• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind dit allemaal niet leuk, deze dag is nu super verwarrend geworden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind dit allemaal niet leuk, deze dag is nu super verwarrend geworden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gód, dit duurt écht te lang...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb echt een nieuwe mobiel nodig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hondje naast mij op de bank... A very mery Christmas, indeed. <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Net een fotosessie met m'n kat gedaan. Hij heeft er heel erg de hand van om of op het laatste moment te bewegen of zijn ogen dicht te knijpen. Slim beestje. (En dat terwijl ik geen flitser gebruikt heb)


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    Net een fotosessie met m'n kat gedaan. Hij heeft er heel erg de hand van om of op het laatste moment te bewegen of zijn ogen dicht te knijpen. Slim beestje. (En dat terwijl ik geen flitser gebruikt heb)


    Wat een cutie. (:

    OT: Tjezus wat een mensen waren er bij serious request. Ik was blij toen we de autogarage uit waren. De auto's trilden van de stampende mensen boven ons.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zit stampvol van al dat kerstbrood en die worstenbroodjes. Voel me nu net zelf een worstje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb zin in 9 februari!! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik heb zin in 9 februari!! *O*

    I second that. Het is nog zover weg, haha.

    OT: Aan de ene kant heb ik zin om te slapen, aan de andere kant heb ik zin om de hele nacht wakker te blijven. Yeah! (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I second that. Het is nog zover weg, haha.

    OT: Aan de ene kant heb ik zin om te slapen, aan de andere kant heb ik zin om de hele nacht wakker te blijven. Yeah! (cat)


    Pfft, dan moeten de tijd zien te versnellen! *O*
    Hoewel dat moeilijk gaat worden....


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OOOOH! Serious Request was zó gaaf net. De hele grond trilde.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kom online +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je bent echt een klootzak.