• De Beliebers onder ons hebben vast zijn nieuwe album al geluisterd met onder andere het nummer: Maria. Voor de gene die het niet weten:
    Maria Yeater had gezegd dat ze sex had gehad met Justin en dat ze nu een zoon van hem heeft. Dat is nogal bekend geworden en zo, maar het was natuurlijk fake.

    Nu heeft Justin een lied er over geschreven. Geloof, ik begrijp dat hij het niet leuk vond en dergelijke. Maar dit is gewoon vuur met vuur bestrijden waardoor er een groter vuur zal kunnen ontstaan. Het lijkt me niet dat Maria het leuk vind dat Justin zo'n nummer heeft geschreven. Of misschien juist wel omdat ze nu nóg meer aandacht krijgt, wat ze graag wilt.

    Kijk dat hij het nummer schrijft oké, moet hij weten, maar het dan ook nog eens wereldwijd bekend maakt; op zijn album zet? - Ik had het persoonlijk nooit van hem verwacht dat hij zo iets zou doen... Maarja,
    wat vinden jullie hier van?

    She says she met me on the tour
    She keeps knocking on my door, she won't leave me
    Leave me alone
    This girl, she wouldn't stop
    Almost had to call the cops
    She was scheming, ooh, she was wrong

    Cause she wanted all my attention
    And she was dragging my name through the dirt(no)
    She was dying for my affection
    And she keep making up and give it to 'em
    I'm talking to you!


    -En nee, ik haat Justin niet.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:26 ]


    Believe in yourself.

    Dat vind ik best gemeen van hem.
    Ja, sommige fans zijn asdfghjkl irritant, maar daar moet hij maar mee leren te leven. ;/


    Me so good.

    Wat is er met die jongen gebeurt..


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ken je het liedje Billy Jean van Micheal Jackson? Same thing. Not impressed. Dat soort fans zijn er nou eenmaal, en gaan ook niet zomaar weg. Misschien is dit juist de enige manier om haar weg te krijgen?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:26 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ken je het liedje Billy Jean van Micheal Jackson? Same thing. Not impressed.

    Nee ken ik niet, maar er staan veel reactie's op youtube dat het nummer klinkt als MJ, dus ik denk dat hij zijn inspiratie van hem heeft...
    Nou, ze wilde vooral aandacht, dus hierdoor krijgt ze dat steeds meer. En als ze straks er wat tegen wilt doen: Bam, nog meer aandacht.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]


    Believe in yourself.

    Ik mocht die Bieber sowieso al niet, maar nu zie je helemaal dat het een raar joch is :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Brutus schreef:
    Dat vind ik best gemeen van hem.
    Ja, sommige fans zijn asdfghjkl irritant, maar daar moet hij maar mee leren te leven. ;/


    Ex astris, sciencia

    nerveus schreef:
    Ik mocht die Bieber sowieso al niet, maar nu zie je helemaal dat het een raar joch is :S

    I agree.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Nee, dit had ik echt niet van hem verwacht. Of misschien wel, maar met hele andere woorden want nu gaat hij echt op Maria alleen af.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Serieus. Ik vind het geniaal van hem. ZIJ verspreid roddels, zegt dat ze een kind van hem heeft en wordt hiermee wereldwijd bekend, en dan vinden jullie het 'lullig' van hem. Nou eh sorry hoor. Payback is a bitch, just like Karma. (:


    To infinity and beyond •

    MESSIBI schreef:
    Nee, dit had ik echt niet van hem verwacht. Of misschien wel, maar met hele andere woorden want nu gaat hij echt op Maria alleen af.


    This. MJ deed hetzelfde en eht is ten eerste dus geen origineel diee, alleen bij MJ was er toen -denk ik toch- geen heel schandaal rond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wiarda schreef:
    Ken je het liedje Billy Jean van Micheal Jackson? Same thing. Not impressed. Dat soort fans zijn er nou eenmaal, en gaan ook niet zomaar weg. Misschien is dit juist de enige manier om haar weg te krijgen?


    The universal language of art.

    Bvlgari schreef:
    Serieus. Ik vind het geniaal van hem. ZIJ verspreid roddels, zegt dat ze een kind van hem heeft en wordt hiermee wereldwijd bekend, en dan vinden jullie het 'lullig' van hem. Nou eh sorry hoor. Payback is a bitch, just like Karma. (:


    THIS.


    The universal language of art.

    nerveus schreef:
    Ik mocht die Bieber sowieso al niet, maar nu zie je helemaal dat het een raar joch is :S

    Ik vraag me af hoe de fan zelf er op heeft gereageerd.

    Bvlgari schreef:
    Serieus. Ik vind het geniaal van hem. ZIJ verspreid roddels, zegt dat ze een kind van hem heeft en wordt hiermee wereldwijd bekend, en dan vinden jullie het 'lullig' van hem. Nou eh sorry hoor. Payback is a bitch, just like Karma. (:

    Dit heet gewoon "Giving the bitch what she want," want ja, zij heeft dat inderdaad gedaan en je bent ook wel een tikkeltje gestoord als je zoiets doet.Voor aandacht. Maar toch vind ik Justin's reactie er op met dit lied erg kinderachtig.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:34 ]


    Believe in yourself.