• Ik gebruik al een paar weken Spotify, geen premium, en ik erger me dood aan die reclames die soms komen, soms 2 achter elkaar. Jug.

    Nog meer mensen die Spotify gebruiken? En kun je er nog meer mee dan muziek luisteren en muziek delen?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Echt, die zijn verschrikkelijk!
    Maar ik heb eigenlijk geen idee wat je er nog meer mee kan.. Volgens mij niet veel?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik gebruik het ook. Maar ik luister alleen maar muziek op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik gebruik altijd adblock overal. Heb ook op Q geen reclame. Heerlijk. :]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Ik gebruik altijd adblock overal. Heb ook op Q geen reclame. Heerlijk. :]


    Kan dat dan ook op spotify?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb het ook, en inderdaad die reclames zijn mega irritant.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik gebruik het, maar ik vind de advertenties niet zo heel erg. Ben er intussen aan gewend.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Wangster schreef:
    (...)

    Kan dat dan ook op spotify?


    Lijkt mij van wel. Adblock is gewoon een firefox plugin, die op elke website reclames blokkeert als je hem zo instelt.


    Til hug og blod.

    Ik gebruik het ook en heb geen last van die advertenties. Ik hoor ze soms gewoon niet eens meer. :x


    Let the Night embrace you

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Lijkt mij van wel. Adblock is gewoon een firefox plugin, die op elke website reclames blokkeert als je hem zo instelt.


    Ja, maar spotify is geen site. Het is een download.
    Ik heb zelf ook adblock maar dan op Chrome.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    Ja, maar spotify is geen site. Het is een download.
    Ik heb zelf ook adblock maar dan op Chrome.


    Geen idee, maar is ook vast wel iets voor te downloaden als je goed rond spit. :')


    Til hug og blod.

    Ik heb ook Spotify.

    Ik heb geen Spotify, al zag ik het wel pas nog op RTL Boulevard, waar zo'n gastje het niet aanraadde omdat de app automatisch naar al je contacten een uitnodiging voor dat ding scheen te versturen. Maar wat kan je d'r eigenlijk mee? ;o


    “Love is a contradiction.”

    Tiana schreef:
    Ik heb geen Spotify, al zag ik het wel pas nog op RTL Boulevard, waar zo'n gastje het niet aanraadde omdat de app automatisch naar al je contacten een uitnodiging voor dat ding scheen te versturen. Maar wat kan je d'r eigenlijk mee? ;o


    Je kunt gewoon alle muziek luisteren, zonder dat het hoeft te laden ofso.

    Mijn zus had vijf maanden premium en zit nu aan haar laatste. Ik gebruik zelf geen spotify meer omdat ik het irritant vind dat ik hem niet meer normaal kan afsluiten lol


    As travars

    Ik gebruik het soms.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker