• Op de achterkant van de gids:

    "Ik ben een meisje van 9 jaar en ik zit ergens mee namelijk dat ik met een tak in.bed slaap. Ik vind dat gewoon fijn. Ik denk ook dat de tak nog leeft. Ze.heeft zelfs een naam, Ilona.ze lqg achter op het grasveldje bij ons en ik en mijn vriendin hebben haar meegenomen en.schoongemaakt. Daarna hebben we kettingen voor de tak.gemaakt en haar in bad gedaan. Ik schaam me er best wel.voor want andere kinderen weten het nu ook."

    LOLOLOLOL.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat is lief. Niet veel kinderen hebben tegenwoordig nog zulke levendige fantasie.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    word vooral bff's met die tak man!


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Wat zitten hier toch krengen zeg (cat)

    Het gaat om een kind van 9.
    Goed voor haar dat ze zo'n fantasie heeft.
    Nee, tegenwoordig is een kind braaf en gezond als het weet hoe een playstation werkt en als het minimum vier scheldwoorden kent. Screw society. Laat dat kind toch met haar tak spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Wat zitten hier toch krengen zeg (cat)

    Het gaat om een kind van 9.
    Goed voor haar dat ze zo'n fantasie heeft.
    Nee, tegenwoordig is een kind braaf en gezond als het weet hoe een playstation werkt en als het minimum vier scheldwoorden kent. Screw society. Laat dat kind toch met haar tak spelen.

    Cosette schreef:
    Wat zitten hier toch krengen zeg (cat)

    Het gaat om een kind van 9.
    Goed voor haar dat ze zo'n fantasie heeft.
    Nee, tegenwoordig is een kind braaf en gezond als het weet hoe een playstation werkt en als het minimum vier scheldwoorden kent. Screw society. Laat dat kind toch met haar tak spelen.


    Lol ik hoop niet dat je mij met kreng bedoelde? x)
    Ik vond het gewoon een beetje apart, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.