• Ik ben nu Duits aan het leren en weet al 5 zinnetjes :'D. Daar be ik heel blij mee, want ik ben er bar slecht in. Ik moet er allen nog 32 leren voor woensdag.....


    Wie heeft ook vervelend huiswerk of leerwerk op deze Zondag?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik moet nog een hele samenvatting maken voor geschiedenis.. maar daar heb ik dus helemaaal geen zin in!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Volgende week proefwerkweek, dus ik heb een hoop te leren.. >.< Waaronder aardrijkskunde, geschiedenis en Nederlands en ik moet nog wiskunde maken. x'D Ohja, en nog een boek lezen en een verslag maken binnen twee weken. ^^ Maar dat gaat wel lukken hoop ik.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik niet. Ik heb een huiswerkvrije school, wat aan de ene kant heel fijn is en aan de andere kant rot, want dan heb je dus echt niet het gevoel dat je op een middelbare school zit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zit midden in een proefwerkweek > <. Morgen scheikunde en geschiedenis, beide ingewikkeld. Dinsdag wiskunde, moet nog een heel hoofdstuk maken. Woensdag natuurkunde en Frans, heb bij beide het hele jaar nog niet opgelet. Fml.


    i put the fun in funeral

    Eco proefwerk voor mogen :c


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik moet heel vrolijk Latijn lopen leren voor morgen, waar we geen enkele uitleg over hebben gehad en de hele les in 1 week hebben gepropt en ik nog geen ene hol van snap. =D


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Helemaal niets, haha. Maar het is nu alleen nog leren voor de examens en morgen heb ik dan de presentatie van mijn profielwerkstuk. En dat had ik allemaal al eerder gedaan -voor zover nodig-, want vandaag ging ik naar een virendin die aan haar voet is geopereerd. En mijn crush die was er ook, dus ik wilde zolang mogelijk blijven en niet naar huis toe gaan om huiswerk te maken, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Haha,
    ik doe niet aan huiswerk :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb morgen drie toetsen, die tellen voor mijn examens. Ook zijn het drie vakken die ik absoluut niet kan en die vet veel zijn ook. Wiskunde, biologie en Duitse literatuur. Dit wordt nachtwerk. ):

    Dat had ik vorig jaar met Duits (en Frans) ook. Ik leerde echt dagen, maar kon het gewoon niet. Gelukkig kon je ook over met een 4 en een 5 als je die niet koos voor je profiel en ik heb Duits en Frans dus meteen laten vallen. I <3 Latijn.

    Ik moest vandaag Wiskunde leren, maar dat viel wel mee.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben al twee weken aan het leren voor mijn tentamen morgen :'). En ik moet vandaag nog een half boek :') haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb vakantie tot mijn eindexamens en dat ga ik nu nog niet leren, dus, yes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb vakantie, met uitzondering van een mondeling maatschappijwetenschappen morgen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moet voor woensdag 6 boeken leren voor rechtsfilosofie.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb toetsdagen. Mèh. (no_chears)


    26 - 02 - '16