• nou dit is het idee=]

    Gustav is na 3 jaar nog steeds alleen maar hij wil wel heel graag een kind. Dus hij besluit naar lang na te denken een draagmoeder voor zijn kind te zoeken. Na veel zoeken heeft hij de perfecte vrouw gevonden die zijn kind kan dragen. Als de vrouw zwanger is gaat hij met haar me naar de gynaecoloog en na zwangerschapsgymnastiek. Want hij wil wel dat de baby een moeder krijgt. Maar wat nou als zijn kind opeens een ziekte krijgt??

    En als hij opeens meer voor de vrouw gaat voelen??



    Dit zijn de rollen die ik zoek:
    - vriendin Bill LOLLIPOPx
    - vriendin Tom xPOKEMONKID
    - vriendin Georg KimxGeorg
    - vriendin Gustav pUnkchick
    - bf Gustav RockMyWorld
    - potentiële draagmoeder DarkAngelTom
    - potentiële draagmoeder BiLlPRinCeSs

    dit moet ik van je weten:
    naam:
    leeftijd:
    kinderen:
    zoja namen + leeftijd:
    plaatje:
    tekst:
    waarom wil je de rol:
    titel voor het verhaal(A)(hoeft niet persee):
    iedereen is trouwens 3 jaar ouder in de quiz dus dat je niet komt aanzetten met kinderen van 8 ofzooxD''

    ik laat je het weten als je de rol hebt=]
    de titel wordt: I'm in love with her, am I?


    I go wherever you will go..

    (...)

    okej is goed mag ik dan wel zwanger zijn:D

    ja hoor=]
    dat maakt het nog beter voor het verhaal=]


    I go wherever you will go..

    (...)
    ja hoor=]
    dat maakt het nog beter voor het verhaal=]
    Cool(K)

    (...)Cool(K)

    you've got it=]


    I go wherever you will go..

    (K)

    (K)
    weet je misschien nog een titel??(A)


    I go wherever you will go..

    Vriendin Georg!

    naam: Jasmien

    leeftijd: 19

    kinderen: 0

    zoja namen + leeftijd: /

    plaatje: http://nl.netlog.com/__HookMeUp/photo/photoid=40092119#photos

    tekst: Waaw Georg is zo gwn ng vrij fs? Zalig! ksnap et eigenlijk nii.. Wa is er mis aan Georg?? Ie is tg zo geil! Zen lijf al is gezien? :9~ Ach jaa swat.. (Da was ff ik zelf x) )

    Ik ben dus Jasmien.. Ma vele zeggen gwn JasmienPoes! xD wrm weet ik nii ma kom.. Ik ben dus 19 jaar en studeer aan de hogeschool Spetialisatie fotografie. En doe stage bij een fotograaf dii veel beroemdheden fotografeerd, dat is best wel cool eigenlijk! ^^ Ik heb blond haar maar ben niet zo'n del me dikke tietn fs, Nee ik heb er donkere streepjes in. Ik heb Altijd -zoals iedereen het tg noemt- Emo-kleren aan. Ik hou ook een grote zwak vr muziek, ik ga spr veel naar concerts enzo en bespeel het ook namenlijk gitaar. Zingen doe ik ook wel eens, zelf vindt ik men stem niet zo waaw maar iedereen zegt dat men stem zo mooi is.. Heel veel meer valt er niet te zeggen over mij dus ik laat je maar! x)


    waarom wil je de rol: heb zo eigenlijk altijd al is Georg zen liefje wille geweest zijn! (A)


    If music be the food of love, play on!

    Oke ik ben dus niet gekozen, maar niet erg hoor, of nou jah die rol is nog open, maar wil je me sowieso even zeggen als de eerste van deze quiz er is


    Life For Nothing Or Die For Something

    MAgee ik Bf Gustav zijn!!!! Smeekt!!!
    Info komt zo


    Dunno ><

    naam:
    Elle
    leeftijd:
    19
    kinderen:
    1tje,,
    zoja namen + leeftijd:
    Dylan net 2 jaar
    plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    tekst:
    Hoii Hoii,, Ik ben Elle, en ben 19 jaar geleen op deze werld gedropt. Er is 1ding waar ik werkelijk voor leef, nou het is geen dong, het is me bloed eigen zoontje, Maar oke. Ik heb dus een klein zoontje van net 2 jaar oud, zijn naam is Dylan, en ik hou ontsetend veel van hem, werkelijk waar!! Ik laat hem dan ook geen moment aleen, Hij heeft aleen geen vader, Die is zodra hij horden, dat ik zwanger was, gevlucht. Ik heb echt nooit meer iets van hem gehoort! Het is best moeilijk, aleen een kind opvoeden, Maar ik krijg wel hulp van vrienden, zo ook van mijn Bf Gustav. Hij is ontsetend jaloer op mij,, dat ik een Kind heb, Hij wil er al heel lang 1tje, Maar angezien,, Ag ja je snapt hem! O,, nog even iets over mezelf natuurlijk,, Ik zie er werkelijk niet uit als een moeder,, maar ben er tog echt eentje. Ik ben Lief, Spontaan, Vrloijk, Snel op me teentjes getrapt, houd niet van ruzie, en voor als je het nog niet wist, Ik lief mijn Zoontje, mijn Vrienden, en ik heb haat aan Sander!!( Vader Dylan) Spinnen,, Clown's Ik heb ecgt angst voor Clown's nog meer dan voor Spinnen. Het enige is dat Dylan er echt dol op is. Dus dan zou je hem wel aleen zien,, Nou natuurlijk dan wel met iemand anders,, maar niet met mij!! Never dat ik in de buurt van die Dingen kom!! Oepsie,, Dylan begind te huilen dus ik moet rennen!! Bye Xx
    waarom Lijk me echt een Geweldige sirie,, Lijkt me een eer om er in te spelen, en ik Geil gewoon op die rol!
    titel voor het verhaal(hoeft niet persee):
    Weet nog niet,, Zodra ik eentje weet zeg ik het!!


    Dunno ><

    Hu,, Maar hoe kunnen er 2 draagmoeder zijn?!? >.0 Ja sorry,, Mischien ben ik wel dom ofzo


    Dunno ><

    snap ik ook niet maarjaxD


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    nee het is potentiël dus misschienxD


    I go wherever you will go..

    Hey merci voor de rol he
    Jah dit is RockMyWorld hier dit is mijn ander acount


    Live life limitless.

    he graag gedaan=]
    het eerste deel staat online=]


    I go wherever you will go..