• Ik moet maandag een onderwerp hebben voor mijn sectorwerkstuk [een heel belangrijk werkstuk dat bepaald of ik examens mag doen] en nu heb ik een idee maar ik wou aan jullie geweldige quizletters vragen of jullie het een leuk idee vinden...
    Nou hier komt mijn idee
    *tromgeroffel*

    London

    Leuk idee of niet [gewoon eerlijk zijn, ik bijt niet]


    Dead but delicious

    Jazeker, kun je veel over vertellen. Big Ben enzuw. -y-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het is een goed onderwerp, maar wel heel breed.. Ik zou eerder een bezienswaardigheid nemen om daar over te vertellen dan over London zelf, ze gaan dan namelijk van je verwachten dat je van alle bezienswaardigheden ook wat gaat vertellen.

    Of je neemt een gedeelte van de London (A)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Kun je veel over vertellen, ja. Maar zulke dingen moet je niet aan mij vragen, ben ik veel te kieskeurig voor :') Want landen vind ik altijd zo standaard en niet zo intressant ;x
    Maar als jij het leuk vind, vooral doen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Girasole schreef:
    Het is een goed onderwerp, maar wel heel breed.. Ik zou eerder een bezienswaardigheid nemen om daar over te vertellen dan over London zelf, ze gaan dan namelijk van je verwachten dat je van alle bezienswaardigheden ook wat gaat vertellen.

    Of je neemt een gedeelte van de London (A)


    Het onderwerp moet ook heel breed zijn, dus daarom xD


    Dead but delicious

    Kikkeli schreef:
    Kun je veel over vertellen, ja. Maar zulke dingen moet je niet aan mij vragen, ben ik veel te kieskeurig voor :') Want landen vind ik altijd zo standaard en niet zo intressant ;x
    Maar als jij het leuk vind, vooral doen.


    Idem.


    If we had not a soul, music would have created it.

    London is leuk.
    Alleen ontzettend groot.
    Neem dan een gedeelte van London, een of andere wijk of zo iets.


    Food.

    Londen is leuk :') Maar zie dan wel dat je selecteert :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California