• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    ‘Sasha? Ja,’ antwoordde ze, waarna ze toch met een blos op haar wangen naast me ging liggen. Ze kroop zelfs tegen me aan.
    Er kwam een glimlach op mijn lippen en ik gaf haar een kusje op haar wang. ‘Dank je, liefje.’ Toen deed ik mijn ogen dicht en naar haar hand weer vast. Mijn rug deed nog steeds pijn en ik vroeg me af hoelang dit nog zo zou blijven.
    Mijn ademhaling was rustig, maar schokkerig door de pijn die ik overal voelde. ‘Heb jij ergens pijn?’ Vroeg ik haar, met de onrust nog steeds in mijn ogen. ‘Ik maak me zorgen om je…’ Was dat dom?
    Opeens zag ik de jongen, Sasha, lopen en ik kijk dankbaar naar hem. Ik had geen idee of hij het zou horen, maar ik deed mijn best in ieder geval. Mijn stem was zwak, maar hoorbaar toen ik sprak. ‘Sasha, bedankt dat je bent opgestaan. Niet veel mensen doen dat.’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    We staan net buiten als ik iemand hoor gillen.
    'De wereld haat ons en we zullen nooit meer privacy hebben,' zeg ik uiterst serieus voordat ik me met sasha richting het bos haast. Het gegil is makkelijk te volgen en ik ben bang dat ik de stem begin te herkennen.
    Dan stopt het.
    'Niet gillen kleine, je gaat dit heerlijk vinden, geloof me,' zegt een stem. Benedict. De Sterlings weer. zonder pardon sleurde ik de jongen van Mignon.
    'Genoeg,' zeg ik kil.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Een heel topic gemist? Pff, ik spring morgen dan wel weer in ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sasha

    "De wereld haat ons en we zullen nooit meer privacy hebben," zegt Patje.
    Ondanks dat hij reden heeft om te klagen, moet ik even lachen. Ik ren achter hem aan, in de richting van het geluid.
    "Niet gillen kleine, je gaat dit heerlijk vinden, geloof me," hoor ik een vent zeggen. Die zin alleen is zo fout. Voor ik het doorheb neemt Patje de leiding en sleurt de jongen van iemand af. Mignon, zonder t-shirt.
    Ik trek snel het mijne uit terwijl ik naast haar ga zitten en geef het haar dan.
    "Gaat het?" vraag ik, wetend dat ze dit al een keer heeft meegemaakt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Heb jij ergens pijn? Ik maak me zorgen om je…'
    Sasha en Patrick vertrekken, ik schud mijn hoofd en kruip dichter tegen haar aan.
    'Een beetje spierpijn,' fluister ik, waarna ik mijn ogen sluit. rust.
    'Hoe zit het met je wonden...?' Ik kan niet geloven dat vader haar dit heeft aan gedaan. het is belachelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga even douchen and stuff, brb]

    Benedict Sterling
    Opeens hoor ik die klotestem van Patrick achter me. Hij sleurt me zelfs van dat kind hier af. 'Wat moet je, mislukte begeleider? Ik overtuig haar om hetero te worden, en wat doet die jongen eigenlijk bij jou? Jullie zijn wel heel vaak bij elkaar in de beurt hea?' Mijn toon is ijselijk koud en ik probeer er zo goed en kwaad als het gaat al mijn haat in uit te drukken. Ondertussen klauter ik overeind, wat een beetje moeizaam gaat. Wankel sta ik op mijn benen en trek Patje aan zijn shirt tot heel dicht bij me. 'Jij laat mij mijn gang gaan mannetje, ik ben stukken belangrijker dan jij,' Met mijn andere vuist raak ik zijn slaap, waarna ik hem een zet geef. Ik ga "Beschermend" voor het meisje staan. Die is van mij. Als ze aan haar komen voor ik klaar met haar ben gaan ze eraan.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mignon

