• Op de achterkant van de gids:

    "Ik ben een meisje van 9 jaar en ik zit ergens mee namelijk dat ik met een tak in.bed slaap. Ik vind dat gewoon fijn. Ik denk ook dat de tak nog leeft. Ze.heeft zelfs een naam, Ilona.ze lqg achter op het grasveldje bij ons en ik en mijn vriendin hebben haar meegenomen en.schoongemaakt. Daarna hebben we kettingen voor de tak.gemaakt en haar in bad gedaan. Ik schaam me er best wel.voor want andere kinderen weten het nu ook."

    LOLOLOLOL.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wangster schreef:
    Ik vind het niet echt schattig maar eerder raar.

    Ik vind het eigenlijk best lief, net zoiets als een knuffel, maar dan.. anders :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kleine kinderen zijn ook echt raar soms, hahaha. Maar het heeft nog wel iets schattigs en hallo, ze is pas 9! :'D


    Til hug og blod.

    Ik heb dat gelezen in de VPRO gids... Ik vind niet dat je zo'n kindje uit mag lachen, ze is immers pas negen jaar. Ik had ook dat soort dingen, alleen klampte ik me vast aan mijn knuffel en een doekje.
    Ik heb zelf twee keer in die gids gestaan met een brief. Maar niet met dit soort nieuws.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat had ik vroeger met mijn knuffels.. Ik trok ze kleertjes aan, gaf ze namen en dacht serieus waar dat ze s'nachts leefden.. en dan voordat ik weer wakker werd dat ze weer op hun plek gingen zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Dat had ik vroeger met mijn knuffels.. Ik trok ze kleertjes aan, gaf ze namen en dacht serieus waar dat ze s'nachts leefden.. en dan voordat ik weer wakker werd dat ze weer op hun plek gingen zitten.

    Dat had ik met alle dingen. Ik dacht dat levenloze dingen ook leefden en bewogen maar alleen als we niet keken. en als we keken dat ze dan snel weer op hun plak gingen staan. Dat heb ik nog eigenlijk best lang gelooft, tot mijn 10e ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Dat had ik met alle dingen. Ik dacht dat levenloze dingen ook leefden en bewogen maar alleen als we niet keken. en als we keken dat ze dan snel weer op hun plak gingen staan. Dat heb ik nog eigenlijk best lang gelooft, tot mijn 10e ofzo.


    Ik heb het nog langer geloofd met mijn knuffels ;d
    Tot in de brugklas geloof ik. Tot me 12 of 13 rond die leeftijd.
    Mja, dat was net de periode van vele verhuizingen en zo..
    In groep 7 scheidde me ouders en toen hebben we gekloot met plekken om te slapen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Dat had ik met alle dingen. Ik dacht dat levenloze dingen ook leefden en bewogen maar alleen als we niet keken. en als we keken dat ze dan snel weer op hun plak gingen staan. Dat heb ik nog eigenlijk best lang gelooft, tot mijn 10e ofzo.


    Ik dacht ook dat alles gevoel had. Ik ben ook hooggevoelig, mocht je niet weten wat dat is, zoek het dan maar op. Ik kon het ook niet aanzien als iemand heel erg hard dingen stond te hakken, bijvoorbeeld groente op televisie. En ik praatte tegen fruit toen ik vier jaar oud was... Dat ik het op ging eten en dat ik niet hard zou bijten ofzo xD. En ik vind het niet eens erg.
    Ik denk nog steeds dat mijn spullen 's nachts een feestje vieren, want als ik 's ochtends wakker word is mijn hele kamer een bende :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    Ik vind dit echt vreemd, wel schattig, maar vooral vreeemd (cat)


    Bad decisions make good stories.

    Funeral schreef:
    Dat is vet vreemd.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik vind het wel lief. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Haha, het heeft wel iets schattigs, vind ik. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hehe lol. (krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Na'ah. Maar 't leven is toch sowieso 'n stuk leuker, als je je af en toe kan inbeelden dat dingen tot leven komen *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een tak? dat vind ik wel een beetje raar. Ze mag dan wel 9 jaar zijn, maar toch vind ik het vreemd.