Stackhouse schreef:
    Als ik zulke dingen vind geef ik het vaak aan de kindjes van mijn zus der collega's. Pas heb ik super veel Winx club spullen weg gegeven, vandaag mijn Hannah montana spullen en mijn Gameboy Color. En al mijn barbie's + spullen Ik bedoel, je maakt die kleintjes er echt super blij mee.. :)


    Maar er is een bladzijde (misschien wel meer) uitgescheurd. En dan vind ik het lullig staan om het aan iemand te geven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beckett schreef:
    Vertellen wat er allemaal instaat

    Toen ik een jaar of 8 was, had ik bij sommige dagen tickets & foto's gezet bij de pagina's. Als ik dan naar de bioscoop was geweest, hield ik het kaartje bij en plakte het erop. Hier hebben nu een soort collage van gemaakt. Heb je erzelf misschien ook foto's of zo'n dingen ingezet?


    Er staat niks in want die bladzijde ben ik dus kwijt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Krabbelen, tekenen, prutsen whatever zo'n dingen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Heb je een jonger zusje? Dan kan je het aan haar geven.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Je kunt het gebruiken om verhalen op te schrijven voor een verhaal of je ideeën in kwijt te kunnen. Veel schrijvers/schrijfsters hebben wel een soort van aantekeningenboekje :) IS altijd wel handig.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wat hierboven staat. Om in te schrijven. Ik heb dat en dat is handig. (:
    Dat van die dromen is ook wel nog een cool idee.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    nerveus schreef:
    Je kan er tekeningen in maken, of als je hem niet dagelijks wil bijhouden, gebruik je hem alleen als je hem echt nodig hebt. Schrijf er momenten in op die je niet wilt vergeten of plak er foto's in. Je kunt het ook als cadeautje een keer weggeven ofzo :P Of maak er een droomboek van, als je je droom kan herinneren kan je hem opschrijven en analyseren :)


    26 - 02 - '16

    Je dromen -echt dromen hea of nachtmerries- erin schrijven?
    Dat wil ik ook doen ;d Alleen het schriftje wat ik daarvoor heb gehaald ik nog altijd leeg..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you