    Geschrokken kijk ik hem aan als hij mijn shirt in stukken scheurt. Dit was niet de bedoeling. Hij bindt de stukken rond mijn mond. Ik probeer te schreeuwen maar het lukt niet. De tranen springen in mijn ogen.
    "Niet gillen kleine, je gaat dit heerlijk vinden, geloof me."
    Angstig kijk ik hoe hij mijn bh van mijn lichaam afscheurt. Ik zou moeten weg rennen maar ik ben bevroren. Ik kan me simpelweg niet bewegen. Dan zie ik hoe iemand Benedict van me afsleurt. De tranen beginnen nu echt over mijn wangen te lopen.
    "Genoeg."
    De kille stem herken ik uit duizenden. Patrick. Ik bedek met mijn armen mijn borsten. Achter Patrick zie ik Sasha verschijnen. Even bekruipt me een angstig gevoel als hij zijn shirt uittrekt maar dit veranderd als hij zijn shirt aan mij geeft.
    "Gaat het?"
    Ik kijk hem angstig aan. Woorden kan ik niet uitbrengen alleen de tranen stromen over mijn wangen. Ik hoor Benedict tegen Patrick schreeuwen. Mijn ogen volgen zijn begewingen als hij Patrick slaat. Hij gaat beschermend voor me staan. Mijn maag draait zich om en ik voel een zurig goedje naar boven komen. Angstig klem ik me aan Sasha vast. Ik sluit mijn ogen. God, laat het alsjeblieft voorbij zijn. Alstublieft.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:56 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Jij laat mij mijn gang gaan mannetje, ik ben stukken belangrijker dan jij," zegt de eikel waarop hij Patje slaat. Ik richt me op en zorg ervoor dat hij niet bij Mignon kan komen.
    "Fout," zeg ik kil. "Je bent niets. Mooie familie, vader een sadist, zoon een verkrachter. Willen ze vanzelf niet, dat je ze moet dwingen?"
    Ik ga dichter bij hem staan en ga kijk hem recht in de ogen. Ik draai mijn gezicht een beetje zodat hij de zweepslag kan zien. Die heeft me niet neergekregen en dat zal hem ook niet lukken. In één klap haal ik hem neer en zet mijn voet op zijn borstkas. Ik buk me en raap de stukken stof die hij in Mignon's mond gepropt had op om ze vervolgens in zijn bek te steken. Dan draai ik me naar Patje toe.
    "Is seks in dit kamp niet verboden? Volgens mij moet er iemand in de isolatiecel."
    Ik durf wedden dat ik hem in mijn eentje aankan, als Patje helpt krijgen we hem er zeker in.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [hold on, idee. Ik moet even aanpassen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Ze schudt haar hoofd en kruipt dichter tegen me aan. ‘Een beetje spierpijn,’ fluisterde ze, waarna ze haar ogen sluit. ‘Hoe zit het met je wonden…?’
    ‘Dat komt wel goed,’ antwoord ik terug naar haar, terwijl ik met mijn vinger rondjes maak op haar hand. ‘Maak je nou geen zorgen om mij, ik ga niet dood of zo.’ Oef, denk ik daarna gelijk, verkeerde woordkeuze in een verkeerde situatie en moment. ‘Sorry, zo bedoelde ik het niet.’ Amora, Amora… Cassia. ‘Cassia, i-ik… i-ik wil n-niemand anders als jou…’ Mijn hart sloeg sneller dan ooit en zelfs de pijn voelde ik voor even niet.
    Dat was echter voor maar heel even, want daarna beet ik pijnlijk op mijn onderlip.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Wat moet je, mislukte begeleider? Ik overtuig haar om hetero te worden, en wat doet die jongen eigenlijk bij jou? Jullie zijn wel heel vaak bij elkaar in de beurt hea?'
    Benedict Sterling. ik had de jongen éénmaal ontmeot en nooit gemogen. Hij ging tussen mij en Mignon in staan, maar Sasha zat naast het meisje dus dat maakte weinig uit.
    Dan komt zijn vuist hard tegen mijn slaap aan en zie ik sterretjes. Hardhandig val ik op de grond. ik hoor sasha vaag Mignon verdedigen.
    'Wat een klote dag,' mompel ik. ik weiger het bewustzijn te verliezen, ondat de zwarte vlekken voor mijn ogen.
    'Is seks in dit kamp niet verboden? Volgens mij moet er iemand in de isolatiecel.' Ik knik zwakjes. Dat klopt.
    'Inderdaad.' Met veel moeite sta ik op. Ow.

    Cassia Sterling
    'Cassia, i-ik… i-ik wil n-niemand anders als jou…’
    een langzame glimlach verschijnt weer op mijn lippen. Hoe ik dit verdient heb, begrijp ik niet.
    'Ik ook niet. Ik geef teveel om je.'
    vader zou ons beiden vermoorden. ik moest hier gewoon weg komen. Met aislyn.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 22:08 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Voor de duidelijkheid, ik heb mijn post dus aangepast :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    ‘Ik ook niet. Ik geef teveel om je.’
    Mijn hart gaat steeds sneller en sneller en ik ben bang dat hij er straks nog uit klopt. Ze ligt vlakbij, Ais, je kunt het! Je hoeft maar één kleine beweging te doen…
    Even dacht ik alles na, maar na de eerste gedachte stopte ik al en boog ik me naar voren. Mijn lippen gingen weer op die van haar en ik streelde haar hand nog steeds met mijn vingers. Haar warmte was welkom, en nodig voor mij. Ik had het nodig, alsof ik erop leefde, als het brandhout voor het vuur.
    Zachtjes bewoog ik mijn lippen op die van haar, mijn ogen zaten al dicht en ik voelde op mijn wangen lichte blosjes rood komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ook ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Mijn ogen schieten van Sasha, Patrick en Benedict en weer terug. Vlug trek ik Sasha's shirt aan en probeer ik op te staan. De tranen lopen nog steeds over mijn wangen. De paniek heeft mijn bewustzijn overgenomen. Normaal denken kan niet meer. Dit was niet deel van het plan. Het moest goed eindigen en niet op deze manier.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 22:13 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."