• De stelling van vandaag luidt:
    Strakke kleding laat je slanker lijken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nee, dan puilen je vetrollen juist alleen maar meer uit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nee o-O ok soms wel .. maar lang niej altijd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oneens. Zwarte kleding laat je slanker lijken. (als ik me goed herinner) Strakke toont je vormen nog meer, denk ik toch. En kruipt altijd naar boven.. x]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 0:03 ]


    VIP - Very Important Penguin

    WHOOO, oneens!
    ok. Een echt vetdik mens trekt dikke kleren aan: dude, dat laat die persoon echt niet slanker lijken.
    Eigenlijk laat het niemand slanker lijken.. ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, het benadrukt je rondingen juist meer. Bij sommige mensen zie je dan ook gewoon van die vetrollen die er overheen vallen, zeg maar.

    oneens.
    als je slank bent wel, maar als je wat molliger bent zie je je buikje ook beter


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Heatherfield schreef:
    Nee, dan puilen je vetrollen juist alleen maar meer uit.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heatherfield schreef:
    Nee, dan puilen je vetrollen juist alleen maar meer uit.

    Nee, oversized kleding laat mij slanker lijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij sommige mensen wel, maar bij wat steverige mensen accentueert het juist het overtollige vet.

    Ecstasy schreef:
    Nee, het benadrukt je rondingen juist meer. Bij sommige mensen zie je dan ook gewoon van die vetrollen die er overheen vallen, zeg maar.


    Never wait for perfection, just make it.

    Volgens mij he xD Laat het mij wel slanker lijken strakke kleding en ook nog zwart lol


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Echt niet xD
    Dan zie je alle vetrollen die je maar kan hebben!


    Life is unfair.

    Die brood magere meiden waarvan je hun ribben kunt tellen ja. Maar voor de rest maakt het dikker!

    In mijn geval wel :'), maar als je al aan de forse kant bent, dan benadrukt het je rondingen alleen maar.


    "I shut my eyes in order to see.'