• Ik moet het even weten, ben ik de enige die die film helemaal niks vind? (krul)

    Ik hoor iedereen erover dat ie zo mooi is, zo zielig en dat ze zo moesten huilen. Maar ik vind hem echt niks aan :'D


    -

    Ik vind hem wel mooi (': Maar ik ben een emotioneel wrak wat dat betreft, dus alle films waarin het romantisch is en dan opeens dramatisch, vind ik mooi & ga ik bij huilen.


    To infinity and beyond •

    Ik vind hem eng (cat)
    Al mijn vriendinnen verklaren me al voor gek :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zylka schreef:
    Ik vind hem wel mooi (': Maar ik ben een emotioneel wrak wat dat betreft, dus alle films waarin het romantisch is en dan opeens dramatisch, vind ik mooi & ga ik bij huilen.


    Dit :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nee hoor, het toppunt van die film was dat de credits kwamen. Serieus, hoe lang duurt het voor dat schip zinkt ._.


    SLOAN.

    Zylka schreef:
    Ik vind hem wel mooi (': Maar ik ben een emotioneel wrak wat dat betreft, dus alle films waarin het romantisch is en dan opeens dramatisch, vind ik mooi & ga ik bij huilen.

    Hahaha, ik ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het nog steeds prachtig & de beste film ooit :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vind hem wel mooi en zielig. Moest gister bij het laatste stuk weer bijna huilen :')


    As travars

    hij was gisteren op tv en ik heb 2 uur volgehouden. Toen was er nog niks interessants gebeurd, dus heb ik hem uitgezet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nog nooit gezien helemaal althans ikkijk alleen de leuke en zielige dingen maar voor de rest wat een gezwets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja(cat)

    Ik ben zeven keer in slaap gevallen voor het me gelukt is om 'm af te kijken. Ik raak best snel emotioneel, maar tijdens deze film zat ik echt met een pokerface. Voornamelijk omdat je toch al weet hoe het afloopt het gewoon allemaal zo langzaam verloopt..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik kon 'm niet eens afkijken, zo saai vind ik het. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Toen ik hem zag moest ik heel hard lachen. Het is eigenlijk een van de meest slechte films die ik ooit heb gezien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    De ramp op zich interesseert me, dat hele Jack en Rose gedoe er omheen vind ik maar niets. Dus nee, ik vind die film ook niets waard. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Join the club ik vond het ook best wel saai :3


    Shoganai i ne~