• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    Zo dit is ons vijfde topic,

    Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat Brook, ook wel MadeByHade of Beth weg. Ze ze was al vanaf het begin bij deze rpg en ze was leuk. Ze hield altijd de rpg een beetje draaiende en nu is ze weg. We hadden vaak ruzie en de meesten van ons hebben ook wel eens gezegt dat we haar niet zo mochten, maar dat is een moment op name, nu ze weg bedenk ik me pas echt hoe leuk het was met haar op de rpg. Ik denk dat geen topic vijf veel langer gaat duren dan de vorige topics, gewoon om dat er niemand is die iedere dag een meer dan 10 keer post. De reden dat ze weg ging; ze had geen zin meer. Ik weet verder ook niet meer, ik weet ook niet of ze dit ooit nog leest omdat het me niet lijkt dat ze nog een abo heeft op dit Topic. En als je dit dan wel mocht lezen, Brook, weet dan dat je altijd weer welkom bent op deze rpg. Ondanks dat jezelf wou dat niemand op deze rpg nog Beth zou spelen, wil ik dat Beth blijft bestaan, want zonder Beth, is het maar weinig meer aan op deze rpg.

    Groeties Black spitle, uit de schotse mijnen 33

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:03 ]


    ©1998

    (daar sluit ik me helemaal bij aan)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (k vind het vaag maar ach)
    ( gat nog iemand iets postn dan?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    SandyBeta schreef:
    (k vind het vaag maar ach)
    ( gat nog iemand iets postn dan?)


    [Jij?]


    ©1998

    Lolz, ik voel me nu een engeltje.

    Heaven can wait.

    En nee, ik heb geen abo op Athene. Jullie kunne toch wel in jullie stukjes beschrijven wat Beth doet? Ik ben echt niet zo'n kind dat overdreven terugkomt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    Lolz, ik voel me nu een engeltje.

    Heaven can wait.

    En nee, ik heb geen abo op Athene. Jullie kunne toch wel in jullie stukjes beschrijven wat Beth doet? Ik ben echt niet zo'n kind dat overdreven terugkomt.


    [Je kunt ook gewoon terug komen en niet overdreven..;)]


    ©1998

    Of ik blijf weg (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kan ook (: Black heeft sws wel gelijk dat jij 't topic 'n beetje draaiende hield haha.]


    You oughta know

    [Of je komt terug...'


    ©1998

    blackie, als jij nou eens aan die opdracht van bio begint


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Ooooooh! Zijn jullie op Quizlet inplaats van huiswerk maken? Foei! Zoiets zou ik noooooooit doen! *innocent face*]


    You oughta know

    whitegamma schreef:
    blackie, als jij nou eens aan die opdracht van bio begint


    wtf die moet pas over 2 weken af.... jij spoort niet.....


    ©1998

    Jade

    De volgende ochtend word ik wakker. Ik zie dat Clair inslaap is gevallen terwijl ze bij Rose zit die haar stevig vast aan. Ik schud mijn hoofd. Sarah heeft me vernacht alles uitgelegd. En ik had nog wel gezegd vast niet zo erg zou zijn om haar moeder onder ogen te komen. Ik wrijf het slaap uit mijn ogen. Ik til mezelf van mijn bed in mijn rolstoel en rij zo zacht als mogelijk is naar de woonkamer. Ik kleed me later wel om.


    ©1998

    (ja, blackie maar dan moeten die bladeren wel gedroogd zijn en dat duurt wel ruim een week. En je moet ze ook nog plukken)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    whitegamma schreef:
    (ja, blackie maar dan moeten die bladeren wel gedroogd zijn en dat duurt wel ruim een week. En je moet ze ook nog plukken)


    please zeik niet zo... en ga gewoon is rpgen niemand doet hier iets terwijl iedereen ondertussen een nieuwe rpg opent echt.....


    ©1998